Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Shoper S.A. ("Emitent"), na bazie wstępnej analizy dostępnych wyników finansowych szacuje, że:
W pierwszym kwartale 2022 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:
1. przychody ze sprzedaży: 26,3 mln zł, wobec 15,8 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 67 proc.)
2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów
motywacyjnych): 8,1 mln zł, wobec 7,2 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 14 proc.)
3. wynik EBITDA: 7,7 mln zł, wobec 6,4 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 20 proc.)
Zarząd spółki Shoper S.A. informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Sklepy) wyniosła w pierwszym kwartale roku 2022 1,7 mld zł, wobec 1,2 mld zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 38 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Omnichannel) wyniosła w pierwszym kwartale roku 2022 1,8 mld zł, wobec 1,3 mld zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 39 proc.).
Prezentowane wielkości mają charakter wstępny i szacunkowy. Publikacja raportu rocznego za rok 2021 planowana jest na dzień 17 maja 2022 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 05.05.2022, 06:48 |
| Źródło informacji | ESPI |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |