Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Promocja dotyczy wpłaty w wysokości do 100 tys. zł, obejmuje nowo wpłacane środki. Ponad standardowe 2 proc. w stosunku rocznym klienci otrzymują przez 60 dni dodatkowe 6,5 proc., czyli w sumie 8,5 proc. w stosunku rocznym.
„Reagujemy w ten sposób na oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Wcześniej przygotowaliśmy ofertę urodzinową w IKO, teraz wychodzimy z propozycją atrakcyjnego oprocentowania na Koncie Oszczędnościowym Plus” - mówi Maciej Brzozowski, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej.
Promocyjne oprocentowanie będzie oferowane do 29 czerwca br. Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie Konto Oszczędnościowe Plus - PKO Bank Polski (pkobp.pl).
Równie atrakcyjne warunki bank oferuje młodym klientom, którzy oszczędzają na Pierwszym Koncie Oszczędnościowym. Do końca czerwca trwa promocja, w ramach której zgromadzone na tym koncie środki do kwoty 10 tys. zł są oprocentowane łącznie 8 proc. w skali roku. 6 proc. do kwoty 10 tys. zł plus bonus w wysokości 2 proc., który można uzyskać za systematyczne wpłaty od 20 zł do 1000 zł i brak wypłat przez kolejne trzy miesiące.
W wypadku tej promocji odsetki podstawowe są kapitalizowane co miesiąc, a odsetki bonusowe w okresach trzymiesięcznych. Oferta oszczędnościowa PKO dla młodych klientów została wyróżniona drugim miejscem w tegorocznej edycji konkursu Złoty Bankier, w kategorii Konto dla Dziecka.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 444 mld zł. W pierwszym kwartale 2023 r. bank wypracował blisko 1,5 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,4 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.06.2023, 16:23 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Żabka Jush rozszerza zasięg. Od teraz usługa dostępna jest także we Wrocławiu
Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług oferowanych w aplikacji Żabka Jush - nowoczesnej platformy zakupowej łączącej szybkie zakupy „na już” z dużymi, kompleksowymi dostawami produktów do domu. Marka, należąca do Lite e-Commerce z Grupy Żabka, wchodzi na nowy rynek, oferując wygodę, jakość i innowację w e-grocery.- 08.08.2025, 10:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Żabka Jush
-
Andersen Consulting informuje o zawarciu umowy o współpracy z firmą Virtual, Inc.
- 08.08.2025, 09:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
OTOMOTO INSIGHTS: Rekordowe lato dla motoryzacji - chińskie marki w natarciu, motocykle w pełnym sezonie
● Rekord rejestracji aut w lipcu - 380 tys. pojazdów zarejestrowanych, o 11% więcej niż w czerwcu, mimo spadku nastrojów konsumenckich.
● Rynek motoryzacyjny rośnie o 3% w 2025 roku - indywidualni kupujący chętniej wybierają nowe auta, firmy decydują się na pojazdy importowane.
● Auta używane sprzedają się szybciej - średni czas aktywności ogłoszenia skrócił się, a najtańszych ofert jest mniej.
● Rośnie udział marek chińskich w nowych autach - w rejestracjach indywidualnych ich udział wzrósł do 13,5% w lipcu, a hybrydy wypierają benzynę.
● Coraz więcej kupujących 55+ - udział grupy wiekowej w ruchu na OTOMOTO wzrósł w lipcu o 2,3 p.p. m/m, przy stabilnej liczbie aktywnych użytkowników.- 08.08.2025, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OTOMOTO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ