Newsletter

Zdrowie i styl życia

Xinhua Silk Road: w Szanghaju zaprezentowano Global Fashion Industry Index – Fashion Week Vitality Index Report

04.10.2022, 08:39aktualizacja: 04.10.2022, 08:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Xinhua Silk Road
PR Newswire/Xinhua Silk Road

PEKIN, 29 września 2022 r. /PRNewswire/ -- Chiński Serwis Informacji Gospodarczej (ang. China Economic Information; CEIS) działający przy agencji informacyjnej Xinhua News Agency opublikował w czwartek w Szanghaju, na wschodzie Chin, sprawozdanie pt. „The Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index Report” dotyczące branży mody w 2021 roku.

W rankingu tygodni mody, który zawiera sprawozdanie, w pierwszej czwórce znalazły się kolejno Paris Fashion Week, Milan Fashion Week, London Fashion Week i Shanghai Fashion Week. O jedno miejsce w stosunku do roku 2020, na piątą pozycję, spadł New York Fashion Week, natomiast China Fashion Week, Tokyo Fashion Week i Seoul Fashion Week zajęły miejsca odpowiednio od szóstego do ósmego. 

Sprawozdanie „The Global Fashion Industry Index – Fashion Week Vitality Index Report”, po raz pierwszy opublikowane w marcu 2018 r., powstało jako głos Chin w międzynarodowej branży mody, zapewniając analizę ilościową opartą na modelach ewaluacyjnych – od agregacji współczynnikowej, przez zasięg medialny i branżowy.

Jeśli chodzi o poddaną ocenie agregację współczynnikową, która odzwierciedla skalę danego tygodnia mody i efekt agregacyjny zasobów branżowych, Shanghai Fashion Week odnotował w 2021 r. wzrost liczby uczestniczących marek o 2,3% w porównaniu do poprzedniego roku. Tym samym było to jedyny tydzień mody w analizowanej próbie, który odnotował wzrost tego wskaźnika, jednocześnie przekraczając jego poziom z przedpandemijnego w 2019 r.

Pod względem indeksu cząstkowego zasięgu medialnego, który odzwierciedla świadomość mediów na temat danego tygodnia mody, Shanghai Fashion Week zajął w 2021 r. trzecie miejsce, po raz pierwszy wyprzedzając New York Fashion Week i London Fashion Week.

W 2021 r. Shanghai Fashion Week zwiększył poziom widoczności w mediach społecznościowych dzięki zawarciu współpracy z Tiktokiem, w ramach której uruchomiono Chiński Program Wsparcia Niezależnych Projektantów (ang. China Independent Designer Support Program) oraz stworzono nowe wydarzenie pt. „Szanghajski Karnawał Mody i Stylu Życia” (ang. Shanghai Fashion & Lifestyle Carnival; SHFLC) w celu promowania krajowych marek i projektantów.

Według raportu w światowej branży mody można zauważyć stopniowe ożywienie po okresie stagnacji pandemijnej. Wskazano też, że zachodząca w niej transformacja cyfrowa przyspieszyła na skutek pandemii COVID-19, napędzając długofalowe, trwałe zmiany w branży.

W raporcie można też przeczytać, że w przyszłości sprzedaż w branży mody bazować będzie na modelach omni-channel oraz online i offline.

Link do oryginalnej wiadomości: https://en.imsilkroad.com/p/330353.html

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1910724/Fashion_week.jpg

Źródło: Xinhua Silk Road

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2022, 08:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ