Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W związku z przyjętymi przez MFO S.A. (Spółka) Indywidualnymi Standardami Raportowania, Zarząd Spółki podaje do publicznej wiadomości informację o wstępnych danych finansowych Spółki za 2022 rok, które wykazały istotne odchylenia od średniej wielkości osiągniętej w analogicznym okresie w ciągu 3 ostatnich lat (wartość bazowa). Przyjęte przez Spółkę kryterium istotności oznacza zmianę na poziomie +/- 30 % w stosunku do wartości bazowej.
Istotne odchylenie wykazały: przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, zysk na działalności operacyjnej oraz zysk netto.
Przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za 2022 rok, tj. okres od 01.01.2022 do 31.12.2022 roku wyniosły: 922.803 tys. zł (co stanowi wzrost o 49,62% w stosunku do wartości bazowej, tj. średniej wielkości osiągniętej w analogicznym okresie w ciągu 3 ostatnich lat).
Zysk na działalności operacyjnej (EBIT) za 2022 rok, tj. okres od 01.01.2022 do 31.12.2022 wyniósł: 33.946 tys. zł (co stanowi spadek o 56,07% w stosunku do wartości bazowej, tj. średniej wielkości osiągniętej w analogicznym okresie w ciągu 3 ostatnich lat).
Zysk netto za 2022 rok, tj. okres od 01.01.2022 do 31.12.2022 wyniósł: 24.632 tys. zł (co stanowi spadek o 60,13% w stosunku do wartości bazowej, tj. średniej wielkości osiągniętej w analogicznym okresie w ciągu 3 ostatnich lat).
Zarząd informuje, że przedstawione powyżej dane finansowe mają charakter wstępny, trwa obecnie audyt sprawozdania finansowego. Ostateczne dane zostaną przekazane do wiadomości publicznej w dniu 30 marca 2023 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.03.2023, 10:34 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |