Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Łukasz Podolski i Schüttflix - idealne dopasowanie
Platforma logistyczna Schüttflix, która zajmuje się cyfryzacją i optymalizacją procesów zamawiania materiałów sypkich przez firmy z sektora budownictwa jest dostępna w Polsce, Czechach i Austrii od lipca tego roku. Obecność na nowych rynkach, poza Niemcami, jest ważnym strategicznym krokiem w biznesie Schüttflix.
„Firma wciąż też intensywnie rozwija swój biznes w Niemczech. Jednocześnie widzimy, że inne kraje mają ogromny potencjał do cyfryzacji procesów. Chcemy wykorzystać ten potencjał i stać się wiodącą platformą logistyczną dla budownictwa w Europie – mówi Christian Hülsewig, dyrektor generalny i założyciel Schüttflix. - Silni, zaangażowani partnerzy o odpowiedniej mentalności biznesowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu. Lukas ma udokumentowane międzynarodowe osiągnięcia w najlepszych ligach piłkarskich, odnosił sukcesy w Anglii, we Włoszech, w Turcji. Twardo stąpa po ziemi i jest uwielbiany przez fanów. Jednocześnie odnosi sukcesy także poza boiskiem. Dlatego Lukas idealnie pasuje do całego zespołu i cieszymy się, że jest teraz częścią naszej rodziny Schüttflix”.
Komentując współpracę, Łukasz Podolski, który na niemieckim rynku jest współwłaścicielem m.in. sieci restauracji, powiedział: „Jeśli zespół i pomysły są świetne, można osiągnąć coś wielkiego. Tego nauczyłem się z moich biznesów. Oprócz krwi, potu i łez niezbędne jest ciągłe upraszczanie skomplikowanych procesów. A Schüttflix został stworzony, by upraszczać pracę budowlańców. A co może być fajniejszego dla budowlańca niż zamawianie ton piasku lub żwiru tak łatwo jak zamawia się pizzę”.
Informacje o Schüttflix – internetowej platformie logistycznej dla branży budowlanej
Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys, oraz firmy transportowe.
Firma została założona w Niemczech w 2018 r. przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft w Seattle oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela Hagedorn Group. W 2021 roku Schüttflix osiągnął obroty w wysokości 50 mln euro i zgromadził na platformie około 9 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. firma rozszerza swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.
Więcej informacji: https://schuettflix.com/pl/pl/
KONTAKT:
e-mail: prasa@schuettflix.com
Źródło informacji: Schüttflix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.08.2022, 10:03 |
Źródło informacji | Schüttflix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cichy nałóg XXI wieku, który zabiera Ci ponad 4 godziny dziennie
Codziennie spędzamy średnio ponad 4 godziny, patrząc w ekran telefonu (+6 godzin w przypadku pokolenia Z). Scrollujemy wszędzie - w tramwaju, w łóżku, przy biurku czy obiedzie. Od czasu pandemii i popularyzacji krótkich filmów (TikTok, Reels) czas przed ekranem znacząco wzrósł. Psycholodzy mówią już o nowej formie uzależnienia.- 17.09.2025, 11:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Scrolly
-
Image
Kantar Polska: Polacy jedzą coraz więcej warzyw
Jeszcze nigdy tak wielu Polaków nie jadło tak wielu różnych warzyw, jak w lecie 2025 roku. Sierpniowe deklaracje konsumpcji wszystkich najpopularniejszych gatunków były najwyższe w historii monitoringu Kantar Polska. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia warzyw i owoców przez Polaków. Wśród najpopularniejszych gatunków sierpnia znalazły się pomidory, ogórki i cebula. Najwyższe wzrosty „sierpień do sierpnia” zanotowały fasolka szparagowa, papryka i buraki ćwikłowe.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Historyczne wzrosty konsumpcji owoców - badania Kantar Polska
Badania zrealizowane w czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 roku pokazały kolejne wzrosty ilości Polaków, którzy jedzą owoce. Borówki i śliwki ustanowiły swoje historyczne rekordy konsumpcji, dla malin i truskawek był to najlepszy sierpień w historii. Dla jeżyn i czerwonej porzeczki - drugi wynik w historii, a dla czarnej porzeczki i jej przetworów najlepszy od początku pandemii. Kolejny wzrost miesięczny zanotowały jabłka, które w tym roku zatrzymały wieloletni trend spadkowy. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia owoców i warzyw przez Polaków.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ