Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Będzie to już ósmy debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku. Spółka zajmuje się targetowaniem reklamy internetowej, a konkretnie dostarczaniem danych, które pozwalają na optymalizację przekazu reklamowego. Cloud Technologies dostarcza zebrane informacje o użytkownikach internetu do klientów z całego świata oraz obsługuje, za pomocą domów mediowych, największe marki działające globalnie.
Firma wykorzystuje w tym celu autorską platformę DMP (Data Management Platform), na której gromadzone są dane o aktywności użytkowników internetu m.in. na podstawie plików cookies i identyfikatorów mobilnych. Przedstawiciele Cloud Technologies podkreślają, że na każdym kroku chronią prywatność użytkowników i przetwarzają informacje zgodnie z regulacjami prawnymi.
Dane, którymi dysponuje spółka, pochodzą z około 100 mld profili użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych z całego świata, przy czym kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności mają rynki UE i USA.
Ze sprzedaży danych w pierwszych trzech kwartałach 2022 r. firma osiągnęła 25,6 mln zł (wzrost o 53 proc. r/r.), zaś EBITDA przekroczył 15 mln zł.
Na podstawie średniego kursu akcji spółki na rynku NewConnect z ostatnich trzech miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o dopuszczenie na Główny Rynek GPW, wartość firmy szacowana jest na 141,1 mln złotych. Przeniesieniu notowań nie będzie towarzyszyć emisja akcji.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.12.2022, 11:08 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |