Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Instytut Książki przeprowadził badanie, do którego zaprosił 16 wyjątkowych uczestników o zupełnie odmiennych zainteresowaniach, w różnym wieku i z różnym podejściem do czytania – słowem: osoby, których pozornie nic nie łączy. Uczestników zestawiono w pary, w których mieli przeczytać tę samą książkę (o czym wzajemnie nie wiedzieli). Żadnej z osób nie uprzedzono wcześniej jaki dokładnie jest cel nagrań.
Jak wypadł ten eksperyment? Instytut Książki zaprasza do śledzenia w każdą środę przez najbliższych 8 tygodni na kanale YouTube Instytutu Książki i profilu kampanii „Mała książka – wielki człowiek” na Facebooku. Pierwszy odcinek jest już dostępny.
Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” przypomina o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania od pierwszych miesięcy życia dziecka. Od 2017 roku Instytut Książki przekazał dzieciom i ich rodzicom już ponad 4 miliony książek. Projekt obejmuje trzy etapy – dzieci do trzeciego roku życia, przedszkolaki oraz pierwszoklasistów. Specjalnie przygotowane Wyprawki Czytelnicze trafiają do szpitali położniczych, bibliotek publicznych z oddziałami dziecięcymi oraz szkół podstawowych w całej Polsce.
Kampania „Mała książka – wielki człowiek” jest finansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Źródło informacji: Instytut Książki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2023, 14:04 |
Źródło informacji | Instytut Książki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polacy ruszyli wiosną do remontów elewacji i prac w ogrodzie. OLX podsumowuje zainteresowanie ogłoszeniami
W marcu i kwietniu Polacy rozpoczęli prace ogrodowo-remontowe – od porządków na działkach, przez pielęgnację ogrodów, po termomodernizację. Przy tych pracach coraz częściej korzystamy z pomocy wykonawców, co potwierdzają dane OLX. W marcu tego roku w serwisie opublikowano blisko 14 tysięcy ogłoszeń w kategorii „Usługi ogrodnicze”, a liczba interakcji między użytkownikami a ogłoszeniodawcami wzrosła aż o 34% w porównaniu do roku poprzedniego.- 28.05.2025, 09:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: OLX
-
Image
Jarocin Festiwal wraca w lipcu - zagrają Coma, Kult, Edyta Bartosiewicz, New Model Army i Kobranocka
- 28.05.2025, 08:30
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Good Taste Production
-
Image
GDDKiA: pingwin do zadań specjalnych
Oznakowanie poziome dróg usprawnia ruchu pojazdów, zapewnia bezpieczeństwo jego uczestnikom i osobom postronnym. Jest to szczególnie ważne np. po zmroku lub w warunkach ograniczonej widoczności. Nie wszyscy wiedzą, że przed laty w malowaniu takiego oznakowania na jezdni pomagał… pingwin, a dokładnie „Pingwin 04”, zbudowany na bazie popularnego fiata 126p.- 27.05.2025, 13:06
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: GDDKiA
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ