Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -
Najnowsze badanie Kantar dla FREE NOW wykazało, że już 70% Europejczyków jest gotowych zastąpić własne auto bardziej zrównoważonymi opcjami mobilności miejskiej, takimi jak e-hulajnogi, e-skutery, carsharing czy taksówki zamawiane przez aplikację[1]. Rozwój platform MaaS (Mobility as a Service) oferujących różne formy transportu w ramach jednego systemu, może przyczynić się do ograniczenia emisji w sektorze transportu nawet o 54%[2]. Mieszkańcy miast, również w Polsce, zauważają problem zatłoczonych ulic i uciążliwych korków w centrach miast, w godzinach szczytu.
„Jako superaplikacja mobilności miejskiej, która integruje różne formy transportu zewnętrznych operatorów, chcemy zachęcać mieszkańców do odkrywania jak wiele sposobów na dotarcie do celu oferują ich miasta. Wiemy też, że do podjęcia konkretnego działania potrzebna jest odpowiednia zachęta, dlatego postanowiliśmy nagradzać zniżkami na nasze usługi osoby, które skorzystają ze współdzielonej mobilności, w tym komunikacji miejskiej i podmiejskiej, w ramach akcji Carless Challenge. Wierzymy, że w ten sposób przyczynimy się do zmiany nawyków transportowych wśród osób korzystających z aut prywatnych wyłącznie z powodu przyzwyczajenia czy wygody” - mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce.
Aby wziąć udział w akcji „Carless Challenge” i otrzymać zniżki od FREE NOW, należy spełnić poniższe warunki:
- do końca września 2022 roku, przynajmniej 6 razy skorzystać z każdego, innego niż własne auto, współdzielonego środka transportu (np. komunikacja miejska/podmiejska, taksówka, e-hulajnoga, e-skuter, carsharing). Akceptowane są przejazdy wykonane z wszystkich dostępnych lokalnie platform i operatorów,
- przejazdy muszą odbywać się w godzinach szczytu, w dni powszednie, tj.: 6.00-10.00 oraz 15.00-18.00,
- przesłać za pośrednictwem dedykowanego formularza dowód tych przejazdów w postaci skanu lub zdjęcia biletu, faktury lub rachunku - z widoczną datą i godziną wykonanego przejazdu.
FREE NOW nagradza atrakcyjnymi zniżkami na kolejne 6 przejazdów - taksówką lub e-hulajnogą[3]. Jedna osoba może wysłać dwa zgłoszenia - każde z dowodami na 6 wykonanych przejazdów we wrześniu (od 19.09.2022). Zgłoszenia przyjmowane są do 5 października 2022 r. Akcja dotyczy wszystkich 19 polskich miast, w których dostępne jest FREE NOW.
Więcej szczegółów wraz z instrukcją przesłania zgłoszenia znajduje się na stronie: https://www.free-now.com/pl/carless-challenge
FREE NOW
FREE NOW to Super App mobilności miejskiej, oferująca największy wybór opcji transportowych w Europie. Ponad 56 milionów użytkowników FREE NOW z 16 krajów i 170 miast ma możliwość przemieszczania się z punktu A do B wybierając spośród różnych opcji mobilności miejskiej, z jednej aplikacji. Dzięki głębokiej integracji, czyli od wynajmu po płatność, z zewnętrznymi operatorami mobilności, użytkownicy FREE NOW mogą zamówić najbliższą taksówkę lub przejazd z kierowcą, a także wynająć e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty. FREE NOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. Zatrudnia ponad 1850 pracowników w 27 biurach na całym świecie. CEO FREE NOW jest Thomas Zimmermann.
[1] Ankieta internetowa Kantar dla FREE NOW przeprowadzona wśród 5 tysięcy mieszkańców miast z 10 krajów europejskich, w sierpniu 2022 roku.
[2] The implications of Mobility as a Service for urban emissions (2022), dostęp: https://bit.ly/3bVQkpn.
[3] Oferta wynajmu e-hulajnóg przez aplikację FREE NOW dostępna jest obecnie w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie.
Źródło: FREE NOW
KONTAKT:
Agnieszka Ciesek
Senior PR & Communications Manager FREE NOW
tel: +48 530 121 652
e-mail: agnieszka.ciesek@free-now.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.09.2022, 12:52 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Profesjonalne etykietowanie w dowolnym miejscu i czasie: Dymo® wprowadza nowe urządzenie Labelmanager Executive 640 Cb
- 03.03.2025, 11:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ