Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NAPLES, Floryda, 23 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Pro Music Rights ("PMR"), jedna z największych spółek zajmujących się licencjonowaniem muzyki, z przyjemnością ogłasza, że udzieliła znanemu na całym świecie serwisowi wideo TikTok licencji, która pozwoli użytkownikom tworzyć filmy zawierające muzykę z szerokiego repertuaru Pro Music Rights. Umowa pozwoli TikTokowi na zaoferowanie swoim użytkownikom ponad 2,5 mln utworów.
Jake P. Noch, dyrektor generalny Pro Music Rights, powiedział, że jest bardzo zadowolony z nawiązania współpracy z TikTokiem. „Sądzę, że TikTok to wspaniała platforma, która stanie się doskonałym miejscem do promowania naszej muzyki wśród szerszej rzeszy osób, bo korzystają z niej regularnie miliony ludzi na całym świecie” – dodał Noch.
Pro Music Rights, Inc. (ProMusicRights.com)
Pro Music Rights jest piątą w historii amerykańską organizacją zarządzającą prawami autorskimi do publicznego wykonywania utworów. Wśród jej licencjobiorców znajdują się znane firmy, takie jak TikTok, iHeart Media, Triller, Napster, 7Digital, Vevo i setki innych. Pro Music Rights posiada szacowany udział 7,4% w rynku USA, co przekłada się na ponad 2,5 mln utworów takich znanych artystów, jak: A$AP Rocky, Wiz Khalifa, Pharrell, Young Jeezy, Juelz Santana, Lil Yachty, MoneyBaggYo, Larry June, Trae Pound, Sause Walka, Trae Tha Truth, Sosamann, Soulja Boy, Lex Luger, Lud Foe, SlowBucks, Gunplay, OG Maco, Rich The Kid, Fat Trel, Young Scooter, Nipsey Hussle, Famous Dex, Boosie Badazz, Shy Glizzy, 2 Chainz, Migos, Gucci Mane, Rich The Kid, Young Dolph, Trinidad James, Fall Out Boy i niezliczonych innych wykonawców.
Więcej informacji na stronie promusicrights.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728013/Pro_Music_Rights_Logo.jpg
Źródło: Pro Music Rights
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.05.2022, 09:13 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |