Newsletter

Changhong prezentuje na 132. Targach Kantońskich szereg nowych urządzeń AGD

17.10.2022, 08:56aktualizacja: 17.10.2022, 08:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Changhong
Changhong
Wydarzenie najważniejsze dla handlu światowego odbędzie się online.

GUANGZHOU, Chiny, 17 października 2022 r. /PRNewswire/ -- Podczas 132. targów importu i eksportu w Chinach (Targów Kantońskich), które odbędą się online począwszy od dnia 15 października 2022 r., spółka Changhong, jeden z największych w Chinach producentów elektroniki użytkowej i urządzeń AGD, zaprezentuje pełną gamę produktów, w tym ekologiczne urządzenia AGD oparte na technologii 5G, telewizory miniLED, klimatyzatory z rodziny Eva oraz lodówki i pralki z serii Space Pro. Dzięki posiadaniu wyjątkowych możliwości technologicznych związanych z internetem rzeczy (IoT), sztuczną inteligencją (SI), magazynami danych oraz segmentami technologii 5G, spółka zaprezentuje klientom pełną gamę innowacyjnych i udoskonalonych, inteligentnych urządzeń AGD, gwarantujących wyjątkowe doświadczenia.

Changhong zaprezentuje na 132. Targach Kantońskich nowe produkty za pośrednictwem platformy online, na której uruchomione zostanie także wirtualne stanowisko wystawiennicze, wirtualny pawilon, a także transmisja na żywo. Produkty wystawione na wirtualnym stoisku wystawienniczym producenta będą dostępne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a dodatkowo kupujący będą mogli skorzystać z różnorodnych usług, między innymi łączenia podaży z popytem i negocjacji online. (Wirtualne stanowisko wystawiennicze Changhong dostępne jest pod adresem https://www.cantonfair.org.cn/en-US/shops/451692550933632?keyword=&fbclid=IwAR1SwCZbN8tcDUIfA9D1RnzF_TnyrKVQQW_QtDlkd3EUGV-vHbc-mj3HW3c#/)

Pierwsza prezentacja online wielu nowych produktów Changhong

Jedną z nowości jest inteligentny telewizor miniLED produkcji Changhong wyposażony w ultracienki, drobnokrystaliczny tylny panel oraz oparty na najnowszej technologii kwantowej wyświetlacz gwarantujący wyjątkową jakość obrazu w formacie HDR, szerszą paletę barw przekraczającą 95% oraz doskonałe, niemal realistyczne odwzorowanie barw.

Dzięki zastosowaniu najnowszej wersji systemu operacyjnego Android 11 oraz częstości odświeżania na poziomie 120 Hz, a także funkcji estymacji i kompensacji ruchu (MEMC), wyprodukowany przez Changhong telewizor 98" jest pierwszym modelem, w którym próżno szukać zakłóceń obrazu wyświetlanego w szybkim tempie.

Wyprodukowany przez Changhong model Eva, pierwszy na świecie klimatyzator z obsługą wielojęzyczną oraz sterowaniem głosowym w trybie offline, zapewnia lepszą komunikację interaktywną i wsparcie aż w ośmiu językach, a także możliwość głosowego uruchomienia urządzenia nawet w pomieszczeniach bez dostępu do internetu.

Wśród nowości, jakie Changhong zaprezentuje na Targach, znajdą się również lodówki i pralki z serii Space Pro, cieńsze i mniejsze od porównywalnych produktów dostępnych na rynku, stworzone w oparciu o wiodącą na rynku opracowaną przez spółkę technologię budowy supercienkich urządzeń AGD. Lodówki z serii Space Pro, w których zastosowano udoskonaloną technologię konserwowania żywności, zapewniają dłuższą świeżość, a tym samym wydłużają okres przydatności przechowywanych produktów do spożycia.

Dążenia do rozszerzenia kanałów sprzedaży doprowadziły do stabilnego wzrostu międzynarodowej działalności spółki Changhong

Pomimo nacisków i wyzwań, z jakimi przyszło borykać się przedsiębiorcom z całego świata w 2022 r., spółka Changhong rozszerzyła sieć kanałów sprzedaży, a także wzmocniła kompetencje w zakresie opracowywania produktów i technologii, w tym w segmencie inteligentnych urządzeń front-end. Dzięki temu spółka wypracowała stabilny wzrost w trzech głównych segmentach produktów – telewizorów, klimatyzatorów oraz lodówek i pralek, a tym samym zwiększyła zyski. Pod koniec września dochody spółki ze sprzedaży klimatyzatorów wzrosły o niemal 40% w skali rok do roku.

Ponadto spółka Changhong zwiększyła tempo tworzenia kanałów sprzedaży poza rynkiem rodzimym w Chinach i zdołała zwiększyć zasięg na międzynarodowym rynku e-handlu. Wyspecjalizowane urządzenie AGD produkowane przez spółkę pod marką CHiQ szybko stały się produktami dostępnymi w ponad 30 krajach świata. Marka ta zwiększyła również swoją konkurencyjność.

W ostatnich latach spółka Changhong pracowała nad optymalizacją strategii biznesowej, skupiając się przede wszystkim na wprowadzeniu inteligentnych rozwiązań produkcyjnych i ich doskonaleniu, a także na ekspansji rynkowej. Spółka stworzyła też i skonsolidowała posiadany system innowacji technologicznych w całym obszarze łańcuchów dostaw dla poszczególnych segmentów produktów, w tym w segmencie chłodziarek, magazynów danych oraz modułów internetu rzeczy. Dzięki przyjęciu globalnego podejścia do opracowywania produktów, ich produkcji i zarządzania działalnością spółka Changhong stała się światową marką zaznaczającą swoją obecność na arenie międzynarodowej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1921243/image.jpg

Źródło: Changhong

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.10.2022, 08:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ