Newsletter

VAN GRAAF oferuje spójne, omnichannelowe doświadczenie zakupowe

04.10.2022, 08:00aktualizacja: 04.10.2022, 08:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W obliczu obecnych i przyszłych wyzwań społecznych, środowiskowych i ekonomicznych VAN GRAAF wyznaczył kurs na cyfrową przyszłość. Rozumiejąc potrzeby klientów i wychodząc im naprzeciw, dom mody ułatwia zakupy oferując jednocześnie „coś więcej”, niż sam produkt. VAN GRAAF sukcesywnie rozwija się w zakresie digitalizacji i optymalizacji spójnego omnichannelowego doświadczenia zakupowego, dzięki któremu zakupy to czysta przyjemność.

Obecnie VAN GRAAF to jedna z największych sieci sklepów odzieżowych w Europie. Oferuje różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. VAN GRAAF jest synonimem najwyższej jakości, zapewniając klientom najlepszy asortyment oraz profesjonalne doradztwo i obsługę w 16 salonach rozmieszczonych w Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Łotwie oraz Węgrzech czy sklepie internetowym w Polsce.

Pozytywne, zintegrowane doświadczenie zakupowe łączące sklep online, aplikację oraz salony stacjonarne VAN GRAAF to główny cel optymalizacji i rozwoju na przyszłość. Digitalizacja od samego początku była dla VAN GRAAF wyzwaniem, któremu firma nieustannie stawia czoła i konsekwentnie urzeczywistnia. Powiązanie doświadczenia zakupowego sklepów stacjonarnych z ofertami internetowymi jest ważnym elementem budującym przyszłość, a VAN GRAAF ułatwia klientom zakupy jednocześnie oferując im atrakcyjną wartość dodaną.

Integrując swoje sklepy, firma wykracza poza klasyczny model Click & Collect, dzięki czemu klienci otrzymują spójne omnichannelowe doświadczenie zakupowe. Między innymi kupujący mają możliwość dokonania zwrotu zamówienia online w salonie stacjonarnym. Co więcej, kolejne etapy rozwoju VAN GRAAF to funkcjonalności z nastawieniem na maksymalizację korzyści dla konsumenta. Tym samym firma jest na dobrej drodze, aby stać się wiodącym detalicznym sprzedawcą omnichannel w Europie.

Integralną częścią strategii omnichannel VAN GRAAF jest aplikacja dostępna na urządzenia mobilne, która łączy w sobie wartość dodaną płynącą z doświadczeń online (w sklepie internetowym) i offline (w sklepach stacjonarnych) dla klienta. Dzięki aplikacji posiadacze VG Card zawsze mają przy sobie cyfrową kartę klienta i nie przegapią żadnych promocji, takich jak liczne korzyści cenowe i miłe niespodzianki.

Aplikacja jest zatem czymś więcej niż cyfrowym narzędziem lojalnościowym. Sprawia, że wizyta w sklepach staje się przyjemnością; osoby mogą użyć aplikacji do skanowania przedmiotu, aby zobaczyć inne pasujące do niego produkty, a także sprawdzić dostępność w innych rozmiarach lub kolorach oraz zlecić dostarczenie wybranego przedmiotu bezpośrednio na wskazany adres. Co więcej, skanując kod kreskowy przy kasie kupujący mogą również skorzystać z promocji rabatowych w aplikacji. Dodatkowo, do aplikacji klienci mogą też bezpośrednio wprowadzać paragony, co umożliwia wykonanie zwrotu bez posiadania potwierdzenia zakupu w formie papierowej.

Zespół VAN GRAAF stale pracuje nad dalszym rozwojem wielu funkcji i zalet aplikacji. Bardzo ważnym elementem w strategii marki są opinie i oceny klientów odnośnie aplikacji, które wpływają na jej optymalizację, ponieważ ma to realne przełożenie na zadowolenie kupujących.

www.vangraaf.com

Zakupy online to obecnie dla większości osób najpopularniejsza i najczęściej wybierana forma nabycia dóbr. Dlatego też VAN GRAAF jest świadomy priorytetu strategicznego połączenia kanałów komunikacji i wprowadzania udoskonaleń procesu zakupowego dla klientów. Obecni konsumenci domu mody również doceniają zakupy w wirtualnym świecie i warto zaznaczyć, że aplikacja VAN GRAAF cieszy się coraz większą popularnością. Świadczą o tym wyniki sprzedaży za jej pośrednictwem, która w porównaniu z poprzednim rokiem, w 2021 roku wzrosła aż o 160%.

Więcej informacji o aplikacji VAN GRAAF: www.vangraaf.com/pl/shopping-app

VAN GRAAF to jeden z największych domów mody typu multibrand, oferujący różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. VAN GRAAF jest synonimem najwyższej jakości, zapewnia Klientom najlepszy asortyment oraz profesjonalne doradztwo i obsługę. W 2016 uruchomiony został sklep internetowy VANGRAAF.COM oferujący różnorodny asortyment produktów i usług. Oprócz 16 sklepów stacjonarnych w Szwajcarii, Polsce, Czechach i na Węgrzech, sprzedawca wielokanałowy prowadzi również sklepy internetowe w Niemczech i Polsce. Firma wyznaczyła kurs na cyfrową przyszłość i uważa się za idealnie przygotowaną w obliczu obecnych i przyszłych wyzwań społecznych, środowiskowych i ekonomicznych.
Więcej informacji na www.vangraaf.com.

KONTAKT:

Blame Us

Lucyna Kubasik - Pamięta

mail: lucyna.pamieta@blame-us.com

tel. kom. +48 604 546 411

www.vangraaf.com

Źródło informacji: VAN GRAAF

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2022, 08:00
Źródło informacji VAN GRAAF
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ