Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jeszcze trzynaście lat temu wymiana walut przez internet była nowością, do której internauci podchodzili z rezerwą. Dzisiaj serwis InternetowyKantor.pl ma już ponad 475 tys. klientów, którzy na wymianach oszczędzili ponad 2,5 miliarda złotych. Serwis zyskał również ponad milion pozytywnych opinii od klientów, którzy w 100% polecają go innym.
„Dzisiaj, po tylu latach, jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć. Jednak to nie tylko my świętujemy nasze urodziny - to również święto naszych klientów, którzy są dla nas bardzo ważni. To właśnie dzięki nim możemy rozwijać się i oferować jeszcze lepsze usługi. Z okazji urodzin przygotowaliśmy szereg inicjatyw, aby podziękować im za ich lojalność i zaufanie, które od lat nam okazują. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wprowadzamy nowe funkcjonalności: wpłaty PayPal oraz rozszerzamy listę o 24 kraje, do których można wysyłać przelewy” - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing&PR w InternetowyKantor.pl
Jednym z najważniejszych wydarzeń jest konkurs dla aktualnych klientów, w którym nagradzani są za swoją aktywność. Do wygrania jest aż 13 nagród o łącznej wartości 13 000 złotych. Natomiast dla nowych klientów przygotowaliśmy specjalną promocję, w której można otrzymać 2000 punktów na wymianę waluty po kursie średnim. To doskonała okazja, aby poznać usługi kantoru i skorzystać z jego ofert.
Pszczoły i miód pojawiają się w komunikacji serwisu nieprzypadkowo. Ochrona pszczół i dzikich zapylaczy stała się celem CSR InternetowyKantor.pl, ponieważ pszczoły i dzikie zapylacze mają ogromny wpływ na nasze życie i naszą gospodarkę. InternetowyKantor.pl to nie tylko kantor, ale także firma, która popiera wartości ekologiczne. Z okazji urodzin podjął się adopcji pszczół oraz opieki nad ulem, wpłaty środków na Fundację Pszczoła Musi Być, a także zobowiązał się do wspierania dzikich zapylaczy poprzez fundowanie hotelików dla pszczół, siania dzikich kwiatów i roślin miododajnych. W najbliższych miesiącach nie zabraknie inicjatyw edukacyjnych, które mają służyć propagowaniu wartości ekologicznych.
Fani na Facebooku marki InternetowyKantor.pl mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są pszczele nagrody, m.in. gra planszowa „Beez - kto jest najbardziej pracowitą pszczółką” oraz hotele dla pszczół, a także nasiona do tworzenia łąk kwietnych. Ponadto, dla osób zainteresowanych tematyką finansową, przygotowany został specjalny odcinek podcastu „Dealerzy po Godzinach”, w którym gościem będzie ekspertka Dominika Nawrocka - autorka książek z zakresu finansów osobistych, edukatorka finansowa, trenerka, przedsiębiorczyni i inwestorka. Tematem rozmowy jest zagadnienie „Czego w zakresie finansów możemy nauczyć się od pszczół?”. To doskonała okazja, aby posłuchać ciekawych opinii i dowiedzieć się, jak zastosować wiedzę o pszczołach w codziennym życiu.
Wśród nowych usług, z okazji urodzin, uruchomiono rozszerzenie listy o dodatkowe 24 kraje, do których można wysyłać przelewy zagraniczne oraz utworzony został rachunek CZK w Czechach. Od teraz klienci serwisu mogą również wpłacać środki za pomocą systemu płatności PayPal, co pozwala na jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze korzystanie z usług.
InternetowyKantor.pl w ciągu 13 lat swojego istnienia wypracował sobie silną pozycję i zyskał zaufanie klientów. Firma oferuje korzystne kursy wymiany walut oraz szeroką gamę usług finansowych. To nie tylko kantor, ale także marka, która dba o swoich klientów i propaguje wartości ekologiczne. Świętując urodziny z klientami, chce pokazać, że docenia ich wkład w sukces firmy, która gotowa, aby kontynuować wspólną drogę w przyszłości.
KONTAKT:
Marta Przewoźna
Communications manager
e-mail: marta.przewozna@currency-one.com
tel. kom.: +48 502 244 353
Źródło informacji: Currency One
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2023, 14:09 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet