Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W grudniu 2022 roku w Warszawie Bolt uruchomił pierwszy Punkt Obsługi Kierowców. Od tego czasu osobistej weryfikacji poddało się już kilka tysięcy kierowców, chcących oferować przejazdy z aplikacją Bolt. Wysoka skuteczność i pozytywny społeczny odbiór kontroli spowodowały błyskawiczne utworzenie podobnych punktów w kolejnych metropoliach w Polsce: Krakowie, Gdańsku, a teraz — Poznaniu.
„W stolicy Wielkopolski wykwalifikowani pracownicy Bolt będą weryfikować tożsamość kierowców, sprawdzając ważność dowodu tożsamości, prawa jazdy oraz zaświadczenie o niekaralności. Ponadto, przed rozpoczęciem przejazdów z aplikacją Bolt, konieczne będzie również potwierdzenie przejścia badań medycznych i psychologicznych oraz dostarczenie wydawanego przez urząd miasta identyfikatora kierowcy taxi. Kierowcy muszą posiadać także odpowiednie oznakowanie na samochodzie, którym wykonywana jest usługa przejazdów za pośrednictwem aplikacji Bolt” – tłumaczy Joanna Groszfeld, menadżerka ds. operacyjnych w Bolt Polska.
Dzięki temu każda osoba, zamawiająca przejazd za pomocą aplikacji Bolt, będzie mogła mieć pewność, że zostanie dowieziona w wybrane miejsce w aucie spełniającym najwyższe standardy, przez kierowcę posiadającego wszystkie wymagane badania oraz uprawnienia. Poprawa bezpieczeństwa, w połączeniu z konkurencyjnymi cenami oraz klarownymi warunkami usług, z pewnością umocni Bolta jako głównego gracza na polskim rynku przejazdów osobowych.
„Działamy dziś w 28 miastach różnej wielkości — od Warszawy po Słupsk, przewożąc codziennie tysiące pasażerów w ich drodze do pracy, domu, lotniska, na zakupy. Na całym świecie posiadamy już 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach Europy oraz Afryki. Misją naszej aplikacji jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną” – wyjaśnia Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa Bolt w Polsce.
Pod koniec 2022 roku Bolt zapowiedział zainwestowanie łącznie 10 milionów złotych w poprawę bezpieczeństwa oraz komfortu osób korzystających z przejazdów za pośrednictwem tej platformy w Polsce. Otwarcie punktu obsługi w Poznaniu, w którym każdego dnia weryfikowanych będzie mogło być nawet 150 kierowców, to kolejny element realizacji tej strategii.
„Bolt wyznacza standardy dla branży, podejmując zdecydowane kroki, które mają przełożyć się na zapewnienie bezpieczeństwa w przejazdach z naszą aplikacją. W styczniu z platformy Bolt usunęliśmy 8 tys. kierowców, którzy nie spełnili zaostrzonych warunków weryfikacji. Skuteczność naszych działań potwierdzają dane, gdyż liczba zgłoszeń spadła aż o 70 proc.” – przypomina Joanna Groszfeld.
Przedstawicielka firmy dodaje, że oprócz szczegółowego sprawdzania kompletu dokumentów i przygotowania pojazdu do świadczenia usług, Bolt prowadzi również weryfikację tożsamości kierowców w czasie rzeczywistym, za pomocą sztucznej inteligencji. Podczas logowania się do platformy kierowca może zostać wyrywkowo poproszony o zrobienie sobie zdjęcia selfie i przesłania go do weryfikacji.
„Ponadto, wszystkie przejazdy w aplikacji Bolt są śledzone za pomocą sygnału GPS, a ich trasa jest zapisywana. Monitorowany jest również czas trwania przejazdów, co pozwala na wykrycie nieoczekiwanie długich przystanków podczas przejazdu. Również, jako pierwsza platforma w Polsce, Bolt wprowadził cykl szkoleń dla kierowców, którego treść została opracowana wspólnie z organizacją partnerską - fundacją Feminoteka, która na co dzień przeciwdziała przemocy” – zaznacza Martyna Kurkowska.
To właśnie Bolt jako pierwsza firma na polskim rynku wprowadziła do swojej oferty kategorię „Kobiety dla kobiet”, dzięki której każda użytkowniczka aplikacji może zamówić przejazd z kobietą za kierownicą taksówki. Aplikacja udostępnia także wszystkim swoim pasażerom dodatkowe rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort podróży m.in. przycisk łączący z numerem alarmowym 112 czy możliwość awaryjnego zakończenia przejazdu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.06.2023, 12:12 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ