Pobierz materiał i Publikuj za darmo
 
      To okrągły, drewniany krążek o średnicy 60 mm i grubości 8-10 mm, posiada metalowe oczko do zawieszenia. Jest pamiątką z naturalnego materiału - drewna, wykonany bez użycia barwników, farb, lakierów - jest w 100 % ekologiczny. Produkowany jest ręcznie, każda sztuka jest wyjątkowa. Grafika jest swego rodzaju dziełem sztuki, wypalana jest w wysokiej temperaturze przy pomocy metalowej, grawerowanej matrycy. Znaczek turystyczny przedstawia miejsce, do którego dotarł turysta. Jest pamiątką i potwierdzeniem pobytu. W żadnym innym miejscu nie można kupić takiego znaczka.
Zapraszamy wszystkich kolekcjonerów tych drewnianych krążków do nabycia znaczka w cenie 8 zł, a wcześniej przede wszystkim do zwiedzenia miasta. Można również kupić inne znaczki: z wizerunkiem Katedry Świdnickiej, Kościoła Pokoju, wieży ratuszowej, Muzeum Dawnego Kupiectwa i rzeźby srającego chłopka oraz nagrodzony w 2019 roku tytułem „Najładniejszego znaczka turystycznego” - znaczek „Świdnica – miasto Czerwonego Barona”.
Informacja Turystyczna (Rynek 39/40) czynna jest codziennie w godzinach od 10:00 do 18:00.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.08.2022, 15:27 | 
| Źródło informacji | Miasto Świdnica | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
Image  Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki NarodowejAutomoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: SEC Newgate CEE
 
- 
Image  Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAPNie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
 
- 
    
Odważny luksus: Bob Mackie, blask sceny i kolekcja haute coutureJulien's Auctions prezentuje legendarną kolekcję haute couture i modę gwiazd, takich jak Cher, Tina Turner, Whitney Houston, księżna Diana, Beyoncé, Madonna i wiele innych.- 29.10.2025, 08:47
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  