Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podcast „Do zobaczenia w Multikinie” ma już 14 odcinków, a w nim Piotr Olczyk i Monika Sterkowiec dyskutują o najważniejszych premierach filmowych. Merytoryka, dynamizm i humor są już znakiem rozpoznawczym tych rozmów. 2 września w podcaście zadebiutuje cykl „Kanapa Knapa w Multikinie” realizowana we współpracy z Łukaszem Knapem - dziennikarzem i krytykiem filmowym znanym z autorskiego wideopodcastu na YouTube „Kanapa Knapa”. Na tytułowej kanapie prowadzi on pogłębione rozmowy z gośćmi, najczęściej osobami ze świata kultury, a w szczególności filmu. Na jego kanapie gościli m.in. Jan Komasa, Agnieszka Holland, Jagoda Szelc, Piotr Domalewski, Robert Bolesto, Michał Oleszczyk, Natasza Parzymies, Bartosz Bielenia i Marta Lempart. Za rozwój podcastu odpowiada Aleksandra Siedlecka, Digital Marketing Coodinator w Multikinie.
„Cieszymy się, że nasz podcast będziemy rozwijali z doświadczonym krytykiem filmowym, który na swojej kanapie gości wspaniałych twórców i był nominowany do najważniejszych nagród za krytykę filmową (w tym do nagrody Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w 2021 r.). Mamy nadzieję, że we współpracy z Łukaszem Knapem stworzymy ciekawy cykl wywiadów z polskimi twórcami filmowymi, aktorami i aktorkami, który będzie uzupełnieniem dyskusji o filmach” – dodaje Aleksandra Siedlecka, Digital Marketing Coodinator w Multikinie.
Pierwszy odcinek cyklu „Kanapa Knapa w Multikinie” będzie miał premierę 2 września. Łukasz Knap zaprosił do rozmowy Borysa Szyca, którego można będzie zobaczyć w premierowej produkcji „Kryptonim Polska”. W filmie aktor wciela się w Romana – szefa grupy narodowców. Na planie filmowym spotkał się między innymi z Maciejem Musiałowskim, Magdaleną Maścianicą, Antonim Królikowskim i Cezarym Pazurą, a o ich współpracy więcej można będzie usłyszeć już w piątek. Kolejnym gościem Łukasza Knapa będzie Piotr Trojan, którego od 23 września można będzie zobaczyć w filmie „Johnny”.
„Cieszę się, że w Multikinie znalazło się miejsce dla mojej kanapy. Założeniem naszego cyklu jest przekonanie, że każdy wartościowy film zasługuje na pogłębioną rozmowę. Polskie kino jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się europejskich kinematografii. Nasi filmowcy potrafią opowiadać o rzeczywistości barwnie, z polotem i bez kompleksów. I właśnie takich twórców i twórczynie chcę gościć w cyklu >>Kanapa Knapa w Multikinie<<” - mówi Łukasz Knap.
Wywiady dostępne będą w podcaście „Do zobaczenia w Multikinie” na platformie Spotify (https://open.spotify.com/show/2BVhWOgIaQP3PkCSDWfwTc?si=9a395a6502b64fe6) oraz w Google Podcasts i będą prezentowane co dwa tygodnie.
Informacje o spółce Multikino:
Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działają 33 kina w 27 miastach Polski z łączną liczbą 267 ekranów. W maju 2019 r. sieć przejęła kina Cinema3D, powiększając tym samym liczbę lokalizacji do 44 w 37 miastach.
Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W maju 2019 r. uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Młociny w Warszawie. Obiekt składa się z 10 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także poznańskie Multikina: Stary Browar i Malta.
Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, transmisje oper, baletu oraz retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre.
Multikino za swoją działalność wielokrotnie było dostrzegane podczas prestiżowych konkursów. Jest zdobywcą nagród Superbrands oraz Superbrands Created in Poland. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w obszarze „Event Cinema” zarówno na rynku polskim, jak i europejskim (laureat europejskiej nagrody ECA Awards w 2014 roku).
KONTAKT:
Natalia Kaleta-Nguyen
PR Manager
Multikino SA
tel. +48 513 111 924
e-mail: natalia.kaleta@multikino.pl
Źródło informacji: Multikino
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.08.2022, 08:00 |
Źródło informacji | Multikino |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.