Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Egipt, Turcja, Bułgaria? Tani luksus bez wyrzeczeń? Niekoniecznie. Z danych z Polskiej Izby Turystyki wynika, że wypoczynek za granicą w br. może kosztować przeciętnie nawet 1000 zł więcej niż w 2022 roku. W obliczu takiego wzrostu cen, niegdyś budżetowy wyjazd za granicę przestaje być atrakcyjny, gdy w granicach Polski czeka na podróżujących najwyższy standard miejsc noclegowych i usług w ich ofercie.
Polacy decydują się na krajową turystykę - dobrze rozwinięta infrastruktura drogowa, coraz krótszy czas dojazdu do wybranej lokalizacji, imponująca baza hotelowa zachęcają do organizowania wakacji w Polsce. Luksusowy wypoczynek czeka na turystów w otoczeniu jezior, gór, morza, lasów czy niebanalnych miast.
Popularność wakacji w Polsce nie słabnie - Polacy chętnie odkrywają imponujące, pełne uroku miejsca, które często znajdują się zaledwie kilka godzin od miejsca zamieszkania. Pozornie znane regiony okazują się skrywać bogactwo kulturowe, przyrodnicze, smakowe, z którego podróżujący po Polsce mogą czerpać w trakcie swoich wyjazdów wakacyjnych. Polska ma wiele do zaoferowania turystom: regaty na polskich jeziorach, zabytki historyczne z listy UNESCO, festiwale muzyczne, klimatyczne miasteczka, komfortowe i piękne wnętrza hoteli z bogatą ofertą usług dodatkowych i wiele innych unikatowych atrakcji. Trend minionych dekad, jakim były bliskowschodnie destynacje, odwraca się: świadomi konsumenci chcą odkrywać Polskę. Do takiej zmiany niewątpliwie przyczynia się wzrost cen ofert podróży zagranicznych.
Kampania #RezerwujSprytnie, organizowana przez markę Profitroom - dostawcę technologii rezerwacyjnych dla większości hoteli w Polsce, pokazuje, że decydując się na wakacje w kraju można zarówno zaoszczędzić, jak i cieszyć się wysokim poziomem wypoczynku, a dzięki rezerwacjom bezpośrednim - dopasować pobyt do indywidualnych potrzeb. Jest na to prosty sposób: wystarczy zdecydować się na bezpośredni kontakt z hotelem poprzez wejście na stronę www hotelu. Hotelarze oferują szereg korzyści: pakiety dla rodzin z animacją jakości premium dla dzieci (dostępność wewnętrznych parków wodnych, zajęć plastycznych), oferty SPA doskonałe zarówno dla klientów bezpośrednich, jak i do zakupu w postaci vouchera prezentowego - wiele polskich hoteli oferuje wyjątkowe benefity i atrakcje. Dlatego najkorzystniejszym rozwiązaniem, by dopasować pobyt pod własne preferencje, jest bezpośredni kontakt z hotelem i otrzymanie dokładnych informacji (często niedostępnych inaczej niż właśnie na stronie www hotelu, która może wyjść naprzeciw także niestandardowym potrzebom). Taka forma kontaktu to również gwarancja personalizacji oferty i specjalnych zniżek, które zarezerwowane są wyłącznie dla klientów dokonujących rezerwacji bezpośredniej.
„Rezerwacja dokonana bezpośrednio przez kanały komunikacji hotelu, tj. strona internetowa, e-mail czy telefon, ma same zalety. To nie tylko szansa na tańszą ofertę, lecz też możliwość uzyskania wartości dodanych, przykładowo w postaci bezpłatnego parkingu, pokoju z ładniejszym widokiem bądź przyznania punktów w programie lojalnościowym hotelu” - mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, która jest partnerem kampanii #RezerwujSprytnie.
Więcej informacji o tym, jak #RezerwowaćSprytnie, można dowiedzieć się na rezerwujsprytnie.pl oraz w e-booku „Przewodnik po świecie rezerwacji noclegów. Czyli jak wypoczywać najkorzystniej”, klikając tu i pobierając e-book.
Źródło informacji: Profitroom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.07.2023, 09:31 |
Źródło informacji | Profitroom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.