Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na Impact’22 w Poznaniu, nie mogło zabraknąć Grupy ORLEN - koncernu multienergetycznego o kluczowym znaczeniu dla gospodarki kraju i całego regionu. Przedstawiciele koncernu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w budowaniu zaufania do marki z uczestnikami kongresu. W panelu poświęconym znaczeniu sponsoringu dla budowy pozycji i rozpoznawalności przedsiębiorstwa udział wzięła Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.
„Sponsorowanie polskiego sportu jest skutecznym narzędziem wspierającym nasze cele biznesowe i w tym obszarze osiągamy wymierne sukcesy. Koncern w ostatnich czterech latach zwiększył o 120 proc. inwestycje w sport. Wzrosła też liczba wspieranych sportowców – z 10 w 2018 roku do 80 w 2021 roku – zaznaczyła Agata Pniewska. – Markę ORLEN promują reprezentacje narodowe w siatkówce, lekkiej atletyce, a także drużyny piłki nożnej czy piłki ręcznej, cieszące się ogromną popularnością wśród polskich kibiców” – dodała.
Zauważyła także, że tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i poza jej granicami wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł, a logo koncernu stało się integralną częścią niemal każdej, znaczącej imprezy sportowej w kraju. Jej zdaniem, z tego faktu korzystają nie tylko sportowcy otrzymujący wsparcie, ale również cała polska gospodarka.
„Za każdym meczem czy wyścigiem stoją tysiące miejsc pracy – przy organizacji, w hotelarstwie, gastronomii. Sponsorowane przez nas drużyny, zawodnicy czy wydarzenia stanowią również istotny element promocji danego miasta czy regionu” – podkreślała Agata Pniewska.
Przedstawicielka koncernu dodała, że PKN ORLEN wspiera nie tylko sport zawodowy. W ubiegłym roku koncern objął programami sportowymi 55 tys. dzieci i młodzieży w całej Polsce. Angażuje się także we współpracę z instytucjami kultury i sponsoruje ważne inicjatywy społeczne.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 13.05.2022, 17:09 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Jak wybrać system do automatyzacji procesów biznesowych dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Poradnik 2026
W 2026 roku cyfrowa transformacja w dużych organizacjach wchodzi w fazę dojrzałą. Decydenci IT i zarządy korporacji nie szukają już doraźnych narzędzi do cyfryzacji, lecz kompleksowych platform Business Process Management, które udźwigną skalę operacyjną gigantów, zachowując przy tym zwinność startupu. Jak wynika z analiz rynkowych, kluczem do sukcesu staje się technologia low-code, a liderem w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań tej klasy dla sektora enterprise jest platforma AMODIT.- 03.12.2025, 14:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Image
Eksperci: polski biometan ma wielki potencjał rozwoju i zastosowań, ale początkujący rynek potrzebuje wsparcia PAP
Polska ma jeden z największych w Europie potencjałów do zrównoważonej produkcji biometanu, który szacowany jest na 4 mld m sześc., z opcją na 8 mld m sześc. rocznie, tymczasem w kraju działa tylko jedna biometanownia, a wykorzystanie tego gazu jest symboliczne - wskazali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez DISE Energy. Ich zdaniem bez stabilnych regulacji i wsparcia operacyjnego ze strony państwa potencjał produkcyjny biometanu może zostać zmarnowany - ze stratą dla bezpieczeństwa energetycznego kraju i skutecznej gospodarki emisjami wielu sektorów gospodarki, a w szczególności polskiego rolnictwa.- 03.12.2025, 14:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
The German advertising market is facing another year of stagnation in 2026
The JOM Group’s latest advertising market forecast shows that the continuing economic uncertainty means that companies only have limited growth potential for increasing advertising investments.- 03.12.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ