Newsletter

JOY GROUP świętuje wejście do rankingu 100 czołowych firm kosmetycznych WWD Beauty Inc

17.05.2023, 08:42aktualizacja: 17.05.2023, 08:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd.
PR Newswire/Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd.

SZANGHAJ, 16 maja 2023 r. /PRNewswire/ -- JOY GROUP, czołowa chińska firma kosmetyczna, dołączyła do 100 najważniejszych firm kosmetycznych na świecie oraz 10 podmiotów, które odnotowały największe zyski w branży kosmetycznej za 2022 rok zgodnie z rankingami opublikowanymi ostatnio przez amerykański magazyn mody Women’s Wear Daily (WWD).

WWD, często określany jako „Biblia mody”, jest jednym z najstarszych magazynów o modzie na świecie o wpływowej pozycji w branży. Od czasu powstania magazyn WWD jest codzienną lekturą kadry kierowniczej globalnej branży mody i kosmetyków.

Każdego roku WWD Beauty Inc. publikuje wyczerpującą listę 100 czołowych firm z branży kosmetycznej na świecie w oparciu o sprzedaż z poprzedniego roku kalendarzowego. Roczny ranking, uznany za przewodnik dla osób z branży kosmetycznej, jest jednym z najbardziej miarodajnych w globalnej branży kosmetycznej.

W 2022 r. JOY GROUP zadebiutowała w rankingu WWD Beauty Inc Top 100 na 86. miejscu. Ponadto firma zajęła dziewiąte miejsce w rankingu podmiotów, które odnotowały największe zyski ze sprzedaży w 2022 r., promując wartość chińskiej branży kosmetycznej wśród klientów krajowych i globalnych.

Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd. („JOY GROUP”) jest czołową firmą kosmetyczną obejmującą wiele marek z siedzibą w Chinach. Należą do niej dwie kultowe marki, JUDYDOLL i JOOCYEE. Markę JUDYDOLL, która zajmuje piąte miejsce na Tmall i drugie miejsce na Douyin (TikTok China) w kategorii kosmetyków chińskich, stworzono z myślą o barwnym, słodkim i zabawnym stylu życia. JOOCYEE reprezentuje nowoczesny i romantyczny styl stworzony z myślą o konsumentkach z Azji. Marka zajmuje pierwsze miejsce w kategorii szminek oraz szóstą pozycję w kategorii kosmetyków chińskich na Tiktok China.

Dzięki podejściu ukierunkowanym na bezpośrednie dotarcie do konsumenta JOY GROUP dysponuje siecią flagowych sklepów na najważniejszych platformach e-zakupowych w Chinach i ponad 30 butikami stacjonarnymi oferującymi produkty marki. Firma zbudowała zintegrowany, kompleksowy łańcuch dostaw z własnym laboratorium i zakładem produkcyjnym.

W 2022 r. JOY GROUP odnotowała roczny przychód w wysokości 256,7 mln USD (1,8 mld RMB), co stanowi wzrost o około 30% rok do roku, oraz osiągnęła silny dwucyfrowy wzrost przychodów i trwałą rentowność w kolejnych latach.

Od 2020 r. JOY GROUP aktywnie rozszerza swój zasięg na rynki zagraniczne, zyskując dużą popularność wśród konsumentów w Japonii i na rynkach ASEAN. Firma planuje dalszą ekspansję w Australii, Kanadzie, na Bliskim Wschodzie i innych regionach o dużym potencjale wzrostu.

Więcej informacji o JOY GROUP: https://www.linkedin.com/company/joy-group-china 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2078037/20230515_110031.jpg 

Źródło: Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd.

KONTAKT:

Christine Bian

PR korporacyjny JOY GROUP

e-mail: Christine.bian@joy-group.com 

Źródło informacji: PR Newswire 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.05.2023, 08:42
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ