Newsletter

Tumi inauguruje kampanię marketingową jesień 2023 pod hasłem „Essentially beautiful”, w której do załogi Tumi wracają Lando Norris, Son Heung-Min i Reneé Rapp

12.07.2023, 15:20aktualizacja: 12.07.2023, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
W ramach kampanii zaprezentowane zostaną nowe wersje kolorystyczne w legendarnej kolekcji TUMI 19 Degree, a także kolekcja Georgica dla kobiet.

NOWY JORK, 12 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI - międzynarodowa marka produktów podróżnych i lifestyle’owych - zainaugurowała dzisiaj swoją kampanię Jesień 2023 pt. „Essentially Beautiful” („Esencja piękna”). Hasło to jest nieprzypadkowe, składająca się z dwóch części kampania zajrzy bowiem pod powierzchnię, by ukazać prawdziwe piękno tkwiące w detalach produktów TUMI poprzez krótkie filmy z udziałem dawnych członków załogi TUMI: kierowcy Formuły 1 Lando Norrisa, piłkarza Son Heung-mina oraz uznanej piosenkarki, kompozytorki i aktorki Reneé Rapp. W ramach kampanii zainaugurowana zostanie nowa kolekcja dla kobiet - Georgica - a do legendarnych kolekcji TUMI 19 Degree wprowadzone zostaną sezonowe nowości.

Dziś miała miejsce premiera pierwszej części „Essentially Beautiful” z udziałem Norrisa i Heung-mina, która pokazuje, jak myśl techniczna pozwala nam osiągnąć jeszcze wyższy poziom, zwracając uwagę na pozornie drobne detale, które dają ponadprzeciętne rezultaty. W wyprodukowanych przez Georgię Hudson klipach reklamowych zobaczyć można Heung-mina i Norrisa poruszających się z walizkami kabinowymi z kolekcji TUMI 19 Degree Aluminum, przekonując się o łatwości przemieszczania się z umiejętnie zaprojektowanymi walizkami TUMI. Z kolei na fotosach autorstwa Richarda Phibbsa przedstawiono teczki na kółkach, walizki kabinowe i duże kufry z kolekcji TUMI 19 Degree, których obudowa wykonana została z recyklingowanego poprzemysłowego poliwęglanu, a wnętrze wyłożone jest materiałem z plastikowych butelek z recyklingu (rPET). W tym sezonie kolekcja dostępna będzie w świeżej odsłonie kolorystycznej - pojawią się nowe kolory, w tym czerwony, ciemny zielony (Hunter Green), jasny różowy (Blush) i ciemny fioletowy (Deep Plum), a także dwie wersje teksturyzowane.

Druga część kampanii „Effortlessly Beautiful”, której premierę zaplanowano na 16 sierpnia, będzie miała formę klipów ukazujących żywiołowość nowej kolekcji TUMI - Georgica - wyrażającą się w zestawieniu siły z delikatnością. Filmy i zdjęcia do kolekcji wykonano w architektonicznie pięknej a zarazem prostej przestrzeni, aby oddać lekkość i luz, jakimi emanują proponowane w niej produkty dla nowoczesnej kobiety. Produkty z kolekcji Georgica wykonano z naturalnej skóry groszkowej lub gładkiej w minimalistycznym stylu, który wnosi do oferty TUMI dla kobiet powiew wyrafinowanej świeżości. Ceny mieszczą się w przedziale od 195 do 795 USD. W skład kolekcji wchodzą torby na zakupy, plecaki, teczki na laptopa i torby Crossbody w wersjach czarnej i taupe. Odznaczają się one swobodą i szykiem, które idą w parze z wysoką jakością wykonania, funkcjonalnością i wszechstronnością - elementami, z których marka TUMI jest znana.

„W TUMI znajdujemy piękno w elementach, które niekoniecznie się z nim kojarzą - może to być gładkość, z jaką poruszają się kółka bagażu, ale też wytrzymałość, która charakteryzuje aluminiowe obudowy walizek z kolekcji 19 Degree - powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. - W materiałach z kampanii >>Essentially Beautiful<< uchwycono te detale w zgrabny i umiejętny sposób, nie gubiąc przy tym piękna emanującego z prezentowanych produktów”.

Wszystkich, którzy chcą przekonać się, jak TUMI wydobywa esencję piękna w swoich produktach, firma zaprasza do śledzenia jej w mediach społecznościowych (@TumiTravel). Produkty z nowej kolekcji Jesień 2023 dostępne są na całym świecie w sklepach stacjonarnych TUMI oraz na stronie TUMI.com.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.

Nazwa i logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe spółki Tumi, Inc.© 2023 Tumi, Inc.

Materiały zdjęciowe do kampanii w wysokiej rozdzielczości dostępne są TUTAJ. Photo Credit // TUMI

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/4156166/tumi_logo.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2150621/Tumi_Son_Heung_Min.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2150622/Tume_f1_driver_Lando_Norris.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

Alexandra Gillis

PR & Social Manager

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com 

TUMI

-

Nicole Colasanto

e-mail: ncolasanto@weareshadow.com 

SHADOW

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.07.2023, 15:20
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ