Newsletter

2000 międzynarodowych nabywców z 35 krajów i regionów przybyło na III targi CICPE w wolnym porcie handlowym Hajnan

11.04.2023, 16:54aktualizacja: 11.04.2023, 16:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

HAIKOU, Chiny, 11 kwietnia 2023 r. /PRNewswire/ -- Informacje z Międzynarodowego Centrum Medialnego w Hajnanie (HIMC):

III targi produktów konsumpcyjnych China International Consumer Products Expo (CICPE lub Hainan Expo) rozpoczęły się 10 kwietnia w Haikou, stolicy Hajnanu, najbardziej wysuniętej na południe prowincji Chin.

III targi CICPE, które zakończą się 15 kwietnia, goszczą 3300 marek wysokiej jakości towarów konsumpcyjnych z 65 krajów i regionów na całym świecie.

Włochy, które w tym roku są gościem honorowym, przywiozły na Expo 147 marek. Pawilon włoski, który zajmuje powierzchnię 1800 m² (około dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku) prezentuje produkty Ferrari, Maserati, Lamborghini, Ducati, Panerai i innych czołowych marek włoskich.

Jedno z głównych wydarzeń na tegorocznym Expo, czyli oficjalne wprowadzenie produktów na rynek, będzie miało miejsce 12 i 13 kwietnia. W jego ramach swój debiut będzie miało 118 produktów i serii produktów 28 renomowanych chińskich i międzynarodowych marek, m.in. L'Oréal, Kärcher, Carpigiani, Diageo, the Platinum Guild International, Huawei i Dell z branży mody, perfum, biżuterii, alkoholi, żywności luksusowej, elektroniki i biotechnologii. Wśród produktów znajdą się także te z kategorii lifestyle, tradycyjne wyroby rzemieślnicze oraz rzeźby z brązu z letniej rezydencji Yuanmingyuan, które zostaną zaprezentowane na CICPE po raz pierwszy.

Według komitetu organizacyjnego Expo 2000 międzynarodowych nabywców z 35 krajów i regionów, w tym Francji, Niemiec, Japonii, Korei, Singapuru, Wietnamu, Indonezji i Tajlandii, licznie przybyło na targi, aby poszukiwać najlepszych okazji zakupowych.

Targi CICPE, które w tym roku rozpoczną trzeci rok swego istnienia, są pierwszym międzynarodowym wydarzeniem wystawienniczym w skali kraju poświęconym wysokiej jakości produktom konsumenckim i największą wystawą tego rodzaju w Azji.

Expo, które przez dwa kolejne lata odbywało się w Hajnanie, nie tylko stanowi ogólnoświatową platformę sprzedaży wysokiej jakości produktów konsumenckich, ale także kluczowy element kształtowania pozycji Hajnanu jako portu wolnego handlu.

W ciągu ostatnich dwóch lat liczne przedsiębiorstwa z krajów uczestniczących w targach otwierały sklepy, zakłady, a nawet oddziały w Hajnanie, aby korzystać z korzyści wynikających z polityki wolnego handlu prowadzonej w Hajnanie. Statystyki wskazują, że swoją obecność w Hajnanie ustanowiły marki i czołowe przedsiębiorstwa z 52 krajów, m.in. LVMH (Francja) i Richemont (Szwajcaria).

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2050665/Aerial_view_Hainan_International_Convention_Exhibition_Center_venue_3rd_China.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2050666/The_pavilion_Italy_guest_country_honor_year_s_CICPE_showcases_147.jpg 

Źródło: Hainan International Media Center (HIMC)

KONTAKT:
Shumin Chen
e-mail: thisishainan@163.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.04.2023, 16:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ