Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 12 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI - międzynarodowa marka produktów podróżnych i lifestyle’owych - zainaugurowała dzisiaj swoją kampanię Jesień 2023 pt. „Essentially Beautiful” („Esencja piękna”). Hasło to jest nieprzypadkowe, składająca się z dwóch części kampania zajrzy bowiem pod powierzchnię, by ukazać prawdziwe piękno tkwiące w detalach produktów TUMI poprzez krótkie filmy z udziałem dawnych członków załogi TUMI: kierowcy Formuły 1 Lando Norrisa, piłkarza Son Heung-mina oraz uznanej piosenkarki, kompozytorki i aktorki Reneé Rapp. W ramach kampanii zainaugurowana zostanie nowa kolekcja dla kobiet - Georgica - a do legendarnych kolekcji TUMI 19 Degree wprowadzone zostaną sezonowe nowości.
Dziś miała miejsce premiera pierwszej części „Essentially Beautiful” z udziałem Norrisa i Heung-mina, która pokazuje, jak myśl techniczna pozwala nam osiągnąć jeszcze wyższy poziom, zwracając uwagę na pozornie drobne detale, które dają ponadprzeciętne rezultaty. W wyprodukowanych przez Georgię Hudson klipach reklamowych zobaczyć można Heung-mina i Norrisa poruszających się z walizkami kabinowymi z kolekcji TUMI 19 Degree Aluminum, przekonując się o łatwości przemieszczania się z umiejętnie zaprojektowanymi walizkami TUMI. Z kolei na fotosach autorstwa Richarda Phibbsa przedstawiono teczki na kółkach, walizki kabinowe i duże kufry z kolekcji TUMI 19 Degree, których obudowa wykonana została z recyklingowanego poprzemysłowego poliwęglanu, a wnętrze wyłożone jest materiałem z plastikowych butelek z recyklingu (rPET). W tym sezonie kolekcja dostępna będzie w świeżej odsłonie kolorystycznej - pojawią się nowe kolory, w tym czerwony, ciemny zielony (Hunter Green), jasny różowy (Blush) i ciemny fioletowy (Deep Plum), a także dwie wersje teksturyzowane.
Druga część kampanii „Effortlessly Beautiful”, której premierę zaplanowano na 16 sierpnia, będzie miała formę klipów ukazujących żywiołowość nowej kolekcji TUMI - Georgica - wyrażającą się w zestawieniu siły z delikatnością. Filmy i zdjęcia do kolekcji wykonano w architektonicznie pięknej a zarazem prostej przestrzeni, aby oddać lekkość i luz, jakimi emanują proponowane w niej produkty dla nowoczesnej kobiety. Produkty z kolekcji Georgica wykonano z naturalnej skóry groszkowej lub gładkiej w minimalistycznym stylu, który wnosi do oferty TUMI dla kobiet powiew wyrafinowanej świeżości. Ceny mieszczą się w przedziale od 195 do 795 USD. W skład kolekcji wchodzą torby na zakupy, plecaki, teczki na laptopa i torby Crossbody w wersjach czarnej i taupe. Odznaczają się one swobodą i szykiem, które idą w parze z wysoką jakością wykonania, funkcjonalnością i wszechstronnością - elementami, z których marka TUMI jest znana.
„W TUMI znajdujemy piękno w elementach, które niekoniecznie się z nim kojarzą - może to być gładkość, z jaką poruszają się kółka bagażu, ale też wytrzymałość, która charakteryzuje aluminiowe obudowy walizek z kolekcji 19 Degree - powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. - W materiałach z kampanii >>Essentially Beautiful<< uchwycono te detale w zgrabny i umiejętny sposób, nie gubiąc przy tym piękna emanującego z prezentowanych produktów”.
Wszystkich, którzy chcą przekonać się, jak TUMI wydobywa esencję piękna w swoich produktach, firma zaprasza do śledzenia jej w mediach społecznościowych (@TumiTravel). Produkty z nowej kolekcji Jesień 2023 dostępne są na całym świecie w sklepach stacjonarnych TUMI oraz na stronie TUMI.com.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.
Nazwa i logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe spółki Tumi, Inc.© 2023 Tumi, Inc.
Materiały zdjęciowe do kampanii w wysokiej rozdzielczości dostępne są TUTAJ. Photo Credit // TUMI
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/4156166/tumi_logo.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2150621/Tumi_Son_Heung_Min.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2150622/Tume_f1_driver_Lando_Norris.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
Alexandra Gillis
PR & Social Manager
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
TUMI
-
Nicole Colasanto
e-mail: ncolasanto@weareshadow.com
SHADOW
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.07.2023, 15:20 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |