Newsletter

Feeling ‘22: Mary Kay Inc. przedstawia uzyskane wyróżnienia, przełomowe osiągnięcia i sukcesy pierwszej połowy roku

01.08.2022, 14:35aktualizacja: 01.08.2022, 14:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire
Zdobywając 30 nagród – w tym dziesięć wyróżnień dla pracodawcy – Mary Kay Inc. jest doceniana za doskonałość w biznesie, wpływ społeczny, zaangażowanie w działalność dobroczynną i działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)—Dla Mary Kay Inc. rok 2022 wygląda wyjątkowy dobrze. W pierwszej połowie roku ta legendarna spółka o międzynarodowym zasięgu rozwijała swoje innowacje w dziedzinie nauki o skórze, kontynuowała działania na rzecz społeczeństwa, zdobyła szereg prestiżowych nagród za swoją działalność i przywództwo. To po prostu piękne – mimo to ta mająca już niemal 60 lat tradycji marka dopiero się rozkręca.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna informacja dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/ 

Nagrody i wyróżnienia w 2022 roku

  • 30 nagród za wybitne osiągnięcia biznesowe, wpływ społeczny i zrównoważony rozwój,
  • 10 nagród dla pracodawcy, doceniających Mary Kay jako znakomite miejsce pracy i za osiągnięcia w zakresie doskonałości operacyjnej,
  • 7 nagród dla kierownictwa wyższego szczebla Mary Kay,
  • 17 własnych raportów potwierdzających aktywność operacyjną i filantropijną Mary Kay, wspierającą jej zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju w ramach strategii „Wzbogacanie życia dzisiaj dla zrównoważonego jutra”,
  • 3 wyróżnienia w raportach rocznych od partnerów społecznych na temat Mary Kay,
  • 8 wystąpień przywódczych podnoszących świadomość w zakresie równouprawnienia kobiet, różnorodności i integracji dostawców, ochrony wód i dostępu do edukacji,
  • 2 prezentacje na festiwalach filmowych,
  • 4 opracowania badawcze dotyczące zamówień publicznych uwzględniających aspekty płci oraz opracowania geograficzne dotyczące możliwości ekonomicznych kobiet,
  • 7 przyznanych dotacji badawczych wspierających dziewczęta w nauce, badaniach nad rakiem i wzmacnianiu pozycji kobiet.

Etos i ekosystem: doskonałość w bieznesie

Znakomite miejsce pracy

  • Resume.io opublikował listę „Firm, z których pracownicy nie chcą odchodzić" na której Mary Kay znalazła się na 8 miejscu. Wśród innych przedsiębiorstw znalazły się: Virgin Atlantic, Merck & Co. oraz Thomson Reuters.
  • Mary Kay otrzymała od Kincentric pięć nagród dla najlepszego pracodawcy w Stanach Zjednoczonych, Europie i Malezji.
  • Mary Kay została uznana przez magazyn Forbes za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości 2022 roku.
  • Firma Deloitte uznała Mary Kay Inc. za jedną z najlepiej zarządzanych firm w USA w 2022 r.
  • Mary Kay China została uznana za „Najlepszego pracodawcę roku” przez Yidianzixun.
  • Mary Kay Polska została uznana przez Gazetę Finansową za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce w 2022 r.
  • Mary Kay Czechy / Słowacja otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.
  • Mary Kay Białoruś otrzymała nagrodę „Firma kosmetyczna sprzedaży bezpośredniej numer jeden” przyznawaną w ramach corocznych białoruskich nagród krajowych „Number One”, których zadaniem jest promowanie świadomej konkurencji i wyłonienie najlepszych podmiotów na rynku białoruskim.
  • Mary Kay Hiszpania otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w programie Kincentric Best Employers.

Efektywność organizacyjna

  • Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych, rozszerzyła swoje kompetencje w zakresie działalności operacyjnej, aby wesprzeć strategię cyfrową firmy, która ma być przedsiębiorstwem bardziej zaawansowanym technologicznie; obecnie podlegają jej wszystkie funkcje IT.
  • Nathan Moore został powołany na specjalnie utworzone stanowisko prezesa ds. światowej sprzedaży i marketingu i będzie odpowiedzialny za obsługę wszystkich rynków Mary Kay na całym świecie, wspierając niezależne konsultantki kosmetyczne Mary Kay.
  • Chaun Harper rozszerzył swoje obowiązki o funkcję dyrektora ds. łańcucha dostaw z dodatkową odpowiedzialnością za piony bezpośredniego zaopatrzenia i produkcji kontraktowej.
  • Dr. Lucy Gildea rozszerzyła swoje obowiązki o funkcję dyrektora ds. innowacyjności, produktu i nauki. Jej dodatkowe obowiązki obejmują rozwój nowych produktów, strategię i planowanie portfela produktów, rozwój i komercjalizację procesów (PrD&C), inżynierię opakowań (PE) oraz zgodność z przepisami w zakresie badań i rozwoju.

Uznanie dla liderów

Nauka ukryta za pięknem

  • Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet i Dziewcząt w Nauce, Mary Kay opublikowała oświdczenie dr Lucy Gildea o znaczeniu STEAM dla młodych dziewcząt.
  • Cykl „Dziewczęta i kobiety w STEAM” realizowany przez Mary Kay, wyróżniający dziewczęta i kobiety, które wprowadzają zmiany w dziedzinie nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki, przyznał laureatce, Ivannie Hernandez z Kolumbii, stypendium na kontynuację edukacji, aby mogła spełnić swoje marzenie o byciu pierwszą latynoamerykańską astronautką, która poleci w kosmos.
  • Mary Kay, we współpracy z organizacją Society for Investigative Dermatology, przyznała cztery granty na badania nad zdrowiem i chorobami skóry dla kobiet.
  • Mary Kay Niemcy/Niderlandy/Szwajcaria otrzymała od Compamedia certyfikat „100 czołowych innowatorów”.

Rozwój produktu

  • Podczas 20. edycji American Business Awards Mary Kay otrzymała nagrodę Gold Stevie w kategorii „COVID: Najbardziej wartościowy produkt” za swój środek odkażający do rąk.

Innowacje cyfrowe

  • Aplikacja Mary Kay® App została uznana przez Direct Selling Association za finalistę w kategorii Innowacja technologiczna.

Cel i efekt społeczny: katalizator przemian

Wzmocnienie pozycji kobiet i równość

  • Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA), zainicjowany przez Mary Kay we współpracy z sześcioma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych, zapowiedział uruchomienie pierwszego w historii bezpłatnego internetowego Programu Certyfikacji Przedsiębiorczości opracowanego przez Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC) SheTrades. Ten 27-modułowy, cyfrowy program nauczania, opracowany przez firmę Mary Kay, obejmuje 7 kluczowych etapów podróży przedsiębiorcy. Bezpłatny, niewymagający dodatkowych opłat, jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim – a wkrótce także arabskim – oraz dodatkowo uzupełniony o 200 materiałów wideo.
  • ITC SheTrades, Mary Kay i WEA były gospodarzami wirtualnej konferencji „Przedsiębiorczość: Od czego zacząć?”, która uświetniła rozpoczęcie Programu Certyfikacji Przedsiębiorczości. Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay, wystąpiła podczas tego wydarzenia.
  • Mary Kay i WEA z radością witają Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU), jako najnowszego partnera ONZ w niwelowaniu cyfrowej przepaści między płciami.
  • ITC i WEA, we współpracy z Mercado Libre, zorganizowały serię wirtualnych warsztatów wspomagających uruchomienie internetowego Programu Certyfikatu Przedsiębiorczości. Szkolenia odbyły się w Meksyku, Brazylii, Chile, Kolumbii i Argentynie.
  • Projekt SDG Pilot Village (2017-2021) w Waipula w Chinach, przygotowany przez Mary Kay, Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Chińskie Międzynarodowe Centrum Wymiany Gospodarczej i Technicznej (CICETE), Chińską Fundację Rozwoju Kobiet i lokalnych partnerów, znalazł się na krótkiej liście do nagrody P3 Impact Award i został wybrany jako finalista programu P3 Impact Accelerator. Nagroda P3 Impact Award została stworzona przez Concordia Instytut Biznesu w Społeczeństwie Uniwersytetu Virginii Darden School oraz Biuro Międzynarodowych Partnerstw Departamentu Stanu USA w celu wyróżnienia i uhonorowania wiodących przedsięwzięć w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego (P3), które poprawiają sytuację społeczności i świata.
  • Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz korporacyjny, na potrzeby kampanii CARE z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet (IWD) 2022, przeprowadziła wywiad z Everjoy Mahuku, wybitną liderką z Zimbabwe.
  • CARE uznało Mary Kay za jednego z pięciu sponsorów swojej kampanii IWD22 zatytułowanej #HerVoice. Do pozostałych partnerów sponsorujących należały firmy P&G, The Coca-Cola Company, Cargill i UPS.
  • Erin Duncan, starszy dyrektor ds. strategii i planowania portfolio produktów, wygłosiła przemówienie otwierające panel wiosennego szczytu Glamhive Live Style & Beauty Summit: “Unstoppable: Ladies Who Launch.” (Niepowstrzymane: Kobiety, które rozpoczynają działalność).
  • Podczas dorocznej konferencji Cornerstone w Chile, Międzynarodowe Forum Kobiet (IWF) wyróżniło firmę Mary Kay za wsparcie przełomowych badań dotyczących kobiet z Ameryki Łacińskiej w 18 krajach w ciągu ostatnich 25 lat: “Democracy & Society from a Gender Perspective” (Demokracja i społeczeństwo z perspektywy płci) zleconego przez IWF i przeprowadzonego przez LatinBarometro.
  • Firma Mary Kay sponsorowała program Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE, Sieć Nauczania Przedsiębiorczości) Światowej Serii Innowacji (WSI) w roku szkolnym 2021-22. Dwadzieścia jeden zespołów początkujących przedsiębiorców społecznych wygrało łącznie 16 800 dolarów za propozycje rozwiązań siedmiu wyzwań WSI, z których każde koncentruje się na wspieraniu jednego z SDG. Sponsorami siedmiu wyzwań innowacyjnych byli m.in: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies i PIMCO.
  • Międzynarodowa Organizacja Pracy (ILO) i WEA opublikowały ocenę rozwoju przedsiębiorczości kobiet (WED) w Meksyku, prowadzoną przez Mary Kay, zatytułowaną “Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México.”

Zróżnicowanie, równość i integracja (DEI)

  • Dzięki partnerstwu z Equal Rights Trust, Mary Kay przyczyniła się do uruchomienia „Inicjatywy przeciwko dyskryminacji algorytmicznej”, nowego programu badawczego i rzeczniczego, którego celem jest gromadzenie dowodów na temat wzorców dyskryminacji wynikających z wykorzystania sztucznej inteligencji i algorytmicznych systemów decyzyjnych oraz przedstawianie argumentów na rzecz proaktywnego, prewencyjnego i zapobiegawczego podejścia do przeciwdziałania dyskryminującym skutkom tych technologii. Equal Rights Trust przeprowadził analizę istniejących i proponowanych ram prawa międzynarodowego w tym zakresie; opublikował „Wezwanie do przedstawienia dowodów w sprawie dyskryminacji przez sztuczną inteligencję i algorytmy” z uwzględnieniem aspektu płci; rozpoczął opracowywanie nowego dokumentu określającego standardy zasad dotyczących równości w projektowaniu decyzji algorytmicznych oraz rozpoczął działania mające na celu zbudowanie koalicji poparcia dla tych zasad.
  • Podczas dorocznego spotkania SCC75 Stowarzyszenia Chemików Kosmetycznych (SCC), A’Lelia Bundles, prawnuczka Madam C.J. Walker oraz dr Michelle Hines, dyrektor ds. receptur produktów w firmie Mary Kay, wręczyły Stypendia im. Madam C.J. Walker dla studentów z mniejszości narodowych, które są niedostatecznie reprezentowane, pragnących podjąć studia wyższe w dziedzinach STEM związanych z przemysłem kosmetycznym i pielęgnacyjnym. Wśród nagrodzonych znalazły się: Joy Rutherford, doktorantka piątego roku i stypendystka NIH Research Fellow, pracująca nad syntezą znaczących związków występujących w medycynie i przyrodzie przy wykorzystaniu mocy fotochemii i szlaków w których pośredniczą rodniki; oraz Imani Elaine Porter, Uniwersytet Hampton (drugi rok studiów licencjackich/biochemia).
  • Mary Kay dołączyła do Akceleratora Równości Płci przy ONZ Global Compact, jako uzupełnienie konsultacji w sprawie strategii równości płci przy ONZ Global Compact z czerwca 2021 r.

Dostosowanie zamówień do potrzeb płci i różnorodność dostawców

  • Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny Mary Kay, podpisała się pod wstępem do raportu informacyjnego dotyczącego zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci, opracowanego przez Organizację Narodów Zjednoczonych ds. kobiet, zatytułowanego: „Wartość strategiczna zamówień publicznych. Dlaczego zamówienia uwzględniające płeć mają uzasadnienie biznesowe”. W celu opracowania raportu, Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. kobiet zaangażowała ponad 350 interesariuszy w 2021 r., w tym ponad 150 firm z sektora prywatnego, oraz uwzględniła 7 studiów przypadku dotyczących zamówień publicznych firm.
  • Mary Kay została uhonorowana tytułem 2022 Silver Champion for Supplier Diversity & Inclusion (Srebrnego Lidera Różnorodności i Integracji Dostawców 2022) przez WEConnect International we współpracy z Disability:IN i Krajową Izbą Handlową LGBTQ (NGLCC) za jej zaangażowanie w problematykę różnorodności i integracji dostawców na całym świecie w zakresie zwiększania wydatków na cele integracyjne, polityki i procedur – obok Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs i Marriott International.
  • Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i dyrektor ds. różnorodności i integracji, wystąpiła na spotkaniu ONZ ds. kobiet w Europie i Azji Środkowej (ECA) i KAGIDER, przedstawiając wyniki badania GRP przeprowadzonego przez IPSOS w Turcji przy wsparciu Mary Kay, dotyczącego lepszego zrozumienia barier, na jakie napotykają kobiety-przedsiębiorcy. Simon wezwała sektor prywatny i publiczny do przyjęcia strategii zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci. KAGIDER to Stowarzyszenie Kobiet Przedsiębiorców w Turcji.
  • Virginie Naigeon-Malek, światowa szefowa ds. wpływu społecznego i zrównoważonego rozwoju, wygłosiła uwagi wstępne podczas wirtualnego wydarzenia inaugurującego GRP & Investment Pilot (GRPI), koordynowanego przez ONZ ds. kobiet ECA i KAGIDER w Turcji. Innowacyjne szkolenie jest wspierane przez Mary Kay.
  • Podczas imprezy „Finał spotkania z inwestorami”, zorganizowanej wspólnie przez ONZ ds. kobiet i KAGIDER w ramach inicjatywy WEA, 25 kobiet z 8 krajów zaprezentowało swoje plany biznesowe przed jury złożonym z biznesmenów i panelu inwestorów.
  • Na spotkaniu dotyczącym równości płci, ONZ Global Compact opublikowała materiał o charakterze doradczym w zakresie GRP, zrealizowany przy wsparciu Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet i wspierany przez Mary Kay.

Badania nad nowotworami

  • Dr Lucy Gildea, główny specjalista ds. innowacji w firmie Mary Kay, przyjęła w imieniu Fundacji Mary Kay Ash nagrodę dla osób wspierających walkę z rakiem (Cancer Support Community North Texas Thrive Award).
  • Fundacja Mary Kay Ash, we współpracy z Uniwersyteckim Centrum Onkologicznym im. Harolda C. Simmonsa w Dallas ogłosiła kolejnego laureata Międzynarodowego Stypendium dla Postdoktorantów w Badaniach nad Rakiem, przyznając grant badawczy dr Marii del Rosario Chica Parrado, biologowi z Málagi w Hiszpanii.

Przemoc ze względu na płeć (GBV) i przemoc domowa (DV)
​​​

  • Na posiedzeniu Komisji ds. Statusu Kobiet (CSW66), Fundusz Powierniczy ONZ na rzecz zakończenia przemocy wobec kobiet w 2022 r. w swoim rocznym raporcie z działalności w 2021 r. docenił wysiłki Fundacji Mary Kay Ash i Mary Kay Inc. na rzecz eliminacji przemocy wobec kobiet i dziewcząt - obok rządów 16 krajów i dziewięciu Komitetów Narodowych Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. kobiet.
  • Firma Mary Kay została wyróżniona w białej księdze opublikowanej przez Sieć ONZ przeciwko przemocy seksualnej w konfliktach (ONZ Action) i organizację Committed to Good, dotyczącej tego, jak sektor prywatny może zaangażować się w działania na rzecz przemocy seksualnej związanej z konfliktami (CRSV). Działania te obejmują rozwiązywanie problemów związanych z nierównościami płci i dyskryminacyjnymi strukturami społecznymi, które utrwalają nierówne relacje między płciami, a także czynności, które umożliwiają udzielanie pomocy potrzebującym społecznościom. Sieć działań ONZ przeciwko przemocy seksualnej w konfliktach (ONZ Action) to skoordynowany organ 21 podmiotów ONZ zajmujących się zapobieganiem i reagowaniem na przemoc seksualną związaną z konfliktami (CRSV).

Reagowanie w sytuacjach kryzysowych

  • Wraz z deklaracją poparcia, Mary Kay ogłosiła przekazanie darowizny na apel Czerwonego Krzyża o kryzysie humanitarnym na Ukrainie.
  • Mary Kay otrzymała nagrodę dla Partnera Korporacyjnego Amerykańskiego Czerwonego Krzyża za reakcję na konflikt na Ukrainie.
  • Fundacja Mary Kay Ash otrzymała brązową nagrodę Stevie za działania na rzecz pomocy ofiarom epidemii COVID-19 podczas 20. edycji American Business Awards.

Międzynarodowy wpływ społeczny i społeczność lokalna

  • Mary Kay zajęła 91 miejsce w rankingu Purpose Power Index. Jest to trzecia odsłona największego w historii badania mierzącego postrzeganie celu marki opartego na ponad 20 500 indywidualnych ocenach ponad 5 500 amerykańskich konsumentów i pracowników, obejmującego ponad 200 różnych marek.

Zrównoważony rozwój oraz ochrona środowiska naturalnego, odpowiedzialność społeczna i ład korporacyjny (ESG): poprawa jakości życia dziś dla zrównoważonego jutra

Zmiany klimatyczne

  • Na konferencji Komisji ds. statusu kobiet (CSW66), WEA była gospodarzem panelu zatytułowanego “Investing in Women Entrepreneurs to Tackle Climate Change.” (Inwestycje w kobiety-przedsiębiorców w celu przeciwdziałania zmianom klimatycznym). W panelu, prowadzonym przez Elizabeth Vazquez (WEConnect International) wzięli udział goście z kierownictwa sześciu agencji ONZ. Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay, wygłosiła uwagi wstępne i wezwała sektory prywatny i publiczny do przyłączenia się do WEA i stymulowania przedsiębiorczości kobiet.
  • Film dokumentalny "Las nadziei" opowiada historię Doñii Angelica, 71-letniej wojowniczki o ekosystem i jej w pełni kobiecego zespołu z Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, jednej z organizacji partnerskich The Nature Conservancy w Meksyku. Obraz został oficjalnie zakwalifikowany do Festiwalu Filmów o Prawach Środowiskowych w Północnej Dakocie oraz do Międzynarodowego Festiwalu Filmów Kobiecych w Hot Springs. Wyprodukowany przez Mary Kay we współpracy z The Nature Conservancy film krótkometrażowy, stworzony, wyreżyserowany i wyprodukowany przez zespół składający się wyłącznie z kobiet, został wcześniej półfinalistą festiwalu Films for the Forest (Filmy dla lasu).

Zarządzanie zasobami wodnymi

  • Firma Mary Kay wzięła udział w konsultacjach z rządami Holandii i Tadżykistanu, których celem była pomoc w określeniu roli sektora prywatnego w Programie Działań na Rzecz Wody i ogólnie w Konferencji. Program Działań na Rzecz Wody jest nienegocjowanym dokumentem końcowym, w którym państwa członkowskie, interesariusze, sektor prywatny itp. mogą przedstawić zobowiązania, które zostaną zaprezentowane podczas Konferencji Wodnej ONZ w 2023 r. Dołączą do niego przedstawiciele Tadżykistanu, a także ONZ - DESA.
  • Mary Kay wzięła udział w panelu Making Waves: Women in Water Conservation (Wywoływanie fal: Kobiety w ochronie wód), zorganizowanym we współpracy z The Nature Conservancy. Wirtualna rozmowa dotyczyła liderek z całego świata, które podejmują wyzwania i kierują działaniami mającymi na celu przywrócenie zdrowia naszym oceanom.

Transparentność i doradztwo (Sprawozdania własne i aktualizacje)

  • Firma Mary Kay opublikowała swój raport „2021 Year-End Highlights Report” „Rok 2021 - Najważniejsze wydarzenia), w którym przedstawiła 58 nagród i wyróżnień oraz swoje działania na rzecz wpływu społecznego i zrównoważonego rozwoju w ciągu roku.
  • Podczas różnych powszechnie uznawanych dni świadomości w ciągu roku Mary Kay publikowała aktualizacje lub dodatkowe informacje na temat swojej dalszej działalności, zmierzającej do bycia marką zorientowaną na cel i firmą skoncentrowaną na zrównoważonym rozwoju, zaangażowaną w przyszłość naszej planety i następnych pokoleń.
  • Międzynarodowy Dzień Lasów i Światowy Dzień Drzewa - opublikowano raport opisujący wieloletnią współpracę Mary Kay z Fundacją Arbor Day.
  • Światowy Dzień Dzikiej Przyrody - poprzez międzynarodowe partnerstwo z The Nature Conservancy i Fundacją Arbor Day, Mary Kay Inc. wspiera kluczowe projekty ochrony i odbudowy ekosystemów, pomagające chronić stan zdrowia dzikich zwierząt lądowych i morskich na całym świecie.
  • Dzień Docenienia Energii Słonecznej/Światowy Dzień Efektywności Energetycznej – podkreślił wykorzystanie przez firmę energii słonecznej w latach 80-tych; a od 2014 roku światowa siedziba główna Mary Kay i międzynarodowy zakład produkcyjny są zasilane w 100 procentach energią odnawialną.
  • Raport z Międzynarodowego Dnia Działania na rzecz Rzek - poprzez międzynarodowe partnerstwo z Fundacją Arbor Day, Mary Kay Inc. wspiera kluczowe projekty odbudowy działów wodnych, które pomagają chronić zdrowie bioróżnorodności ekosystemów nadrzecznych.
  • Światowy Dzień Recyklingu - podkreślenie zaangażowania w redukcję ilości generowanych odpadów oraz ponowne wykorzystanie lub recykling materiałów poprzez strategiczne działania i akcje historyczne.
  • Światowy Dzień Wody - Woda jest istotnym elementem działalności produkcyjnej, jak również całego łańcucha wartości firmy. Potwierdzono zobowiązanie do efektywnego wykorzystania tego coraz cenniejszego zasobu naturalnego oraz do ograniczenia wpływu na środowisko sposobu, zgodnie z którym woda jest zużywana i odprowadzana.
  • Jubileusz 50-lecia Fundacji Arbor Day - Mary Kay i Fundacja Arbor Day angażują się w rewitalizację lasów, aby zapewnić jak najwyższą jakość zasobów naturalnych i środowiska lokalnego dla ludzi i wszystkich innych form życia. Projekty sadzenia drzew to część kampanii 1 bilion drzew, zainicjowanej przez Światowe Forum Ekonomiczne w styczniu 2020 r. w celu wsparcia Dekady Odnowy Ekosystemów ONZ, której celem jest przywrócenie, ochrona lub zasadzenie 1 biliona drzew do 2030 r. Firma Mary Kay od samego początku wspierała kampanię, zobowiązując się do posadzenia 1 130 000 drzew w pierwszym dniu.
  • Raport z Narodowego Dnia Miłości do Drzewa - podkreślono znaczenie „ulubionego drzewa” znajdującego się w zakładzie produkcyjnym Richarda R. Rogersa (R3). Symboliczne drzewo zostało zasadzone podczas uroczystego otwarcia zakładu R3 w Lewisville w Teksasie (USA), gdzie świętowano fakt zasadzenia milionowego drzewa.
  • Światowy Dzień Gatunków Zagrożonych Wyginięciem - podkreślenie ważności projektów wspierających krytyczne przedsięwzięcia w zakresie ochrony i odbudowy ekosystemów, przyczyniające się do ochrony zagrożonych gatunków na całym świecie.
  • Światowa Migracja Ryb - obchody pod hasłem „Łącząc ryby, rzeki i ludzi”, których celem było wyeksponowanie projektów i podniesienie świadomości na temat wpływu ryb wędrownych na tworzenie zdrowych systemów rzecznych.
  • Międzynarodowy Dzień Różnorodności Biologicznej/Światowy Dzień Różnorodności Biologicznej - obchodzony pod hasłem „Budowanie wspólnej przyszłości dla wszystkich istnień”, którego celem jest zwiększenie zrozumienia znaczenia różnorodności biologicznej.
  • Światowy Dzień Żółwia - motywem przewodnim Światowego Dnia Żółwia było „Shellebrate”, mające na celu podniesienie świadomości na temat ich zagrożonego statusu. Poprzez współpracę z The Nature Conservancy, Mary Kay Inc. wspiera projekty ochrony żółwi morskich na Wyspach Salomona, przyczyniające się do ochrony żółwi szylkretowych, gatunku krytycznie zagrożonego, wykorzystując lokalną ekoturystykę prowadzoną przez kobiety.
  • Światowy Dzień Rafy - podkreślenie współpracy z The Nature Conservancy w zakresie odbudowy raf w Australii, Hongkongu, Chinach, Trójkącie Koralowym i rafie Cakaulevu.
  • Światowy Dzień Ochrony Środowiska - obchodzony pod hasłem „Tylko jedna Ziemia”, uświadamiający zagrożenia dla środowiska i działania niezbędne do odbudowy naszej planety. Podkreślono projekty współtworzone z The Nature Conservancy i Fundacją Arbor Day.
  • Światowy Dzień Oceanów - wsparcie dla motywu przewodniego „Rewitalizacja: działania zbiorowe na rzecz oceanów”, dotyczącego wpływu działań człowieka i mobilizacji ludzi do pracy na rzecz zrównoważonego zarządzania światowymi oceanami. Podkreślenie wagi globalnie realizowanych projektów dotyczących oceanów i ochrony oceanów, w ramach których wspierana jest organizacja The Nature Conservancy, a których celem jest poprawa stanu oceanów dla przyrody i ludzi.
  • Dzień Trójkąta Koralowego – hasło „Utrzymanie ekosystemu Trójkąta Koralowego poprzez błękitną gospodarkę” koncentrowało się na środowisku morskim jako źródle utrzymania i gospodarki Trójkąta Koralowego. Podkreślono przy tym działania prowadzone przez firmę w Indonezji i współpracę z rdzennymi społecznościami w celu ochrony ich tradycji i bezpieczeństwa ekonomicznego poprzez ochronę siedlisk morskich.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, 57 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKay.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/ 

Źródło: Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom 
e-mail: media@mkcorp.com 
tel: (+1) 972.687.5332 lub

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.08.2022, 14:35
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ