Newsletter

Clé De Peau Beauté przedstawia naukowe podejście do pielęgnacji skóry

28.06.2023, 08:48aktualizacja: 28.06.2023, 08:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Clé de Peau Beauté
PR Newswire/Clé de Peau Beauté
Trzydniowe, globalne wydarzenie będzie okazją do zaprezentowania rewolucyjnego, naukowego podejścia marki Clé de Peau Beauté do pielęgnacji skóry oraz przyniesie premierę inspirującej instalacji „Unseen Intelligence”, opartej na sztuce AI, autorstwa Refika Anadola.

TOKIO, 28 czerwca 2023 /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, międzynarodowa luksusowa marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy i makijażu, należąca do Shiseido Co. Ltd., była gospodarzem globalnego wydarzenia, które odbyło się w Tokio, w Japonii, w dniach 26-28 czerwca 2023 r. Trzydniowe wydarzenie, podczas którego zaprezentowano rewolucyjną koncepcję „Skin Intelligence” odzwierciedlającą naukowe podejście do pielęgnacji skóry, pozwoliło uczestnikom zapoznać się z innowacjami i naukowym podejściem marki Clé de Peau Beauté w dziedzinie urody. Do dwóch globalnych ambasadorek marki Clé de Peau Beauté, Elli Balińskiej i Diany Silvers, dołączyli goście z 18 krajów. Globalne Centrum Innowacji Shiseido w Jokohamie było gospodarzem ekskluzywnej, globalnej prezentacji pierwszej wizualizacji sieci genów skóry. Sieć ta składa się z wewnętrznego kolektywu, który działa niezależnie od sieci neuronów zasilających mózg. W ramach wydarzenia odbyła się również premiera wizjonerskiej współpracy ze znanym w mediach artystą, Refikiem Anadolem. Stworzoną przez Anadola zachwycającą instalację „Unseen Intelligence” można podziwiać w Tokyo Midtown, w dzielnicy Roppongi. Anadol uwzględnia w swoim pionierskim podejściu narrację danych, tworząc wizualizację niewidzialnego „świat skóry”.

Od momentu powstania marki w 1982 roku, Clé de Peau Beauté dąży do lepszego zrozumienia „inteligencji skóry” (ang. skin intelligence): wrodzonej zdolności skóry do rozróżniania pozytywnych i negatywnych bodźców w celu utrzymania optymalnej kondycji na poziomie naskórka. Clé de Peau Beauté opracowuje nowe technologie, które wspierają skórę jako „myślący” organ, zwiększając jej zdolności naprawcze i ochronne, aby wzmocnić naturalną barierę ochronną, która stanowi najpotężniejszy katalizator dla osiągnięcia optymalnego blasku skóry.

Mizuki Hashimoto, dyrektor Marki Clé de Peau Beauté, powiedziała: „Jestem dumna, że możemy przedstawić nasze niezachwiane zaangażowanie w innowacje, poprzez koncepcję >>Skin Intelligence<<, ekspertom w dziedzinie urody na całym świecie. Dzięki naszemu unikalnemu podejściu do piękna umocniliśmy się na pozycji pionierów w branży, na nowo definiując przyszłość pielęgnacji skóry. Jestem podekscytowana nieograniczonymi możliwościami, które czekają na nas w bardziej promiennej przyszłości”.

Kiyoshi Sato, dyrektor ds. technologii Clé de Peau Beauté, powiedział: „Mieliśmy zaszczyt powitać tak wielu ekspertów w dziedzinie urody z całego świata w naszych laboratoriach, gdzie po raz pierwszy zaprezentowaliśmy udaną wizualizację sieci genów skóry, dzięki której mogliśmy znacznie lepiej zrozumieć wrodzoną inteligencję skóry. Aby upamiętnić to naukowe osiągnięcie, udostępniliśmy zbiór danych Refikowi Anadolowi, który wykorzystał go w swojej artystycznej pracy. Wspólnie zdołaliśmy odkryć świat, o którym wiedzieliśmy, że istnieje i którego od tak dawna szukaliśmy”.

Współpraca między Refikiem Anadolem i Clé de Peau Beauté zrodziła się z ambicji marki, aby ożywić niewidoczny, autonomiczny system „inteligencji skóry” i zapewnić niezapomniane doświadczenie, które będzie pouczające i inspirujące dla odbiorców z całego świata.

Artysta Refik Anadol, z którym marka podjęła współpracę, powiedział: „Współpraca pomiędzy Refik Anadol Studio i Clé de Peau Beauté opiera się na wyjątkowej analogii między inteligencją skóry a sztuczną inteligencją z perspektywy uczynienia niewidzialnego widzialnym - wizji, którą realizujemy od momentu powstania naszej firmy. Naukowcy z Clé de Peau Beauté badają siły witalne, które są niewidoczne, a konkretnie niewidoczne sieci naszego organu myślącego - skóry”.

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 roku jako najwyższa forma połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez wykorzystanie innowacyjnych technologii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu z całego świata. Marka, niezmiennie kierując się duchem rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, który pochodzi z wnętrza. Kosmetyki marki dostępne są w 23 krajach i regionach na świecie.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com

Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: instagram.com/cledepeaubeaute

Refik Anadol

Prace Refika Anadola opierają się na danych jako głównym materiale i skłaniają odbiorców do ponownego przemyślenia naszej relacji ze światem fizycznym, kwestii zdecentralizowanych sieci, zbiorowych doświadczeń i kreatywnego potencjału maszyn. Rzeźby Anadola oparte na danych z AI, audiowizualne prezentacje na żywo i instalacje środowiskowe są niezrównane w swojej dziedzinie i były wystawiane w prestiżowych miejscach na całym świecie, w tym w Centre Pompidou-Metz, Biennale Architektury w Wenecji i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2142044/image_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2142046/image_2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2142047/image_3.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg  

Źródło: Clé de Peau Beauté

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.06.2023, 08:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ