Newsletter

JOY GROUP opublikowała wyniki finansowe za rok 2022

07.04.2023, 15:14aktualizacja: 07.04.2023, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/  JUDYDOLL
PR Newswire/ JUDYDOLL

SZANGHAJ, 7 kwietnia 2023 r. /PRNewswire/ -- Juyi Cosmetics Co., Ltd. ("JOY GROUP"), czołowa firma z Chin będąca właścicielem kilku marek kosmetycznych, opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2022. Roczny przychód wyniósł 256,7 mln USD (1,8 mld RMB), a wskaźnik GMV ukształtował się na poziomie 313,8 mln USD (2,2 mld RMB), co stanowi wzrost o ok. 30% w stosunku do poprzedniego roku. Spółka co roku odnotowuje aż dwucyfrowy wzrost przychodu i zrównoważony poziom rentowności, co potwierdza jej czołową pozycję na chińskim rynku produktów kosmetycznych.

Od czasu założenia w 2017 r. mieszcząca się w Szanghaju JOY GROUP wyrosła na wielomarkową firmę kosmetyczną, która kładzie nacisk na handel w sieci, posiadając doświadczenie w sprzedaży wielokanałowej. JOY Group stawia na bezpośrednie dotarcie do konsumenta za pomocą sieci sklepów na największych platformach e-handlowych oraz ponad 25 stacjonarnych butików przypisanych jednej marce. Za pośrednictwem należących do JOY GROUP kanałów bezpośredniego dotarcia obsłużonych zostało łącznie ponad 60 mln konsumentów. Spółka współpracuje również z kluczowymi partnerami detalicznymi, prowadząc przeszło 6 tys. punktów sprzedaży na terenie całego kraju.

Spółka jest właścicielem dwóch kultowych marek kosmetyków JUDYDOLL i JOOYCEE. W 2022 r. co sekundę sprzedawała dwa produkty. JUDYDOLL to symbol barwnego i rozrywkowego stylu życia. W kategorii kosmetyków chińskich zajmuje ona drugie miejsce na Douyin (TikTok China). Z kolei JOOCYEE reprezentuje nowoczesny i romantyczny styl stworzony z myślą o konsumentkach z Azji. Marka aktualnie zajmuje pierwsze miejsce w kategorii szminek oraz szóstą pozycję w kategorii kosmetyków chińskich na Tiktok China. W ciągu ostatnich dwóch lat wielkość przedsiębiorstwa wzrosła siedomiokrotnie.

JOY GROUP zbudowała zintegrowany, kompleksowy łańcuch dostaw obejmujący potencjał badawczo-rozwojowy, zakupowy, produkcyjny, inwentaryzacyjny i dostawczy. W 2022 r. spółka przejęła i włączyła w swoje struktury mieszczącego się w Szanghaju producenta kosmetyków, który dysponuje dużymi możliwościami, jeśli chodzi o innowacje w dziedzinie kosmetyków, produktów do pielęgnacji skóry i perfum. Dzięki połączeniu wewnętrznych laboratoriów badawczo-rozwojowych, zakładów produkcyjnych, sklepów internetowych, detalicznych punktów sprzedaży i centrów marketingowych JOY GROUP zachowuje zwinność i responsywność na dynamicznym rynku kosmetyków w Chinach.

Działalność JOY GROUP wspierają czołowi inwestorzy – zarówno lokalni, jak i zagraniczni, w tym General Atlantic, Tencent i Shunwei Capital (której współzałożycielem jest Lei Jun – założyciel i dyrektor generalny Xiaomi).

Od 2020 r. JOY GROUP aktywnie rozszerza swoją działalność na rynki zagraniczne. W 2022 r. marka JUDYDOLL cieszyła się rosnącą popularnością wśród konsumentów w Japonii i Malezji, korzystając z coraz powszechniejszej obecności w miejscowych kanałach offline i oferty charakteryzującej się korzystnym stosunkiem ceny do wartości. JOOCYEE z kolei osiągnęła ważny kamień milowy – trafiając na półkę już 600. sklepu zagranicznego i zwiększając zasięg zagraniczny poza region APAC (głównie Japonii i Australii) poprzez wejście na rynek kanadyjski.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2049029/image_1.jpg 

Źródło: JUDYDOLL

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.04.2023, 15:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ