Newsletter

Nowy spot wizerunkowy Polskiej Spółki Gazownictwa

29.12.2022, 15:11aktualizacja: 29.12.2022, 15:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska Spółka Gazownictwa, która jest jednym z największych w Europie operatorów systemu dystrybucyjnego gazu, zaprezentowała nowy spot wizerunkowy. Jego celem jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.

„Ten spot powstał w roku, w którym cały świat zdaje różne egzaminy. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich każdego” – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

W spocie oprócz aktorów w role epizodystów wcieliło się trzech pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa, którzy na co dzień wykonują tę bardzo wymagającą, czasami niebezpieczną, często odbywającą się w trudnych warunkach pracę.

„Spot opowiada historię jednego z pracowników Pogotowia Gazowego, który ramię w ramię z policjantami i strażakami walczy o przywrócenie dostaw paliwa gazowego mieszkańcom. Chcieliśmy również pokazać, że praca w Pogotowiu Gazowym to służba, a nasi pracownicy czasami muszą zrezygnować z bardzo ważnych chwil rodzinnych, aby być tam, gdzie Polacy nas potrzebują” – dodał Jakub Kowalski, członek zarządu PSG ds. operacyjnych.

Pracownicy Pogotowia Gazowego dbają o bezpieczeństwo Polaków na terenie całego kraju 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W przypadku awarii instalacji gazowych czy wyczucia gazu, Polska Spółka Gazownictwa prosi o kontakt na całodobowy numer alarmowy 992.

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
Data publikacji 29.12.2022, 15:11
Źródło informacji Polska Spółka Gazownictwa
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ