Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dorota Malecka: Mówicie o sobie „studio gamingowe od trudnych przypadków”. Jaka jest historia waszego międzynarodowego sukcesu?
Przemysław Miliński: Naszym pierwotnym pomysłem, na który wpadliśmy kilka lat temu, było stworzenie gry będącej połączeniem gatunków Action RPG, Soulslike oraz FPP. Naszą grę nazwaliśmy „Elderborn”, a w 2018 roku udało nam się zainteresować projektem Grupę Assay - polski fundusz typu venture capital. Nowy inwestor zdjął z naszych barków kwestie biznesowe, a także zajął się finansowaniem kolejnych etapów produkcji, marketingiem i sprzedażą. Od momentu nawiązania współpracy z Grupą Assay wszystko poszło bardzo dynamicznie. „Elderborn”, już w formule „early access” uzyskał znakomite recenzje użytkowników. Dziś jest znany setkom tysięcy graczy na całym świecie, a wraz z jego popularnością rośnie także zainteresowanie innymi produkcjami Hyperstrange.
Dorota Malecka: Jakie były wasze kolejne projekty?
Przemysław Miliński: Kolejnym sukcesem okazała się gra strategiczna „Frozenheim” wydana w maju 2021 roku. Praca nad nią pozwoliła nam zdobyć nowe umiejętności i doświadczenie deweloperskie. Koszty deweloperskie i wydawnicze gry zwróciły się w ciągu 7 godzin od jej premiery w formule „early access”. Pełna wersja została wydana w drugim kwartale 2022 roku.
Kolejnym udanym projektem była gra „Postal: Brain Damaged”, która znalazła się w czołówce gier FPS na platformie Steam i prześcignął swojego głównego konkurenta.
Dorota Malecka: Porozmawiajmy o pierwszym kwartale tego roku. Jakie działania studia Hyperstrange były w tym czasie najważniejsze i jakie rezultaty udało wam się osiągnąć?
Przemysław Miliński: Pierwsze miesiące bieżącego roku oakzały się bardzo udane pod względem budowy katalogu, optymalizacji sprzedaży oraz poprawy widoczności i rozpoznawalności marki. Jedną z naszych najnowszych produkcji jest „Hordes of Hunger”, emocjonująca gra akcji, utrzymana w estetyce gotyckiego horroru. Gra bazuje na mechanikach action/RPG w połączeniu z popularnym obecnie motywem „time survival”. Te dwie sprawdzone formuły dopełnia znakomitej jakości grafika, przygotowana w technologii Unreal 5 Engine. Premiera tytułu planowana jest na I kwartał 2024 roku.
Dorota Malecka: Jakie trendy obecnie cieszą się największą popularnością wśród graczy?
Przemysław Miliński: Zdecydowanie jest to motyw walki o przetrwanie. Oprócz „Hordes of Hunger” mamy jeszcze serię czterech gier wojennych „Strategic Mind” dla pasjonatów realistycznych, taktycznych tytułów militarnych. Współtworzymy ją ze studiem Starni Games z Kijowa. Planujemy też premierę piątej i ostatniej części serii „Strategic Mind”, zatytułowanej „Strategic Mind: Spirit of Liberty”, która planowana jest na sierpień tego roku i trafi na platformę Steam. Wkrótce pojawią się też dwie produkcje partnerskie: „NecroGolf” i „1000 Rogues”.
Dorota Malecka: Jakie są wasze plany na dalszą przyszłość?
Przemysław Miliński: Przede wszystkim zależy nam na tym, aby stale tworzyć ciekawe i oryginalne gry, które będą wyróżniać się na rynku. Planujemy również rozszerzenie naszej działalności na inne obszary, takie jak sztuczna inteligencja czy wirtualna rzeczywistość. Naszym celem jest stać się wiodącą firmą w branży gier komputerowych. Chcemy być kojarzeni z innowacyjnymi rozwiązaniami i wysoką jakością produkcji. Niezmiennym wyzwaniem jest też stałe pozyskiwanie odpowiednich talentów - ludzi, którzy podzielają naszą pasję i są w stanie przyczynić się do rozwoju firmy.
Więcej na stronach Capital24tv.pl.
Źródło informacji: Capital24tv.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.05.2023, 14:24 |
Źródło informacji | Capital24tv.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Kymera International dokonuje przejęcia Coating Center Castrop GmbH
Kymera zwiększa zasięg działu technologii powłok powierzchniowych w Europie, zapewniając klientom szerszy dostęp do zaawansowanych rozwiązań z zakresu natrysku termicznego.- 03.12.2024, 15:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
NIQ publikuje raport o perspektywach dla dyrektorów ds. marketingu w 2025
Z raportu wynika, że generatywna sztuczna inteligencja, zaawansowane narzędzia do pomiaru skuteczności działań marketingowych oraz zacieśnienie współpracy pomiędzy obszarami IT, nauki o danych i marketingu będą siłą napędową wzrostu i zmian w 2025 roku.- 03.12.2024, 15:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Open Eyes Economy Summit 2024 – podsumowanie wydarzenia
„Europa staje wobec zagrożeń o charakterze egzystencjalnym, których nie odczuwała przez ostatnie kilkadziesiąt lat. Dzisiaj stawką jest to, czy Europa przetrwa jako model życia” - podsumował IX edycję Open Eyes Economy Summit Jerzy Hausner.- 03.12.2024, 14:42
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej