Pobierz materiał i Publikuj za darmo
14 lutego to idealna data do tego, by przypomnieć, że miłość nie wie, czym jest płeć, pochodzenie, sprawność fizyczna czy kolor skóry. Miłość niejedno ma imię – pojawia się pomiędzy osobami o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia czy relacji – za każdym razem stanowiąc piękny przykład, że miłość… to po prostu miłość. Nie można jej oceniać ani tym bardziej – deprecjonować.
Porównanie do burzenia murów nie jest przypadkowe. Kampania „Odważ się mówić: Kocham” Wyjątkowego Prezentu podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości i zachęca do tego, by o uczuciach mówić na co dzień i otwarcie.
„Wierzymy, że miłość to wielkie uczucie. Nie chcemy, by ktokolwiek był z niej wykluczony czy też bał się lub wstydził o niej mówić. Zamieściliśmy komunikat >>Odważ się mówić: Kocham<< na siatce w centrum Warszawy, by jasno pokazać, że stoimy na stanowisku, że miłość jest dla każdego. Jeżeli ktoś, widząc go, zadzwoni do drugiej osoby i powie: >>kocham Cię<<, to wiem, że spełniliśmy naszą wyjątkową misję” – mówi Jakub Matuszewski, CEO Wyjątkowego Prezentu.
„Prowadzenie biznesu to ogromna odpowiedzialność – także, a raczej przede wszystkim, za kwestie społeczne” – dodaje Matuszewski. Według badań PwC obszar różnorodności i inkluzywności jest integralną wartością dla większości organizacji. Niestety przełożenie strategii na realne działania nadal stanowi pewnego rodzaju wyzwanie [1]. „Jako wyjątkowy zespół uznaliśmy, że walentynki to dobry czas na manifest różnorodności. To wartość, która jest nam bliska i znajduje się w DNA naszej marki” – dodaje CEO.
„Miłość, co daje siłę wszystko znieść, za wszystko też może wystarczyć” (J.W. Goethe). To piękne uczucie, które daje siłę do działania i przysłowiowego „przenoszenia gór”, dlatego swobodne wyrażanie miłości powinno być czymś naturalnym. Nie tylko przez słowa, ale także gesty. Przez codzienny uśmiech i radość płynącą z przebywania w gronie najbliższych. Polki i Polacy uwielbiają spędzać czas razem, co tylko pokazuje, jak ważne są chwile, które możemy dzielić z ukochaną osobą. Przeżycia, które możemy podarować w formie Vouchera, pozwalają celebrować uczucia w niezwykły, często wymarzony sposób.
Kolacja, przygotowana przez ukochaną osobę, kawa, którą wypijemy razem na balkonie, powiedzenie czułego „kocham Cię”, wspólne realizowanie pasji czy spełnianie marzeń – miłość objawia się w tak różny sposób, że nie można zmieścić jej w żadnych ramach. Seniorzy w parku z wnuczkami, osoby różnego pochodzenia spacerujące w centrum miasta, para LGBT w kinie, rodzice odbierający dziecko z przedszkola… każda osoba to zupełnie inna, choć równie piękna historia uczucia. Walentynki to idealny moment, by głośno mówić „kocham Cię”, nie zważając na okoliczności – czy może być coś ważniejszego od miłości?
W ramach celebrowania miłości Wyjątkowy Prezent przygotował „bezcenny”, czyli bezpłatny do pobrania i wręczenia voucher na romantyczny walentynkowy wieczór. Możesz go pobrać TUTAJ.
Wręczając go, wyraź swoją miłość!
Kampania walentynkowa Wyjątkowego Prezentu ma dwie linie kreatywne „Odważ się mówić: kocham” oraz „Podaruj prezenty pełne miłości”. Działania obejmujące offline oraz social media realizowane są w ramach Emoti Group, na pięciu różnych rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. Kampania jest kontynuacją kampanii z zeszłego roku „Powiedz: Kocham Cię”.
Wyjątkowy Prezent, współtworzący Emoti Group, to pierwsza w Polsce firma oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. W jej ofercie znajduje się ponad 8000 ekscytujących przeżyć, które sprawdzają się jako prezenty na każdą okazję, w tym również na walentynki.
[1] źródło: raport „Diversity & Inclusion Benchmarking Survey. European Sheet”, PwC, 2021 rok
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 07.02.2023, 15:06 |
| Źródło informacji | Wyjątkowy Prezent |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Trzustka drukowana w 3D - rewolucyjne rozwiązanie z tytułem „Polskiego Produktu Przyszłości”
Bioniczna trzustka cATMP® to pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny narząd biodrukowany w technologii 3D, zdolny do produkcji insuliny, glukagonu i peptydu C w sposób odpowiadający naturalnej fizjologii ludzkiej trzustki. Co więcej, może być produkowany „na żądanie” i przechowywany w specjalnie zaprojektowanym bioreaktorze do czasu transplantacji. To właśnie w ręce twórców tego przełomowego rozwiązania - firmy Polbionica S.A. - trafiła nagroda główna w tegorocznej edycji Konkursu „Polski Produkt Przyszłości”.- 12.12.2025, 12:51
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PARP
-
Image
Najpierw potykała się o własne nogi. Dziś wie, że to nie była niezdarność, tylko choroba genetyczna
Pierwsze symptomy, takie jak częste potykanie się, niepewny chód, trudności z pisaniem czy utrzymaniem równowagi, pojawiające się w dzieciństwie lub w okresie dojrzewania, są niespecyficzne i łatwo je przeoczyć. Tymczasem mogą one być sygnałem choroby genetycznej - ataksji Friedreicha. Szacuje się, że w Polsce żyje z nią około 150 osób.- 11.12.2025, 16:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro prasowe kampanii „Challenge Your Balance"
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ