Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 19 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- SHEIN, marka prowadząca międzynarodowy e-sklep odzieżowy, kosmetyczny i lifestylowy, ogłosiła dzisiaj nawiązanie współpracy z gwiazdą światowego popu Anittą, w ramach której powstał evoluSHEIN x Anitta - pierwszy projekt współpracy produktowej będący częścią uruchomionej przez SHEIN inicjatywy evoluSHEIN by Design, dzięki której w całej firmie przyspieszyły zmiany mające na celu większe wykorzystanie zrównoważonych materiałów oraz wdrażanie odpowiedzialnych praktyk produkcji. Marka SHEIN cały czas pracuje nad tym, by jej produkty wywierały mniejszy wpływ na środowisko. Do 2030 r. większość jej wyrobów ma być wytwarzana zgodnie ze standardem evoluSHEIN by Design, który zakłada premiowanie odpowiedzialnych dostawców oraz promowanie świadomych postaw wśród miłośników mody na całym świecie.
„Cieszę się, że marka SHEIN poczyniła ten ważny krok w kierunku zrównoważenia produkcji i zmniejszenia jej wpływu na środowisko - powiedziała Anitta. - Wszyscy chcemy świetnie wyglądać, dbając zarazem o dobro planety i ludzi”.
Nowa kolekcja stanowi efekt wprowadzonych przez SHEIN w zeszłym roku trzech programów związanych z wykorzystaniem materiałów w sposób ograniczający negatywny wpływ na środowisko:
1. Zastosowanie poliestru recyklingowanego w produkcji ubrań przyspiesza proces odchodzenia od poliestru z surowców pierwotnych, wpisując się w realizowaną przez SHEIN strategię dekarbonizacji;
2. Jednym z elementów tej strategii jest produkcja ubrań z zastosowaniem wiskozy pozyskiwanej z celulozy od dostawców, których działalność nie zagraża lasom pierwotnym;
3. Marka wprowadziła do sprzedaży kilka limitowanych serii produktów wykonanych z tekstyliów wtórnych odzyskanych od innych marek odzieżowych. Jest to dobry przykład na to, że nadmiarowe tkaniny wysokiej jakości mogą znaleźć nowe zastosowanie, nie musząc trafiać na wysypisko śmieci czy do spalarni.
Każdy element odzieży powstaje zgodnie ze standardem evoluSHEIN by Design, który posiada skład zawierający co najmniej 30% materiałów preferowanych oraz wymóg pozyskiwania ich od dostawców spełniających wysokie normy odpowiedzialności społecznej i środowiskowej potwierdzone przez zewnętrzne firmy audytorskie. Wszystkie produkty w kolekcji wysyłane są w opakowaniach z materiałów recyklingowych.
„evoluSHEIN by Design stosuje system obiegu zamkniętego, który pozwala ograniczyć marnotrawienie tekstyliów i zużycie nowych surowców - powiedziała Caitrin Watson, dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju w SHEIN. - Zamierzamy dalej ograniczać wpływ naszych produktów na środowisko, jednocześnie współpracując z innymi liderami branży tekstylnej nad rozwojem modelu obiegu zamkniętego. Kolekcja stworzona wspólnie z Anittą to szansa na promowanie alternatywnych i bardziej świadomych wyborów odzieżowych w sposób, który angażuje naszych klientów, zachęcając ich do włączenia się w inicjatywę evoluSHEIN”.
SHEIN cały czas rozwija swoją działalność w oparciu o wizję budowania pozytywnej przyszłości mody, a inicjatywa evoluSHEIN by Design koncentruje się na licznych obszarach priorytetowych w tym zakresie. Wśród priorytetów tych wymienić można pozyskiwanie materiałów od odpowiedzialnych dostawców, optymalizację wydajności zasobów i możliwości stosowania modelu obiegu zamkniętego, a także poprawę jakości życia ludzi na całym świecie. Ambicje te zostały wyrażone m.in. w planie działań evoluSHEIN - stworzonej przez SHEIN holistycznej koncepcji rozwiązywania najbardziej palących problemów społecznych i środowiskowych, przed jakimi współcześnie stoi branża modowa.
Więcej informacji na temat projektu evoluSHEIN x Anitta można znaleźć na stronie shein.com. Śledź #evoluSHEINxANITTA w mediach społecznościowych - na Instagramie @sheinofficial@shein_us, a także na TikTok @shein_official@shein_us.
Pobierz zdjęcia w wysokiej rozdzielczości z kampanii evoluSHEIN x Anitta campaign.
SHEIN
SHEIN to międzynarodowy sklep internetowy z szeroką ofertą produktów odzieżowych i lifestylowych - od ubrań marki SHEIN po produkty z międzynarodowej sieci sprzedawców, które łączy przystępna cena. Firma powstała w 2012 r., a jej siedziba mieści się w Singapurze. Jej misją jest sprawianie, by każdy mógł czerpać z piękna mody, a w realizacji tego celu posługuje się najlepszymi i najbardziej pożądanymi metodami produkcji, przyczyniając się do kreowania inteligentniejszych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w branży odzieżowej. Oszczędzaj pieniądze. Żyj stylowo.
ANITTA
Anitta stała się znana sześć lat temu w Brazylii. Od tamtego czasu urosła do rangi jednej z najpopularniejszych na świecie artystek młodego pokolenia w muzyce latynoskiej. Jest największą światową gwiazdą muzyki kobiecej z Brazylii - jej konto na Instagramie obserwuje ponad 64 mln internautów, a kanał na YouTubie ma 17 mln subskrypcji - zamieszczone na nim materiały zanotowały dotychczas łącznie 6 mld wyświetleń. Anitta niedawno otrzymała pierwszą nominację do Nagrody Grammy w kategorii „Najlepszy nowy artysta” („Best New Artist”), a także znalazła się na 15. miejscu rankingu najbardziej wpływowych muzyków na świecie magazynu Billboard.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2104352/evoluSHEIN_x_Anitta1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2104364/evoluSHEIN_x_Anitta2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2104353/evoluSHEIN_x_Anitta3.jpg
Źródło: SHEIN Distribution Corporation
KONTAKT:
Maxine Silva
e-mail: maxine.silva@sheingroup.com
-
James Te
e-mail: James.te@sheingroup.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.06.2023, 08:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |