Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W grudniu 2022 roku w Warszawie Bolt uruchomił pierwszy Punkt Obsługi Kierowców. Od tego czasu osobistej weryfikacji poddało się już kilka tysięcy kierowców, chcących oferować przejazdy z aplikacją Bolt. Wysoka skuteczność i pozytywny społeczny odbiór kontroli spowodowały błyskawiczne utworzenie podobnych punktów w kolejnych metropoliach w Polsce: Krakowie, Gdańsku, a teraz — Poznaniu.
„W stolicy Wielkopolski wykwalifikowani pracownicy Bolt będą weryfikować tożsamość kierowców, sprawdzając ważność dowodu tożsamości, prawa jazdy oraz zaświadczenie o niekaralności. Ponadto, przed rozpoczęciem przejazdów z aplikacją Bolt, konieczne będzie również potwierdzenie przejścia badań medycznych i psychologicznych oraz dostarczenie wydawanego przez urząd miasta identyfikatora kierowcy taxi. Kierowcy muszą posiadać także odpowiednie oznakowanie na samochodzie, którym wykonywana jest usługa przejazdów za pośrednictwem aplikacji Bolt” – tłumaczy Joanna Groszfeld, menadżerka ds. operacyjnych w Bolt Polska.
Dzięki temu każda osoba, zamawiająca przejazd za pomocą aplikacji Bolt, będzie mogła mieć pewność, że zostanie dowieziona w wybrane miejsce w aucie spełniającym najwyższe standardy, przez kierowcę posiadającego wszystkie wymagane badania oraz uprawnienia. Poprawa bezpieczeństwa, w połączeniu z konkurencyjnymi cenami oraz klarownymi warunkami usług, z pewnością umocni Bolta jako głównego gracza na polskim rynku przejazdów osobowych.
„Działamy dziś w 28 miastach różnej wielkości — od Warszawy po Słupsk, przewożąc codziennie tysiące pasażerów w ich drodze do pracy, domu, lotniska, na zakupy. Na całym świecie posiadamy już 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach Europy oraz Afryki. Misją naszej aplikacji jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną” – wyjaśnia Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa Bolt w Polsce.
Pod koniec 2022 roku Bolt zapowiedział zainwestowanie łącznie 10 milionów złotych w poprawę bezpieczeństwa oraz komfortu osób korzystających z przejazdów za pośrednictwem tej platformy w Polsce. Otwarcie punktu obsługi w Poznaniu, w którym każdego dnia weryfikowanych będzie mogło być nawet 150 kierowców, to kolejny element realizacji tej strategii.
„Bolt wyznacza standardy dla branży, podejmując zdecydowane kroki, które mają przełożyć się na zapewnienie bezpieczeństwa w przejazdach z naszą aplikacją. W styczniu z platformy Bolt usunęliśmy 8 tys. kierowców, którzy nie spełnili zaostrzonych warunków weryfikacji. Skuteczność naszych działań potwierdzają dane, gdyż liczba zgłoszeń spadła aż o 70 proc.” – przypomina Joanna Groszfeld.
Przedstawicielka firmy dodaje, że oprócz szczegółowego sprawdzania kompletu dokumentów i przygotowania pojazdu do świadczenia usług, Bolt prowadzi również weryfikację tożsamości kierowców w czasie rzeczywistym, za pomocą sztucznej inteligencji. Podczas logowania się do platformy kierowca może zostać wyrywkowo poproszony o zrobienie sobie zdjęcia selfie i przesłania go do weryfikacji.
„Ponadto, wszystkie przejazdy w aplikacji Bolt są śledzone za pomocą sygnału GPS, a ich trasa jest zapisywana. Monitorowany jest również czas trwania przejazdów, co pozwala na wykrycie nieoczekiwanie długich przystanków podczas przejazdu. Również, jako pierwsza platforma w Polsce, Bolt wprowadził cykl szkoleń dla kierowców, którego treść została opracowana wspólnie z organizacją partnerską - fundacją Feminoteka, która na co dzień przeciwdziała przemocy” – zaznacza Martyna Kurkowska.
To właśnie Bolt jako pierwsza firma na polskim rynku wprowadziła do swojej oferty kategorię „Kobiety dla kobiet”, dzięki której każda użytkowniczka aplikacji może zamówić przejazd z kobietą za kierownicą taksówki. Aplikacja udostępnia także wszystkim swoim pasażerom dodatkowe rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort podróży m.in. przycisk łączący z numerem alarmowym 112 czy możliwość awaryjnego zakończenia przejazdu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 29.06.2023, 12:12 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ