Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 11 października 2022 r. /PRNewswire/ -- Z dniem 8 października, film „HOME COMING” oficjalnie znalazł się na szczycie rankingu sprzedaży biletów podczas Chińskiego Święta Narodowego, z wynikiem ponad 152 mln USD w tygodniu otwarcia. Wytwórnia CMC Pictures poinformowała wcześniej o planie światowej dystrybucji tego tytułu i zamierza udostępnić go w Ameryce Północnej, Oceanii, Europie, Azji Południowo-Wschodniej i na pozostałych głównych rynkach filmowych od dnia 21 października.
Oparta na prawdziwych wydarzeniach produkcja „HOME COMING” przedstawia niebezpieczną podróż dwóch nieuzbrojonych chińskich dyplomatów, którzy pomagają 125 mieszkającym za granicą Chińczyków w ucieczce z kraju ogarniętego wojną. Reżyserem filmu jest Xiaozhi Rao, producentem wykonawczym Frant Gwo i Hongwei Wang, a w rolach głównych występują Yi Zhang, Junkai Wang oraz Tao Yin.
Realizacja filmu, wykonana w IMAX, to budowa opustoszałego miasta o powierzchni 20 tys. m2 i zdjęcia kręcone na prawdziwej pustyni. Dzięki swojej autentyczności po projekcji obraz zyskał szerokie uznanie.
CMC Pictures, międzynarodowy dystrybutor filmu „HOME COMING”, rozprowadził ponad 60 chińskich hitów kinowych, takich jak: „THE WANDERING EARTH” („Wędrująca Ziemia”), „NE ZHA”, „WOLF WARRIOR 2” („Wilk Wojny 2”), „IP MAN 4: THE FINALE i A WRITER'S ODYSSEY”. Obecnie spółka ta jest jednym z wiodących dystrybutorów chińskich filmów na rynku światowym.
Film - https://mma.prnewswire.com/media/1916801/video.mp4
Źródło: CMC Pictures
KONTAKT:
Mark Xu
tel. +86-13138920992
e-mail: mark.xu@cmcpix.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.10.2022, 08:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |