Newsletter

S'YOUNG zacieśnia współpracę z marką Jo Loves i wzmacnia jej relacje na rynku chińskim

11.01.2023, 08:53aktualizacja: 11.01.2023, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka pomogła marce stworzonej przez Jo Malone CBE w osiągnięciu bezprecedensowej wartości sprzedaży na rynku chińskim.

SZANGHAJ, 10 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- S'YOUNG International („S'YOUNG”, „Spółka”), twórca modelu współpracy CP, otwarta platforma cyfrowa dla międzynarodowych marek kosmetycznych wchodzących na rynek chiński, rozszerzyła współpracę z Jo Loves („marka”), najnowszą marką legendarnej twórczyni perfum Jo Malone CBE. Marka Jo Loves otrzymała lokalne wsparcie S’YOUNG i osiągnęła znaczące wyniki na rynku chińskim mimo trudnych warunków.

W obliczu zmieniających się poglądów konsumentów i ogólnych warunków rynkowych w Chinach zespół S’YOUNG ma jasną wizję, którą dzieli z marką Jo Loves. Spółka ściśle współpracuje z zespołem Jo Loves, aby wspierać tę naprawdę wyjątkową markę, i pełni rolę jej partnera w Chinach, skupiając się na budowaniu marki, zarządzaniu produktem oraz marketingu, a nie wyłącznie na sprzedaży.

Innowacyjna kolekcja zapachów Jo Loves stworzona osobiście przez Jo Malone CBE jest skierowana szczególnie do klientów należących do pokolenia Z. W 2020 r. marka Jo Loves była w połowie procesu wdrożenia na rynku międzynarodowym, kiedy wybuchła pandemia. W wywiadzie udzielonym Vogue Business Jo Malone CBE wyraziła przekonanie, że aby osiągnąć sukces, marka nie potrzebuje eleganckich przestrzeni biurowych i sal konferencyjnych, ale „kreatywności oraz świetnego zespołu i partnerów”.

Bezprecedensowa wartość sprzedaży produktów Jo Loves w Chinach jest możliwa dzięki wsparciu S’YOUNG. Dzięki połączeniu narracji marki opartej na jej głębokim rozumieniu oraz bogatym doświadczeniu z zakresu marketingu i doświadczeniu operacyjnemu firma S’YOUNG pomogła Jo Loves w wywarciu wrażenia na chińskich konsumentach za pomocą zindywidualizowanej strategii. Z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet najpopularniejsze perfumy Jo Loves, Mango Thai Lime, w ciągu zaledwie 5 minut kampanii w formie streamingu na żywo zorganizowanej przez S’YOUNG osiągnęły sprzedaż o wartości powyżej miliona juanów. Stały się one również najlepiej sprzedającymi się perfumami importowanymi na Tmall, największej chińskiej platformie internetowej łączącej przedsiębiorstwa i klientów (B2C).

S’YOUNG International umożliwia globalnym markom kosmetycznym nawiązanie relacji na rynku chińskim, skupiając się na lokalizacji kulturowej, skutecznych operacjach, reklamie i dystrybucji. Liczący ponad 4000 osób zespół współpracował z przeszło 50 najważniejszymi markami międzynarodowymi, m.in. KIKO, CELLEX-C, MEMO PARIS, MESOESTETIC, ZELENS, LUMENE… oraz nawiązał współpracę strategiczną z grupą Johnson & Johnson, aby wspierać wprowadzenie do oferty internetowej pełnej linii towarów konsumpcyjnych w Chinach, m.in. Dr. Ci:Labo, Listerine, Neutrogena i innych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://syoungintl.com.

Źródło: S'Young Group Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.01.2023, 08:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ