Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Łukasz Podolski i Schüttflix - idealne dopasowanie
Platforma logistyczna Schüttflix, która zajmuje się cyfryzacją i optymalizacją procesów zamawiania materiałów sypkich przez firmy z sektora budownictwa jest dostępna w Polsce, Czechach i Austrii od lipca tego roku. Obecność na nowych rynkach, poza Niemcami, jest ważnym strategicznym krokiem w biznesie Schüttflix.
„Firma wciąż też intensywnie rozwija swój biznes w Niemczech. Jednocześnie widzimy, że inne kraje mają ogromny potencjał do cyfryzacji procesów. Chcemy wykorzystać ten potencjał i stać się wiodącą platformą logistyczną dla budownictwa w Europie – mówi Christian Hülsewig, dyrektor generalny i założyciel Schüttflix. - Silni, zaangażowani partnerzy o odpowiedniej mentalności biznesowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu. Lukas ma udokumentowane międzynarodowe osiągnięcia w najlepszych ligach piłkarskich, odnosił sukcesy w Anglii, we Włoszech, w Turcji. Twardo stąpa po ziemi i jest uwielbiany przez fanów. Jednocześnie odnosi sukcesy także poza boiskiem. Dlatego Lukas idealnie pasuje do całego zespołu i cieszymy się, że jest teraz częścią naszej rodziny Schüttflix”.
Komentując współpracę, Łukasz Podolski, który na niemieckim rynku jest współwłaścicielem m.in. sieci restauracji, powiedział: „Jeśli zespół i pomysły są świetne, można osiągnąć coś wielkiego. Tego nauczyłem się z moich biznesów. Oprócz krwi, potu i łez niezbędne jest ciągłe upraszczanie skomplikowanych procesów. A Schüttflix został stworzony, by upraszczać pracę budowlańców. A co może być fajniejszego dla budowlańca niż zamawianie ton piasku lub żwiru tak łatwo jak zamawia się pizzę”.
Informacje o Schüttflix – internetowej platformie logistycznej dla branży budowlanej
Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys, oraz firmy transportowe.
Firma została założona w Niemczech w 2018 r. przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft w Seattle oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela Hagedorn Group. W 2021 roku Schüttflix osiągnął obroty w wysokości 50 mln euro i zgromadził na platformie około 9 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. firma rozszerza swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.
Więcej informacji: https://schuettflix.com/pl/pl/
KONTAKT:
e-mail: prasa@schuettflix.com
Źródło informacji: Schüttflix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.08.2022, 10:03 |
Źródło informacji | Schüttflix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych