Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wartość sprzedaży Grupy eSky za pierwsze trzy kwartały br. wyrażona w TTV (ang. Total Transaction Value) wzrosła o 88% w porównaniu do identycznego okresu w ubiegłym roku i wyniosła 2,1 mld PLN. Warto zaznaczyć, że wynik ten jest lepszy od przedpandemicznego 2019 roku – wzrost o 11%. Zysk EBITDA za trzy kwartały 2022 roku wzrósł o 70% vs 2021 i wyniósł 74 mln PLN.

„Kolejny raz w tym roku możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami. Jako jedni z nielicznych w branży turystycznej zamknęliśmy ubiegły rok z rekordowym w historii firmy zyskiem EBITDA. Na tym się nie zatrzymaliśmy, a obecny wynik za pierwsze trzy kwartały br. to potwierdza. Jest on nie tylko lepszy niż w poprzednim roku, lecz jest większy o 17% niż za cały zeszły rok (74 vs 63 mln PLN). Konsekwentnie wdrażamy naszą nową strategię, opierającą się na czterech filarach, które przybliżą nas do naszego celu – objęcie pozycji platformy pierwszego wyboru do organizacji podróży w regionie CEE” – mówi Łukasz Habaj, prezes Grupy eSky.
W trzech kwartałach br. Europa kontynentalna odpowiada za zdecydowaną większość przychodów firmy – prawie 70% (1,4 mld PLN). W podziale na regiony, to w Europie Zachodniej firma wygenerowała 38% przychodów wyrażonych w TTV, a w Europie Środkowo-Wschodniej 32%. Z kolei udział sprzedaży w Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych wyniósł odpowiednio 19% (404 mln PLN) i 9% (197 mln PLN). Pozostałe rynki, w tym kraje Afryki oraz regionu APAC wygenerowały niecałe 2%.

Sprzedaż oferty pakietowej w górę
Grupa eSky od kilku lat prowadzi intensywne prace w zakresie oferty dynamicznych pakietów z lotem i noclegiem w ramach jednej rezerwacji. Na początku br. wzmocnienie oferty pakietowej znalazło się w nowej długoterminowej strategii firmy jako jeden ze strategicznych filarów. W trzech kwartałach br. sprzedaż pakietów wzrosła o 46% względem identycznego okresu w 2021.
„Osiągnięcie tak znakomitych wyników jest potwierdzeniem tego, że klienci coraz częściej sięgają po nasze usługi - nie tylko loty, lecz także oferty pakietowe City Break oraz Wakacje, które łączą w sobie lot z noclegiem. Nieustannie pracujemy nad rozwojem tego produktu i już przygotowujemy ofertę na przyszłoroczną wiosnę i okres wakacyjny. Zakładamy, że w przyszłym roku liczba sprzedanych pakietów wzrośnie dwukrotnie” – dodaje Łukasz Habaj.
Źródło informacji: Grupa eSky
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.10.2022, 09:23 |
| Źródło informacji | Grupa eSky |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ