Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Nie sądziłem, że nasz sposób zarządzania, który jest dosyć swobodny, będzie miał uznanie. Okazuje się, że to jest na czasie, ludzie się otwierają, a elementy organizacji turkusowej się sprawdzają, czyli praca zespołowa” - mówi Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche SA.
Grupa Arche w biznesie stawia na rozwój i partnerstwo, a pieniądze, jak podkreśla Władysław Grochowski, w tym wszystkim mają drugorzędne znaczenie.
„Nie do końca się staramy o maksymalizację zysków, a jednak potrafimy zarabiać. Bardzo skracamy procedury i dystans. Ten konkurs jest dla nas potwierdzeniem, że idziemy dobrą drogą, tym bardziej że nasi kontrahenci nas akceptują i ufają nam. Dla nas liczy się przede wszystkim człowiek”.
Grupa Arche pokazuje, że w sytuacji kryzysowej można nie tylko pomagać innym, ale przy tym osiągać bardzo wysokie wyniki finansowe. Marzec i kwiecień przyniosły firmie rekordowe wyniki z działalności hoteli, szczególnie warszawskich. Firma Grochowskiego działa na rynku już 30 lat, a w kolekcji ma obecnie 17 hoteli (www.hotelearche.pl) z ponad 3500 pokojami. I na tym nie koniec, ponieważ Arche wciąż inwestuje.
To wyróżnienie jest potwierdzeniem rezultatów wieloletniej pracy Arche i dołączeniem do prestiżowej globalnej społeczności Best Managed Companies. Każdego roku w konkursie biorą udział tysiące firm prywatnych, które przechodzą szczegółowy audyt, mający na celu wyłonić najlepsze praktyki zarządcze stosowane w przedsiębiorstwach prywatnych na świecie.
Źródło informacji: Grupa Arche
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.06.2022, 14:00 |
Źródło informacji | Grupa Arche |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ