Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. Smart Design Expo (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202204/DOC.20220425.42289536.1.jpg?itok=NBJFRNoz)
Połączenie tych wariacji zaowocowało stworzeniem ponad 200 m2 przestrzeni stoiska polskiej marki na targach KBIS 2022 w USA, która przyciągnęła tłumy zwiedzających.
Polskie firmy coraz częściej wykorzystują potencjał oraz możliwości biznesowe dalekiego dla nas rynku targowego w USA - pomimo ogromnego wyzwania logistycznego, finansowego i organizacyjnego związanego z całym wydarzeniem.
Jedną z nich jest marka Marmite, która już po raz piąty zaprezentowała się na tych targach, przygotowując po raz pierwszy ekspozycję dwóch marek - biznesowej Marmite oraz konsumenckiej marki premium Acquabella. Za projekt i realizację stoiska odpowiada biuro projektowe Smart Design Expo.
Ewolucja drogą do świadomej rewolucji
Idea stoiska Marmite nawiązuje do technologii Mineral Composite - materiału, z którego powstają produkty marki - jest to połączenie dolomitu i elastycznej żywicy.
Smart Design Expo stworzyło metaforę potężnej skały, zamieniając złoża dolomitowe na wysokie bryły stoiska i pokazując potęgę natury, z jakiej wywodzi się materiał, z którego powstają wanny, brodziki i umywalki.
„Tegoroczne stoisko KBIS idealnie wpasowuje się w naszą stylistykę, wyraziste linie, ale jednocześnie subtelne kształty całej aranżacji podkreślają design i piękno naszych produktów. Taka zabudowa inspiruje odwiedzających nas na targach gości, tworząc neutralne i eleganckie wnętrze” - mówi Marcin Sędziak, marketing director w Marmite.
Podczas tworzenia projektu i konceptu stoiska uwaga została skupiona właśnie na dolomicie, aby pokazać jak skała, która powstała miliony lat temu, zmienia się i ewoluuje na naszych oczach, tworząc w efekcie funkcjonalny produkt, którego człowiek używa na co dzień.
Piękno i funkcjonalność u podstaw założeń projektowych
Stoisko musiało spełniać ważny warunek - jednocześnie spajać i rozróżniać dwie marki. Scalenie obu marek odbyło się przy pomocy kształtów, brył i architektury, zaś rozróżnienie ich dzięki użyciu dopasowanych do kolorów brandu Marmite i Acquabella.
Stoisko zostało osadzone w najnowszych trendach - geometrycznych formach. Śledzenie i podążanie za tym, co jest aktualnie modne, a nawet przewidywanie trendów, jest zadaniem każdej marki prezentującej produkty i nowości na ważnych dla branży imprezach targowych. Marmite i Acquabella od zawsze oferują najnowszy design produktów.
„Geometria kształtów wprowadza nas w odrealniony, futurystyczny świat. Ten zabieg ma na celu oderwać zwiedzających od rzeczywistości i pozwolić skupić się w pełni na prezentowanym produkcie” - mówi Marzena Michalska, dyrektor artystyczna i architekt w Smart Design Expo.
Tak zaprojektowana architektura stoiska budzi w zwiedzających, wystawcach i organizatorach targów zaufanie, urzeczywistnia to, co widzimy i powoduje, że chcemy sprawdzić, wejść, zobaczyć, dotknąć i porozmawiać. Od samego początku wierzymy, że to co spotka nas w środku - nie zawiedzie.
Źródło informacji: Smart Design Expo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2022, 15:54 |
Źródło informacji | Smart Design Expo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Webcast: domowy budżet – gdzie szukać oszczędności PAP
„Optymalizacja wydatków domowych to podstawa szukania oszczędności. Warto czasami zastanowić się, w jaki sposób można wydawać mniej pieniędzy” – mówi Robert Rusiecki, kierownik Działu Produktów Finansowych oraz rzecznik prasowy Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej.- 22.07.2024, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników
• Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.
• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.- 22.07.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Image
Xsolla Mobile SDK usprawnia płatności w aplikacjach oraz płatności z tytułu alternatywnej dystrybucji aplikacji poza sklepem w środowiskach iOS i Android
Wsparcie twórców za pomocą nowych opcji integracji zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi cyfrowych platform dystrybucji aplikacji mobilnych.- 19.07.2024, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire