Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze PR zrealizowanych w Polsce. To także edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia komunikacji dla funkcjonowania firmy.
W tym roku, spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń, jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizowały o nagrody. Zgłoszenia oceniane były przez prawie 100-osobowe grono jurorów oraz jurorek, w skład którego wchodzili przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy, eksperci branży PR, mediów, a także środowiska akademickiego.
Nagrody wręczane będą w 20 kategoriach głównych, 12 kategoriach sektorowych oraz 3 kategoriach specjalnych. W przypadku kategorii głównych i sektorowych przyznawane będą Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W tegorocznej edycji pojawiła się również nowa kategoria – „Wsparcie Ukrainy”, w której zgłaszano projekty obejmujące zarówno taktyczne działania komunikacyjne realizowane samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, jak również szerokozasięgowe kampanie społeczne. Całość dochodów ze zgłoszeń w tej kategorii została przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej na realizację celów charytatywnych związanych z przeciwdziałaniem skutkom działań wojennych na terytorium Ukrainy.
Ponadto, podczas gali, przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody oraz Gwiazda PR - wyróżnienie przyznawane osobom szczególnie zasłużonym dla branży public relations, które swoją postawą etyczną, doświadczeniem oraz zaangażowaniem są wzorem do naśladowania dla całego środowiska.
Gala konkursu odbędzie się 2 grudnia br. w hotelu Hilton w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 63. Transmisja wydarzenia będzie dostępna na stronie www.zlotespinacze.pl oraz na Facebooku Rzeczpospolitej.
Źródło informacji: Związek Firm Public Relations
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.11.2022, 08:56 |
Źródło informacji | Związek Firm Public Relations |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna swoją działalność
Powołana została Komisja Etyki Public Relations, na której czele stanęła prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.- 13.05.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Firm Public Relations
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ