Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na Impact’22 w Poznaniu, nie mogło zabraknąć Grupy ORLEN - koncernu multienergetycznego o kluczowym znaczeniu dla gospodarki kraju i całego regionu. Przedstawiciele koncernu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w budowaniu zaufania do marki z uczestnikami kongresu. W panelu poświęconym znaczeniu sponsoringu dla budowy pozycji i rozpoznawalności przedsiębiorstwa udział wzięła Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.
„Sponsorowanie polskiego sportu jest skutecznym narzędziem wspierającym nasze cele biznesowe i w tym obszarze osiągamy wymierne sukcesy. Koncern w ostatnich czterech latach zwiększył o 120 proc. inwestycje w sport. Wzrosła też liczba wspieranych sportowców – z 10 w 2018 roku do 80 w 2021 roku – zaznaczyła Agata Pniewska. – Markę ORLEN promują reprezentacje narodowe w siatkówce, lekkiej atletyce, a także drużyny piłki nożnej czy piłki ręcznej, cieszące się ogromną popularnością wśród polskich kibiców” – dodała.
Zauważyła także, że tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i poza jej granicami wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł, a logo koncernu stało się integralną częścią niemal każdej, znaczącej imprezy sportowej w kraju. Jej zdaniem, z tego faktu korzystają nie tylko sportowcy otrzymujący wsparcie, ale również cała polska gospodarka.
„Za każdym meczem czy wyścigiem stoją tysiące miejsc pracy – przy organizacji, w hotelarstwie, gastronomii. Sponsorowane przez nas drużyny, zawodnicy czy wydarzenia stanowią również istotny element promocji danego miasta czy regionu” – podkreślała Agata Pniewska.
Przedstawicielka koncernu dodała, że PKN ORLEN wspiera nie tylko sport zawodowy. W ubiegłym roku koncern objął programami sportowymi 55 tys. dzieci i młodzieży w całej Polsce. Angażuje się także we współpracę z instytucjami kultury i sponsoruje ważne inicjatywy społeczne.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2022, 17:09 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu