Newsletter

131. Targi Kantońskie: rozwój handlu o wysokiej jakości wspiera odbudowę globalnej gospodarki

05.05.2022, 14:06aktualizacja: 05.05.2022, 14:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 5 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- 131. Targi Kantońskie, które odbyły się w formie wirtualnej w dniach od 15 do 24 kwietnia, poszerzyły jeszcze bardziej globalną sieć sprzedaży i marketingu w celu promocji współpracy handlowej przy rekordowej liczbie 536000 zagranicznych nabywców z 228 krajów i regionów całego świata biorących udział w wiosennej edycji targów, co oznacza wzrost o 41,8% w stosunku do 130. Targów.

Interaktywna informacja prasowa jest dostępna tutaj: https://www.multivu.com/players/English/9044851-131st-canton-fair-china/.

Zorganizowane pod hasłem „Targi Kantońskie. Globalny udział.” (“Canton Fair. Global Share”), 131. Targi Kantońskie w pełni zoptymalizowały swoją oficjalną platformę w celu udostępnienia sekcji umożliwiających kontakt pomiędzy dostawcami a kontrahentami, sekcji nowych produktów, komunikacji pomiędzy wystawcami i wiele więcej, aranżując wysoce wydajną, wszechobecną i nieograniczoną granicami platformę handlową, która pozwala sprzedawcom i nabywcom na realizację zamówień z każdego zakątka świata.

Łącznie 25500 wystawców przedstawiło swoje produkty i marki podczas Targów Kantońskich, prezentując ponad trzy miliony przedmiotów, przy czym jedną trzecią tej liczby stanowią premierowe produkty. Obydwie liczby to nowe rekordy w historii Targów Kantońskich.

„Pojawia się wiele inteligentnych, ekologicznych i niskoemisyjnych produktów objętych niezależnymi prawami własności intelektualnej, przy czym liczba ta dynamicznie rośnie wraz z nieustannym rozwojem nowych technologii, procesów i modeli. Targi Kantońskie stanowią platformę umożliwiającą przedstawienie światu najnowszych chińskich osiągnięć w zakresie zaawansowanej produkcji, kreatywności, technologii i marek, uwidaczniając tym samym wysoką odporność handlu zagranicznego Chin” - powiedział Xu Bing, rzecznik prasowy Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego.

Targi Kantońskie zapewniły możliwość organizacji premier 150 nowych produktów oferowanych przez 147 największych firm z 24 grup handlowych, zaklasyfikowanych do pięciu głównych kategorii tematycznych: zaawansowane technologie, inteligentna produkcja, lepsze życie, niska emisja CO2 i ekologiczne produkty oraz usługi handlowe.

Ponadto w targach wzięło udział 947 firm w strefie rewitalizacji obszarów wiejskich, które przedstawiły 49200 produktów i podpisały zamówienia w celu przyspieszenia skalowalnego rozwoju lokalnych sektorów gospodarki obejmujących specjalistyczne produkty o oznaczonym pochodzeniu.

Nie były to jedyne wydarzenia w ramach „Mostu Handlowego” podczas Targów Kantońskich, które dotarły do 57 krajów i regionów świata, przy łącznej liczbie 4000 uczestniczących nabywców zagranicznych wyrażających chęć nawiązania kontaktu z chińskimi firmami i markami. Osiem odcinków relacjonowanego na żywo wydarzenia pt. „Odkryj Targi Kantońskie poprzez pszczoły i miód” przyciągnęło łącznie 1,48 milionów widzów.

Globalny program partnerski również był promowany podczas targów, przy czym zawarto umowy o współpracę z instytucjami branżowymi i handlowymi z 14 państw członkowskich Regionalnego Kompleksowego Partnerstwa Gospodarczego (RCEP). Targi Kantońskie obecnie mają 170 międzynarodowych partnerów i poszerzyły swoją globalną sieć.

Więcej informacji na stronie: https://www.cantonfair.org.cn/en-US

Źródło: Canton Fair

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2022, 14:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ