Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Instytut Książki przeprowadził badanie, do którego zaprosił 16 wyjątkowych uczestników o zupełnie odmiennych zainteresowaniach, w różnym wieku i z różnym podejściem do czytania – słowem: osoby, których pozornie nic nie łączy. Uczestników zestawiono w pary, w których mieli przeczytać tę samą książkę (o czym wzajemnie nie wiedzieli). Żadnej z osób nie uprzedzono wcześniej jaki dokładnie jest cel nagrań.
Jak wypadł ten eksperyment? Instytut Książki zaprasza do śledzenia w każdą środę przez najbliższych 8 tygodni na kanale YouTube Instytutu Książki i profilu kampanii „Mała książka – wielki człowiek” na Facebooku. Pierwszy odcinek jest już dostępny.
Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” przypomina o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania od pierwszych miesięcy życia dziecka. Od 2017 roku Instytut Książki przekazał dzieciom i ich rodzicom już ponad 4 miliony książek. Projekt obejmuje trzy etapy – dzieci do trzeciego roku życia, przedszkolaki oraz pierwszoklasistów. Specjalnie przygotowane Wyprawki Czytelnicze trafiają do szpitali położniczych, bibliotek publicznych z oddziałami dziecięcymi oraz szkół podstawowych w całej Polsce.
Kampania „Mała książka – wielki człowiek” jest finansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Źródło informacji: Instytut Książki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2023, 14:04 |
Źródło informacji | Instytut Książki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.