Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem.
• Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.
Dusseldorf, 15 września 2022 r. – C&A rozpoczyna nową kampanię wizerunkową stanowiącą istotny element strategii transformacji. Podążając za kluczowym przesłaniem „You Do You & We Do The Fashion”, C&A chce umocnić swoją pozycję europejskiej marki modowej zorientowanej na klienta, zaspokajającej jego zapotrzebowanie na wygodne, stylowe i niedrogie ubrania. W ten sposób C&A podkreśla swoje nieustanne zaangażowanie w wartości, takie jak zrównoważony rozwój i inkluzywność.
Nowa strategia marki została stworzona w wyniku szeroko zakrojonego badania rynku, w którym przeprowadzono wywiady z ponad 14000 klientów w sześciu krajach europejskich i które dostarczyły jasnych wyników: konsumenci wolą markę, która łączy przystępność cenową, zrównoważony rozwój, jakość i styl. C&A odpowiada obecnie na te wymagania, oferując klientom kolekcje o doskonałym stosunku jakości do ceny, dbając w ten sposób o ich samopoczucie i dostosowując się do ich stylu życia.
„W ostatnich latach poczyniliśmy ważne kroki na drodze do stania się nowoczesną marką modową. W szybko zmieniającym się świecie chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromisy, wybierając między ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem” - mówi Maik Kleinschmidt, dyrektor marketingu w C&A Europe.
Integralną częścią kampanii marki jest nowa wizualizacja, oparta na emocjonalnych, stylowych, naturalnych i autentycznych obrazach, które ożywają w spotach telewizyjnych, zewnętrznych środkach reklamy, komunikacji wewnątrz sklepów C&A i kanałach cyfrowych w całej Europie. Mając ogromny potencjał rozwojowy, kampania adresowana jest zarówno do stałych jak i nowych klientów, którzy mają ograniczony budżet, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnej i ponadczasowej mody.
O C&A
Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach europejskich i zatrudniając ponad 25000 pracowników, C&A jest jednym z czołowych detalistów odzieżowych w Europie. C&A każdego dnia wita w swoich sklepach w Europie ponad dwa miliony klientów i oferuje wysokiej jakości modę w przystępnych cenach dla całej rodziny. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej:
https://www.c-and-a.com.
Obserwuj firmę na:
KONTAKT:
Betty Kieß
dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej C&A Europe
Wanheimer Straße 70 I 40468 Düsseldorf
e-mail: press@canda.com
Źródło informacji: C&A
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.09.2022, 16:05 |
Źródło informacji | C&A |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Lider komunikacji biznesowej Woodpecker.co zadebiutował na Głównym Rynku GPW PAP
W piątek 19 kwietnia na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutował Woodpecker.co SA — innowacyjna firma z Wrocławia, której usługi rewolucjonizują komunikację biznesową. To czwarty debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku.- 19.04.2024, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Pierwszy polski fundusz inwestujący w światowe REITy zadebiutuje na Głównym Rynku GPW PAP
Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ - to nazywa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w akcje światowych REIT-ów, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.- 19.04.2024, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Shanghai Electric rozpala Światowy Szczyt Energetyki Przyszłości 2024 w Abu Zabi swoimi zeroemisyjnymi technologiami
- 19.04.2024, 15:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire