Newsletter

Mary Kay Inc. ogłasza zwycięzców konkursu World Series of Innovation realizowanego we współpracy z NFTE

22.04.2022, 12:20aktualizacja: 22.04.2022, 12:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.
W ramach konkursu młodzi przedsiębiorcy zostali poproszeni o wskazanie rozwiązania problemu równości płci w miejscu pracy, aby przyczynić się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., przedsiębiorstwo zajmujące czołową pozycję w działaniach na rzecz przedsiębiorczości i upodmiotowienia kobiet, przedstawiło dzisiaj drugą edycję konkursu World Series of Innovation (WSI), realizowanego we współpracy z Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE). Jest to międzynarodowe przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu zachęcenie młodych ludzi w wieku 13-24 lat do krytycznego myślenia i rozwijania umiejętności rozwiązywania najpoważniejszych problemów stojących przed współczesnym światem oraz przyczynienia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs), przy jednoczesnym kształtowaniu postaw przedsiębiorczych.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220421005111/en/.

Uruchomiony przez Mary Kay konkurs World Series of Innovation zachęca młodych ludzi z całego świata do zgłaszania nowatorskich rozwiązań dotyczących Celu 5 Zrównoważonego Rozwoju: Równość płci. Celem tego zadania jest przeanalizowanie sposobów promowania równości w miejscu pracy i zapewnienia jednakowego dostępu do możliwości ekonomicznych dla kobiet i dziewcząt. Przed epidemią koronawirusa dane gromadzone przez dziesiątki lat wskazywały na wzrost liczby kobiet na rynku pracy - nawet pomimo utrzymującej się różnicy w zarobkach każdego roku na rynek pracy wchodziło coraz więcej kobiet. Jednakże zmniejszenie liczby stanowisk w wyniku pandemii dotknęło w niewspółmierny sposób właśnie kobiety, a od 2020 roku wspinaczka ku równości w zatrudnieniu stała się jeszcze bardziej wymagająca.

„Gratulujemy zwycięzcom tegorocznej edycji konkursu World Series of Innovation! Mary Kay wie, jak ważna jest przedsiębiorczość i jaką rolę odgrywa zarówno w dzisiejszym świecie jak i dla przyszłości, dlatego każdego roku inwestujemy w programy i inicjatywy, które pomagają wzmocnić pozycję kobiet i dziewcząt na całym świecie - powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay Inc. - Jesteśmy ogromnie podekscytowani osiągnięciami uczestników i zwycięzców, którzy zmierzyli się z tym wyzwaniem, wykazali się perspektywicznym myśleniem oraz zaproponowali wspaniałe możliwości osiągnięcia równości płci w miejscu pracy”.

NFTE jest światową organizacją non-profit działającą na rzecz edukacji i skupiającą się na przekazywaniu wiedzy o przedsiębiorczości młodym ludziom w społecznościach o niskich dochodach. Program World Series of Innovation (WSI) zachęca do podejmowania sponsorowanych przez firmy wyzwań, które dotyczą Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Obejmując zasięgiem ponad 50 tysięcy młodych osób z całego świata, w 2020 roku NFTE przyciągnęło ponad 3000 uczestników ze wszystkich środowisk, którzy zgłosili swoje pomysły w ramach Wyzwania WSI, przy czym ponad 400 uczniów i uczennic wzięło udział w wyzwaniu finansowanym przez Mary Kay. Trzy przedsięwzięcia nagrodzone w ramach wyzwania Mary Kay 2021 to:

· Pierwsze miejsce: STEMinists - portal internetowy, który łączy profesjonalistki z dziewczętami odbywającymi kształcenie z zakresu nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyki (STEM), dla których stają się one mentorkami wspierającymi sukces w dziedzinach STEM. Portal został stworzony przez 15-letnią Misaki Nguyen z Silver Creek High School w San Jose w Kalifornii;

· Drugie miejsce: Pads for Peace - serwis oferujący subskrypcję produktów dla kobiet, który za każde zakupione opakowanie przeznacza jedno opakowanie dla schroniska dla bezdomnych. Projekt został stworzony przez 14-letnie Ashley Cohen, Olivię Mooney i Ashley Simonian z Brentwood School w Los Angeles;

· Trzecie miejsce: Black Girls Mean Business - wirtualny letni program biznesowy dla czarnoskórych uczennic szkół średnich, który łączy młodych profesjonalistów z mentorami z wiodących firm. Program został opracowany przez 17-letnie Briannę Holmes, Alyssę Torres i Rachel Holmes oraz 18-letnią Cherry Zhang z Silver Creek High School w San Jose w Kalifornii.

„Każdego roku zespoły złożone z młodych ludzi z całego świata odpowiadają na wezwanie WSI, wykorzystując swoją kreatywność w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla najbardziej palących ogólnoświatowych wyzwań - powiedział dr J.D. LaRock, prezes i dyrektor Generalny NFTE. - Młodzi ludzie są śmiali, ambitni i często czerpią motywację z tego, co ich pasjonuje. WSI oferuje im możliwość rozwijania swoich pomysłów i nagradza ich za kreatywne myślenie o takich kwestiach jak ubóstwo, równość i integracja społeczna oraz sprawiedliwość społeczna i środowiskowa”.

Konkurs World Series of Innovation NFTE 2021 reprezentuje Citi Foundation i obejmuje on projekty przygotowane przez Bank of the West, Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY US), Mary Kay, Inc, Maxar Technologies, PIMCO oraz Saint-Gobain.

Więcej informacji na temat programu World Series of Innovation i wszystkich wyzwań można znaleźć na stronie: https://innovation.nfte.com.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, blisko 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Na przestrzeni lat z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Oprócz inwestowania w badania naukowe z dziedziny urody i wytwarzania nowoczesnych produktów, spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin. Wspierając badania nad nowotworami, pomagając ofiarom przemocy domowej, upiększając nasze otoczenie i zachęcając dzieci do realizacji swoich marzeń, nasza firma sprawia, że wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKayGlobal.com.

NFTE

Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) to międzynarodowa organizacja non-profit zajmująca się edukacją w zakresie przedsiębiorczości na wysokim poziomie dla uczniów szkół średnich i liceów z mniej zamożnych społeczności, jak również oferująca programy dla studentów i osób dorosłych. Każdego roku NFTE dociera ze swoimi programami do ponad 50 tysięcy uczniów i uczennic w 25 stanach USA oraz udostępnia swoje programy w 18 innych krajach. Dotąd zorganizowaliśmy programy edukacyjne dla ponad miliona uczniów i studentów w ramach zajęć szkolnych, pozaszkolnych, studiów oraz obozów letnich, oferowanych zarówno stacjonarnie, jak i w trybie online. Więcej informacji o tym, jak promowany jest sprzyjający włączeniu społecznemu kapitalizm oraz jak kształtowane są kolejne pokolenia wspierających zróżnicowanie przedsiębiorców, można znaleźć na stronie: www.nfte.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220421005111/en/.

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

Dział Globalnej Komunikacji Korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. (+1) 972-687-5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.04.2022, 12:20
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii