Newsletter

TUMI zostaje oficjalnym partnerem żeńskiej drużyny Tottenham Hotspur w zakresie akcesoriów bagażowych na potrzeby przedsezonowego tournée

11.08.2022, 08:33aktualizacja: 11.08.2022, 08:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.

NOWY JORK, 10 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Tottenham Hotspur ma przyjemność ogłosić, że firma TUMI została oficjalnym partnerem w zakresie akcesoriów bagażowych na potrzeby przedsezonowego tournée, na które żeńska drużyna klubu uda się do USA jeszcze w tym miesiącu.

TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, specjalizuje się w produktach, które cechuje wysoka jakość wykonania, trwałość i odporność.

W ramach tej ekskluzywnej współpracy pierwszy trener drużyny Rehanne Skinner, zawodniczki i pozostali członkowie zespołu otrzymają od TUMI spersonalizowane akcesoria bagażowe i lifestylowe na potrzeby nadchodzącego wyjazdu do Louisville w stanie Kentucky.

Każda zawodniczka i członek zespołu Tottenham Hotspur otrzyma spersonalizowane produkty TUMI, które uprzyjemnią wyjazd na drugą edycję Pucharu Kobiet. W zestawach podróżnych znajdą się różne akcesoria, w tym kultowy plecak turystyczny Alpha Bravo i walizka na czterech kółkach, model 19 Degree Extended Trip Expandable 4. Oba produkty wytwarzane są z materiałów pochodzących z recyklingu.

Klub piłkarski Tottenham Hotspur już po raz drugi współpracuje z firmą TUMI. Pierwszą okazją do współpracy był turniej rozgrywany w Korei Południowej przez główną drużynę męską latem tego roku.

„Możliwość ustanowienia partnerstwa z żeńską drużyną Tottenham Hotspur jest dla nas naturalnym krokiem i doskonale wpisuje się w nasze działania na rzecz uprzyjemniania podróży wszystkim tym, którzy realizują swoje pasje. Doskonałość i wytrzymałość to zasadnicze cechy produktów marki TUMI. Możliwość wsparcia zawodniczek w osiąganiu najwyższego poziomu sportowego i zapewnienia im spersonalizowanych akcesoriów podróżnych to dla nas wielki zaszczyt” - powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu w TUMI.

Aby podkreślić prestiż partnerstwa, obie strony będą współtworzyć treści cyfrowe, relacjonować przebieg podróży zawodniczek Tottenham Hotspur w ramach turnieju, a także zaznaczać obecność marki na stadionie podczas każdego z trzech meczów.

Todd Kline, dyrektor ds. handlowych w Tottenham Hotspur, powiedział: „Ten przedsezonowy wyjazd do USA jest dla naszej drużyny kobiet pierwszym w historii turniejem międzykontynentalnym. Firma TUMI pomogła nam wyposażyć się na tę ekscytującą przygodę w wysokiej jakości stylowe produkty. Nasze zaangażowanie w przygotowanie na boisku i poza nim jest kluczowe w przededniu nowego sezonu, a dążenie do doskonałości - element, który łączy nas marką TUMI - odzwierciedla to, co nasza drużyna pragnie osiągnąć nie tylko podczas tego turnieju, ale także w kolejnych miesiącach”.

Jeśli chodzi o podjęte w ostatnim czasie inicjatywy firmy w świecie sportu, partnerstwo z Tottenham Hotspur jest drugim tego rodzaju przedsięwzięciem, w którym TUMI będzie występować jako oficjalny partner. W 2019 r. firma TUMI poinformowała o ustanowieniu wieloletniego partnerstwa z zespołem wyścigowym McLaren F1 jako oficjalny partner zespołu w zakresie akcesoriów bagażowych.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy akcesoria biznesowe, podróżne i luksusowe, zaprojektowane z myślą o łączeniu jakości, prostoty i piękna we wszystkich aspektach życia w podróży. Dzięki doskonałej funkcjonalności i pomysłowości naszych produktów jesteśmy partnerem na całe życie dla podróżujących i twórców, ułatwiając im realizację swoich pasji. Produkty tej marki są sprzedawane w ponad 2 tysiącach punktów sprzedaży zlokalizowanych w ponad 75 krajach na całym świecie.

Więcej informacji o TUMI na stronie: TUMI.COM.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1875336/Tottenham_Hotspur_Women_players.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1875337/THFC_x_Tumi_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.08.2022, 08:33
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ