Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN,7 listopada 2022 r./PRNewswire/ -- Spółka Integral Ad Science (IAS), światowy lider w dziedzinie jakości mediów cyfrowych, ogłosiła rozpoczęcie swojej działalności na nowych rynkach i wprowadzenie nowych osób na stanowiska zarządcze. Zmiany te mają na celu wzmocnienie obecności IAS w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). W ramach strategii rozwoju międzynarodowego spółka zwiększa aktywność w Norwegii i Danii oraz uruchamia swoje usługi lokalnie w Polsce, Czechach i Turcji poprzez partnerstwa sprzedażowe i serwisowe. Zmiany te umożliwią IAS nawiązanie nowych partnerstw z reklamodawcami, agencjami, platformami i wydawcami.
Ekspansja umożliwi na wielu kluczowych rynkach lepsze dopasowywanie kampanii reklamowych do preferencji odbiorców oraz poprawę wydajności i skuteczności działań prowadzonych w mediach. Przyspieszy również propagację narzędzi do weryfikacji reklam, rozwiązań z obszaru programmatic, w tym rozwiązań brand safety, narzędzi do reklamy kontekstowej, wykrywania oszustw oraz raportowania widoczności reklam dostarczanych przez IAS globalnym i lokalnym klientom w Norwegii, Danii, Polsce, Czechach i Turcji.
Ekspansja w Norwegii i Danii będzie wspierana przez skandynawskie centrum IAS w Sztokholmie, w Szwecji. Zmiany obejmują nowe nominacje na stanowiska dyrektorów sprzedaży: Olo Tveita w Norwegii i Mortena Sandbæka Becka w Danii, ekspertów w obszarze rynku reklamy cyfrowej, którzy dołączają do IAS.
Ekspansja IAS na Europę Wschodnią obejmuje współpracę z lokalnym partnerem Adsonice w Polsce. IAS dodatkowo potwierdza swoją międzynarodową obecność poprzez uruchomienie działalności w Turcji, wraz z lokalnym partnerstwem z firmą Logaritma, która działa w regionie od 2002 roku. Zarówno Adsonice, jak i Logaritma to zespoły posiadające rozległą wiedzę i doświadczenie w swoich regionach.
Zwiększenie obecności spółki w regionie EMEA pozytywnie wpłynie na wzrost spółki oraz umożliwi konsolidacje zadań na szybko rozwijających się rynkach. Silna obecność w Skandynawii, Europie Wschodniej i Turcji pozwoli IAS wzmocnić relacje z reklamodawcami, agencjami i platformami, a w konsekwencji rozszerzyć podstawową ofertę produktów w zakresie weryfikacji reklam oraz jakości mediów cyfrowych.
Komentarz Csaba Szabo, dyrektora zarządzającego na region EMEA, IAS:
„IAS z satysfakcją ogłasza rozszerzenie swojej globalnej obecności w regionie EMEA. Widzimy zwiększone zainteresowanie marek narzędziami do weryfikacji i optymalizacji działań reklamowych. Skala naszego wzrostu na tych rynkach odzwierciedla nasze ambicje związane z rozwojem międzynarodowym. Inwestycja ta otwiera również nowe możliwości dla lokalnych marek i agencji dążących do poprawy jakości i efektywności działań reklamowych, a także dla naszych obecnych globalnych klientów, którzy coraz częściej działają w tym regionie. Będzie mi niezmiernie przyjemnie rozpocząć pracę z doświadczonym zespołem i partnerami przy wdrażaniu strategii IAS na nowych rynkach".
O Integral Ad Science
Integral Ad Science (IAS) jest światowym liderem w obszarze rozwiązań poprawiających wydajność i skuteczność działań reklamowych. IAS dba o to, aby każde wyświetlenie reklamy trafiało do osób zamiast botów, w bezpiecznym otoczeniu, wykorzystując narzędzia do reklamy kontekstowej oraz narzędzia optymalizujące ścieżkę zakupu. Misją IAS jest bycie globalnym wyznacznikiem wysokiego poziomu zaufania i przejrzystości w obszarze jakości mediów cyfrowych dla wiodących światowych marek, wydawców i platform. IAS wykorzystuje technologie oparte na danych, raportowanych w czasie rzeczywistym, pozwalających na szybkie podejmowanie działań. IAS został założony w 2009 roku, ma swoją główną siedzibę w Nowym Jorku, współpracuje z wieloma globalnymi i lokalnymi reklamodawcami i wydawcami na całym świecie. Więcej informacji na integralads.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1939491/POLAND___IAS_poszerza_swoja__obecnos_c__w_EMEA.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1136891/Integral_Ad_Science_Logo.jpg
Źródło: Integral Ad Science, Inc.
KONTAKT:
e-mail: press@integralads.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2022, 13:19 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |