Newsletter

Teleperformance zdobywa pierwszą nagrodę podczas tegorocznej edycji nagród ECCSA

12.12.2022, 09:08aktualizacja: 12.12.2022, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 12 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Teleperformance zwycięża w konkursie European Contact Center and Customer Service Awards. Kapituła posiadającego najdłuższą historię i cieszącego się najwyższą renomą programu nagród w Europie, ogłosiła tegorocznych laureatów w obecności ponad 1200 gości z 32 krajów. Spółka Teleperformance otrzymała łącznie 8 nagród za doskonałość w obsłudze klienta.

Spółka Teleperformance odniosła sukces zdobywając pierwsze miejsce w kategoriach: Najlepsze partnerstwo BPO (Outsourcing procesów biznesowych) ‒ duże przedsiębiorstwa, Najlepsze podejście do różnorodności oraz Integracja. W ciągu ostatnich 4 lat gigant branży CX zgromadził ponad 30 nagród ECCSA, dowodząc swojej konsekwencji w działaniu i umacniając się na pozycji niekwestionowanego lidera w Europie.

Nagroda Highly Commended za najlepszą wielojęzyczną obsługę klienta również powędrowała do Teleperformance - jedynej organizacji wyróżnionej pod tym względem w tej kategorii.

W ramach kategorii Najlepsza wielojęzyczna obsługa klienta, europejskie firmy dbające o doświadczenia klientów zostały wyróżnione przez renomowaną organizację przyznającą nagrody ECCCSAs za doskonałe podejście do wartości pracownika, innowacyjność i wyniki handlowe. Celem Teleperformance jest uczynienie interakcji z klientami prostszymi, szybszymi i bezpieczniejszymi poprzez połączenie pierwiastka ludzkiego z najnowocześniejszą technologią.

Agustin Grisanti, dyrektor generalny Grupy (rzecznik TP), powiedział: „Jestem zachwycony, że nasz europejski zespół zyskuje uznanie w oczach wielu firm za wspólne zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych usług, zapewnienie konkretnych rezultatów oraz realizację potrzeb naszych klientów i ich konsumentów. Te renomowane i przyznawane w sposób niezależny nagrody dowodzą, że nadal wysoko stawiamy poprzeczkę dla rynku CEMEA w zakresie wydajności i doskonałej jakości obsługi klienta”.

Źródło: Teleperformance Global

KONTAKT:

Emmaline Windeler

tel. 00447805737887

e-mail: emmaline@flamepr.com 

e-mail: mediarelations@teleperformance.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.12.2022, 09:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ