Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NAPLES, Floryda, 29 czerwca 2022 r. /PRNewswire/ -- Pro Music Rights (PMR), jedna z największych na świecie firm zajmujących się licencjonowaniem muzyki, ma przyjemność ogłosić zakończenie nieujawnionej rundy finansowania na kwotę 5 500 000 USD, która skutkuje aktualizacją wyceny spółki do poziomu 422 583 333 USD.
Pro Music Rights, Inc. (ProMusicRights.com)
Pro Music rights to piąta w historii Stanów Zjednoczonych organizacja zajmująca się prawami do publicznego wykonywania utworów. Z udzielonych przez nią licencji korzystają takie duże podmioty, jak TikTok, iHeart Media, Triller, Napster, 7Digital, Vevo i setki innych. Pro Music Rights kontroluje ok. 7,4% rynku w Stanach Zjednoczonych, a jej licencje obejmują ponad 2,5 mln utworów w wykonaniu licznych znanych artystów, do których zaliczają się m.in.: A$AP Rocky, Wiz Khalifa, Pharrell, Young Jeezy, Juelz Santana, Lil Yachty, MoneyBaggYo, Larry June, Trae Pound, Sause Walka, Trae Tha Truth, Sosamann, Soulja Boy, Lex Luger, Lud Foe, SlowBucks, Gunplay, OG Maco, Rich The Kid, Fat Trel, Young Scooter, Nipsey Hussle, Famous Dex, Boosie Badazz, Shy Glizzy, 2 Chainz, Migos, Gucci Mane, Young Dolph, Trinidad James, Fall Out Boy. Więcej informacji można znaleźć na stronie promusicrights.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728013/Pro_Music_Rights_Logo.jpg
Źródło: Pro Music Rights, Inc.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.06.2022, 08:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |