Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wartość sprzedaży Grupy eSky za pierwsze trzy kwartały br. wyrażona w TTV (ang. Total Transaction Value) wzrosła o 88% w porównaniu do identycznego okresu w ubiegłym roku i wyniosła 2,1 mld PLN. Warto zaznaczyć, że wynik ten jest lepszy od przedpandemicznego 2019 roku – wzrost o 11%. Zysk EBITDA za trzy kwartały 2022 roku wzrósł o 70% vs 2021 i wyniósł 74 mln PLN.
„Kolejny raz w tym roku możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami. Jako jedni z nielicznych w branży turystycznej zamknęliśmy ubiegły rok z rekordowym w historii firmy zyskiem EBITDA. Na tym się nie zatrzymaliśmy, a obecny wynik za pierwsze trzy kwartały br. to potwierdza. Jest on nie tylko lepszy niż w poprzednim roku, lecz jest większy o 17% niż za cały zeszły rok (74 vs 63 mln PLN). Konsekwentnie wdrażamy naszą nową strategię, opierającą się na czterech filarach, które przybliżą nas do naszego celu – objęcie pozycji platformy pierwszego wyboru do organizacji podróży w regionie CEE” – mówi Łukasz Habaj, prezes Grupy eSky.
W trzech kwartałach br. Europa kontynentalna odpowiada za zdecydowaną większość przychodów firmy – prawie 70% (1,4 mld PLN). W podziale na regiony, to w Europie Zachodniej firma wygenerowała 38% przychodów wyrażonych w TTV, a w Europie Środkowo-Wschodniej 32%. Z kolei udział sprzedaży w Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych wyniósł odpowiednio 19% (404 mln PLN) i 9% (197 mln PLN). Pozostałe rynki, w tym kraje Afryki oraz regionu APAC wygenerowały niecałe 2%.
Sprzedaż oferty pakietowej w górę
Grupa eSky od kilku lat prowadzi intensywne prace w zakresie oferty dynamicznych pakietów z lotem i noclegiem w ramach jednej rezerwacji. Na początku br. wzmocnienie oferty pakietowej znalazło się w nowej długoterminowej strategii firmy jako jeden ze strategicznych filarów. W trzech kwartałach br. sprzedaż pakietów wzrosła o 46% względem identycznego okresu w 2021.
„Osiągnięcie tak znakomitych wyników jest potwierdzeniem tego, że klienci coraz częściej sięgają po nasze usługi - nie tylko loty, lecz także oferty pakietowe City Break oraz Wakacje, które łączą w sobie lot z noclegiem. Nieustannie pracujemy nad rozwojem tego produktu i już przygotowujemy ofertę na przyszłoroczną wiosnę i okres wakacyjny. Zakładamy, że w przyszłym roku liczba sprzedanych pakietów wzrośnie dwukrotnie” – dodaje Łukasz Habaj.
Źródło informacji: Grupa eSky
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.10.2022, 09:23 |
Źródło informacji | Grupa eSky |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj pochodzących od kur utrzymywanych w klatkach ze wszystkich swoich produktów. Decyzja ta wpisuje się w ogólnoeuropejski trend ograniczania stosowania tego typu jaj i odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów oraz wymogi zrównoważonego rozwoju.- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner
-
Image
Cognex umacnia pozycję lidera rynku przemysłowych czytników kodów, rozszerzając ofertę o dwa nowe produkty oparte na sztucznej inteligencji
Czytniki kodów DataMan 290 i DataMan 390, wspierane przez wiodącą w branży obsługę klienta, zapewniają niezrównaną niezawodność i łatwość użytkowania.- 14.01.2025, 14:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wynajem aut w Warszawie - czy to się opłaca?
Planujesz weekendowy wypad, potrzebujesz auta zastępczego, a może szukasz elastycznego transportu na spotkanie biznesowe? Wynajem samochodu w Warszawie to uniwersalne rozwiązanie na każdą okazję. Oferując komfort, oszczędność czasu i szeroki wybór pojazdów dostosowanych do różnych potrzeb - od rodzinnych wycieczek po wsparcie dla firm - wynajem aut stał się wygodną alternatywą dla posiadania własnego pojazdu. Dowiedz się więcej o korzyściach, kosztach oraz możliwościach dostępnych w stolicy.- 14.01.2025, 12:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: dolcar.auto.pl