Newsletter

Raport międzynarodowy za rok 2022: GWM rozszerza swój ogólnoświatowy zasięg dzięki wykorzystaniu ekosystemu nawiązującego do leśnego

23.01.2023, 10:38aktualizacja: 23.01.2023, 10:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 23 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- Dnia 16 stycznia wyemitowano film dokumentalny z udziałem GWM, w którym przedstawiono mocne strony GWM w zakresie pojazdów hybrydowych, akumulatorów, inteligentnych rozwiązań i strategicznego ogólnoświatowego zasięgu.

W 2022 r. koncern GWM konsekwentnie realizował strategię globalizacji poprzez ekosystem nawiązujący do leśnego, nawet w kontekście nieustającego wpływu czynników stanowiących wyzwanie dla światowego rynku motoryzacyjnego, takich jak braki w łańcuchu dostaw i epidemia.

Wspomniany model działalności, ekosystem nawiązujący do leśnego, ukierunkowany na wykorzystanie nowoczesnej energii i inteligencji, charakteryzuje się wyjątkową przewagą systemową. Jack Wei, przewodniczący GWM, wspomniał w filmie dokumentalnym, że GWM podtrzymuje swoją koncepcję prac badawczo-rozwojowych polegającą na „precyzyjnych inwestycjach i nieustannym poszukiwaniu czołowych technologii". W 2022 roku GWM konsekwentnie zwiększał inwestycje w badania i rozwój technologii w schemacie ekosystemu zbliżonego do leśnego. Całkowita wartość inwestycji w pierwszych trzech kwartałach przekroczyła 8,5 mld CNY, co oznacza wzrost o ponad 64% w stosunku do roku poprzedniego.

Technologia tego ekosystemu, którą GWM opracowywał przez lata, niezmiennie przynosi efekty. Firma zbudowała bazę produktów wykorzystujących nowoczesne technologie energetyczne, w tym HEV, PHEV i EV, spełniających zróżnicowane wymagania rynków światowych. W 2022 r. HAVAL, marka SUV-ów GWM, oficjalnie zaprezentowała nową strategię energetyczną i wprowadziła modele hybrydowe na licznych rynkach, takich jak Australia, Chile, Pakistan, RPA, Tajlandia i Brazylia, co spotkało się z dużym uznaniem ze strony zarówno rynków, jak i konsumentów.

Ponadto, koncern rozbudowuje swoją ofertę na rynku luksusowych pojazdów wykorzystujących odnawialne źródła energii. GWM WEY, inteligentna marka pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii, wprowadziła na rynek modele Coffee 01 i Coffee 02, charakteryzujące się wyjątkowym połączeniem luksusu i zaawansowanej technologii. Pojazdy te przyspieszyły rozwój GWM na europejskim rynku nowych energii. WEY Coffee 01 wyposażony w system HPilot, najnowocześniejszy inteligentny system wspomagania jazdy, zdobył pięć gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. GWM TANK, marka samochodów terenowych najwyższej klasy, wprowadziła na rynek TANK300 HEV i TANK500 HEV/PHEV, które wyznaczają kierunek transformacji w kierunku pojazdów elektrycznych w branży.

Również na polu energii wodorowej koncern GWM wypracował sobie systematyczną przewagę dzięki wykorzystaniu ekosystemu nawiązującego do leśnego. Obecnie stworzył zintegrowany układ łańcucha dostaw, który obejmuje produkcję, magazynowanie, transport, tankowanie i zastosowanie wodoru. Jeżeli chodzi o opracowanie rozwiązań energii wodorowej, GWM zainwestował łącznie 2,5 mld CNY w pojazdy napędzane paliwem wodorowym, w celu wprowadzenia ich do masowej produkcji.

„GWM może poszczycić się najbardziej wymagającymi kryteriami jakości i technologii swoich produktów. Dysponuje już rezerwami technologii podstawowych i potencjałem łańcucha dostaw w obszarze nowej energii i inteligentnych rozwiązań i utrzymuje się na czołowej pozycji dzięki znaczącym inwestycjom w najnowocześniejsze rozwiązania" – nadmienił Jack Wei.

Stwierdził również, że nowa energia i inteligentne technologie zapewniły GWM ogromny potencjał do rozwoju. Opierając się na „ONE GWM" jako podstawowej strategii, Spółka będzie w przyszłości zwiększać inwestycje w badania i rozwój technologii, co pozwoli przyspieszyć transformację w ogólnoświatową organizację wykorzystującą inteligentne technologie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1985627/Global_Review_2022_GWM_Expands_Its_Global_Layout__Empowered_by_Forest_Ecosystem.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.01.2023, 10:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ