Newsletter

Kolejne osiągnięcie chińskich marek samochodowych na rynku zagranicznym – sprzedaż GWM za granicą osiągnęła 1 mln sztuk

15.07.2022, 08:34aktualizacja: 15.07.2022, 08:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

BAODING, Chiny, 15 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Dnia 3 lipca podczas imprezy inaugurującej markę TANK w Arabii Saudyjskiej koncern GWM oficjalnie poinformował świat, że skumulowana sprzedaż zagraniczna osiągnęła poziom miliona sztuk, co wyznaczyło nowy kamień milowy w dążeniu do globalizacji.

„Ten właśnie pojazd (GWM TANK300) jest milionowym egzemplarzem eksportowym Grupy GWM. Jest to więc niesamowite osiągnięcie” – powiedział na konferencji Gautam Arun, dyrektor ds. produktów GWM w regionie Bliskiego Wschodu.

Według najnowszych danych sprzedażowych opublikowanych przez GWM, w pierwszej połowie 2022 roku koncern sprzedał łącznie 518 525 nowych pojazdów, z czego 62 823 sztuki trafiły za granicę, co stanowiło 12%.

Jednocześnie, rynek południowoafrykański utrzymał wiodącą pozycję w sprzedaży. Z raportu opublikowanego przez National Association of Automobile Manufacturers of South Africa (NAAMSA) wynika, że w pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku HAVAL H6 trzeciej generacji przejął 15% udziałów w rynku segmentu kompaktowych SUV-ów.

Znakomite wyniki sprzedaży zagranicznej GWM wynikają głównie z trzech aspektów: wysokiej jakości produktów, szerokiego zasięgu rynkowego i lokalizacji.

Najwyższej jakości produkty, takie jak GWM POER, TANK300, HAVAL H6 HEV i ORA GOODCAT, zapewniają światowym konsumentom inteligentne, dynamiczne i proekologiczne wrażenia z jazdy. Ponadto trzy marki technologiczne GWM, w tym L.E.M.O.N, TANK i COFFEE intelligence, gwarantują kluczową technologię dla odnowy i modernizacji produktów.

Obecnie produkty GWM są eksportowane do wielu krajów, demonstrując siłę marki i urok chińskiej motoryzacji na całym świecie.

W ubiegłym roku, spółka GWM uruchomiła na rynku tajlandzkim swoją pierwszą na świecie stację doładowującą z fotowoltaicznym wytwarzaniem mocy i magazynowaniem energii oraz ładowaniem. Ponadto firma uruchomiła niemiecką filię w Monachium i założyła europejską siedzibę główną, która ma służyć, jako centrum rozwoju rynku kontynentalnej Europy.

W procesie globalizacji, GWM stymuluje intensywną sprzedaż produktów wysokiej jakości poprzez strategie produkcji i marketingu.

W styczniu 2022 roku, firma oficjalnie przejęła zakład w Iracemápolis w Brazylii i zainwestowała 11,5 mld CNY, aby rozbudować miejscową sieć przemysłową. Poprzez sponsoring wpływowych wydarzeń, takich jak triatlony i zawody surfingowe WSL na rynku australijskim, GWM aktywnie kreuje również miejscowe działania marketingowe, docierając do tamtejszej kultury i życia, zwiększając świadomość klientów na temat marki i produktów.

Już od 25 lat, koncern GWM konsekwentnie realizuje założenia i strategię zdobywania rynków zagranicznych, odnosząc przy tym doskonałe wyniki. W ubiegłym roku sprzedaż zagraniczna firmy wyniosła 142 793 sztuki, co oznacza wzrost o 103,7% w stosunku do roku poprzedniego.

Podczas Internetowej Konferencji Dystrybutorów Zagranicznych kierownictwo firmy poinformowało, że GWM planuje osiągnąć globalną roczną sprzedaż na poziomie 4 milionów sztuk do 2025 roku, z czego około 80% to inteligentne produkty wykorzystujące nowoczesne technologie energetyczne.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1859240/A_New_Achievement_of_Chinese_Auto_Brands_in_Overseas_Market__GWM_s_Overseas_Sales_reached_1_Million.jpg 

Źródło: GWM

KONTAKT:
Pupu Li
tel. +86 13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.07.2022, 08:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ