Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W związku z podnoszeniem bezpieczeństwa w przejazdach taksówkami, Bolt jako pierwsza platforma w Polsce wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców, opracowane we współpracy z fundacją Feminoteka. Jednocześnie firma opublikowała zasady poprawnego zachowania, obowiązujące wszystkich korzystających z aplikacji pasażerów i kierowców, zebrane w dokumencie Standardy Społeczności Bolt. Ich nieprzestrzeganie może skutkować m.in zablokowaniem dostępu do aplikacji.
Każdy kierowca korzystający z aplikacji Bolt musi obowiązkowo przejść szkolenie, a następnie zdać test, aby móc kontynuować współpracę z Bolt. Szkolenia dostępne są w 5 wersjach językowych. Webinar obejmuje podstawy z zachowania w ramach relacji pasażer-kierowca, tłumaczy jakie zachowania są absolutnie niedopuszczalne oraz z jakimi konsekwencjami należy się liczyć w przypadku ich złamania.
Szkolenie zostało opracowane we współpracy z fundacją Feminoteka i jest pierwszym z przynajmniej dwuczęściowego cyklu webinarów.
„Bezpieczeństwo osób korzystających z aplikacji Bolt jest dla nas priorytetem. Opublikowane dzisiaj szkolenie edukacyjne to kolejny krok, dzięki któremu podróże za pomocą aplikacji Bolt będą przebiegały komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie aktualnie testujemy rozwiązania technologiczne, które dodatkowo wzmocnią bezpieczeństwo pasażerów i kierowców” - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Jednocześnie firma opublikowała zasady poprawnego zachowania pasażerów i kierowców, zebrane w formie Standardów Społeczności Bolt. Znajdują się w nim pogłębione informacje o kodach kulturowych, nieprawidłowych zachowaniach i przemocy seksualnej, a także konsekwencjach związanych z popełnianiem przestępstw związanych z przemocą seksualną. Standardy społeczności zostaną na stałe wpisane do regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników aplikacji Bolt, a ich nieprzestrzeganie może skutkować stałym usunięciem z aplikacji.
Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Źródło informacji: Bolt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.05.2022, 15:52 |
Źródło informacji | Bolt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ