Pobierz materiał i Publikuj za darmo
      DJ SONYA urodziła się i wychowała w Sopocie. Sześć lat temu wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych, by rozpocząć naukę w szkole DJ-skiej. Skończyła ją z bardzo dobrym wynikiem, dzięki czemu za oceanem grywała m.in. jako rezydentka w słynnym na całym świecie, superluksusowym hotelu i kasynie Ceasar’s Palace. Kilka lat temu przeniosła się do Dubaju, gdzie żyje i tworzy do dziś. To tu jej kariera nabrała rozpędu. Gra podczas najważniejszych wydarzeń w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i „rozpycha się łokciami” w świecie zdominowanym przez mężczyzn.
Oprócz talentu muzycznego, w historii SONYI równie istotny jest sposób, w jaki kreuje swój wizerunek. To konsekwentna praca od wielu lat. SONYA uważnie dobiera marki, z którymi współpracuje. Jest ambasadorką m.in. NIKE i Jordan czy oficjalną DJ-ką Christian Louboutin w Dubaju. Współpracowała także z markami, takimi jak PRADA, Yves Saint Laurent, Hermès, Fendi i nie tylko. Pojawiała się na łamach prestiżowych magazynów, m.in. Vogue, GQ, Marie Claire czy Harper’s Bazaar.
Dokument „SONYA” w reżyserii Dawida Napierały (dom produkcyjny G58) opowiada o niebywałej drodze, jaką Polka przeszła w zaledwie 6 lat. Od spokojnego życia w rodzinnym, nadmorskim miasteczku do supportowania Bruno Marsa podczas koncertu w Dubaju czy występów w VIRGIN RADIO - największej sieci radiowej na Bliskim Wschodzie.
„Wierzę, że historia SONYI będzie stanowić inspirację dla wielu młodych Polek. SONYA pokazuje, że nie trzeba mieć znajomości i wielkich pieniędzy, by osiągnąć w życiu duży sukces i sięgnąć po marzenia. Potrzebna jest ciężka praca, konsekwencja i niebywały upór w dążeniu do celu, bez drogi na skróty. To naprawdę ciekawa i barwna postać, która już teraz ma bogaty dorobek artystyczny, a jeszcze wiele przed nią” - powiedział Dawid Napierała, studio G58, reżyser filmu.
Film „SONYA” dostępny jest za darmo na platformie Betclic Studios oraz na kanale YouTube marki Betclic.
Betclic Studios to platforma i dom produkcyjny tworzący filmy dokumentalne o inspirujących historiach. Pierwszą, polską produkcją Betclic Studios jest dokument „Looney” o Marku Rybowskim - legendarnym artyście graffiti, o którym mówi się, że „pomalował Gdańsk”. Film odtworzono już ponad 600 tys. razy.
DJ SONYA - skrócona biografia
SONYA rozpoczęła karierę DJ-ską sześć lat temu. Od kilku lat mieszka i tworzy w Dubaju. W krótkim czasie zbudowała opinię jednego z największych talentów na scenie DJ-skiej na Bliskim Wschodzie i dołączyła do największej sieci radiowej w tej części świata - VIRGIN RADIO.
Występowała m.in. na najważniejszym wydarzeniu w 2022 roku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - EXPO Dubai, otwierając koncert Bruno Marsa w DU Arena w Abu Dhabi, czy podczas uroczystego uruchomienia największego diabelskiego młyna na świecie - AIN DUBAI.
Jest oficjalną DJ-ką marki Christian Louboutin w Dubaju, a w przeszłości była rezydentką m.in. w Caesar’s Palace w Las Vegas - jednym z najsłynniejszych, luksusowych hoteli i kasyn na całym świecie.
Ponadczasowe sety DJ-skie SONYI wprawiają słuchaczy w wyjątkowe wibracje. Jej muzyka uznawana jest za idealnie wkomponowującą się w świat mody i luksusu, dzięki czemu współpracowała z markami, takimi jak PRADA, Yves Saint Laurent, Louboutin, Hermès, Fendi i nie tylko.
SONYA łączy ekscytującą muzykę z wyjątkowym stylem. Dzięki zbudowanemu wizerunkowi pojawiała się na łamach magazynów, takich jak Vogue, GQ, Marie Claire, Harper’s Bazaar, Gulf News czy Emirates Woman. Występowała również w wielu reklamach, filmach, programach telewizyjnych i pracach scenicznych dla marek, takich jak Warner Bros., MTV czy Tommy Hilfiger.
Jest pierwszą kobietą z Europy Środkowowschodniej, która podpisała kontrakty reklamowe zarówno z marką NIKE, jak i Jordan. Szczególnie bliska jest jej ta druga marka, z którą współpracowała w 2019 roku jako DJ i content creator podczas festiwalu lifestyle’owego Sole DXB w Dubaju. W 2021 roku stworzyła mixtape dla interaktywnego pokazu Jordana w Dubaju z udziałem 600 dronów tworzących logo JUMPMAN.
O Betclic
Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Sponsoruje drużynę Piasta Gliwice (Mistrzów Polski 2019), a od sierpnia 2020 roku jest sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest również sponsorem wydarzeń kulturalnych FEST Festival oraz SnowFest Festival.
FILM „SONYA” - napisy końcowe:
- Reżyseria: Dawid Napierała
 - Zdjęcia: Patryk Antoniewicz
 - Producent: Leszek Golonka
 - Kierownik produkcji: Michał Giorew
 - Wystąpili: Sonia Truszkowska, Elżbieta Truszkowska, Zulu KUKI oraz Tomasz Dębski, Mateusz Bereit, DJ Hapa
 - Producenci Betclic: Ricardo Domingues, Francisco Faria, Michał Fijałkowski, Ricardo Malaquias, Bartłomiej Ploskonka, Adrian Sztuk
 - Współpraca produkcyjna: Artur Umławski
 - Kierownik planu: Iwona Urbanowicz
 - Mistrz oświetlenia: Apollon Goroshko
 - Oświetlacz: Michał Potratz
 - Asystent kamery: Arkadiusz Kusalewicz
 - Operator drona: Radosław Schenk
 - Charakteryzacja i kostiumy: Sara Kroplewska
 - Fotosy: Sara Napierała
 - Opracowanie graficzne: Marcin „Henry” Gajewski
 - Montaż: Dawid Napierała, Michał Giorew
 - Korekcja barwna: Patryk Antoniewicz
 - Udźwiękowienie: Bogdan Zinkevych
 - Dobór muzyki: Dawid Napierała
 - Wykorzystano fragmenty utworów: St. Society (feat. Txsh) „End of Time”, Sero „Roses”, Magiksolo „Taito”, Thonio (feat. Johnny Dangerus) „Home”, WEARETHEGOOD „Hood Babies”, BAER „The Most”
 - Specjalne podziękowania: restauracja Mondo di Vinegre, Karol Białk
 - Studio Custom 34: Piotr Łukaszewski, Mikołaj Łukaszewski, Sławomir Mroczek
 - FitYard: Paweł Świerk, Michał Andryszczyk, Paweł Pędrakowski
 - SK Store: Mateusz Zacharczuk, Mateusz Grottel, Marcin „Henry” Gajewski, Michał Kapitański, Marta Kłos, Aleksandra Napierała, Łukasz Szydłowski, Anna Wasińska-Golonka, Karolina Zieniawa
 - Produkcja G58 dla: Betclic Studios
 
Źródło informacji: Betclic Studios
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.04.2023, 13:57 | 
| Źródło informacji | Betclic Studios | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
Image
  XII Międzynarodowy Festiwal Ignacego Jana Paderewskiego
W dniach 3-10 listopada 2025 stolica stanie się muzycznym sercem Polski bijącym dla Patrona Festiwalu - wirtuoza fortepianu, kompozytora, polityka i dyplomaty, jednego z ojców polskiej niepodległości, który obchodziłby 165. urodziny. Festiwal to cykl 8 bezpłatnych koncertów, od klasyki po jazz, oraz plenerowa wystawa „Paderewski wygrał Polskę na fortepianie” na ogrodzeniu Parku Ujazdowskiego. Organizatorzy oddają hołd artyście, który rozsławił Polskę na świecie.- 03.11.2025, 15:24
 - Kategoria: Ludzie i kultura
 - Źródło: Źródło informacji: Fundacja „AVE ARTE”
 
 - 
Image
  Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki Narodowej
Automoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
 - Kategoria: Ludzie i kultura
 - Źródło: SEC Newgate CEE
 
 - 
Image
  Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAP
Nie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
 - Kategoria: Biznes i finanse
 - Źródło: PAP MediaRoom
 
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ