Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![SodaStream](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202307/DOC.20230728.45951171.1.jpg?itok=fbPMm67N)
SodaStream, wiodący producent saturatorów do gazowania wody, oferuje wygodną, ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywę dla tradycyjnych napojów bezalkoholowych. Pozwala użytkownikom tworzyć własne spersonalizowane napoje gazowane w domu, bez zbędnego jednorazowego plastiku i bez dźwigania. Marka rozpoczyna właśnie kampanię reklamową „Uwolnij swój potencjał”, która przekonuje, że SodaStream to coś więcej niż ekspres do gazowania wody, to gwarancja zabawy i udanych spotkań towarzyskich.
Film na YouTube: https://youtu.be/ui4zg4ku4-U
Akcja reklamy „Uwolnij swój potencjał” ma miejsce na przyjęciu. Goście są wyraźnie znudzeni, rozmowa się nie klei. Nagle główny bohater przypomina sobie zaklęcie, które sprawia, że zaczyna się magia: Raz, dwa, tssss SodaStream”. Atmosfera błyskawicznie się zmienia. Impreza zostaje uratowana. Spot pokazuje, że zwykłą wodę w prosty sposób możemy zmienić w ekscytujący napój pełen bąbelków, a SodaStream sprawi, że każda celebracja będzie udana. Reklamę dopełnia utwór „Release The Beast” zespołu Breakwater z 1978 roku.
To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca ekobohaterów – czyli klientów marki w centrum wydarzeń. Kolejne rozszerzenia kampanii nawiązują także do innych, kluczowych misji SodaStream, m.in. eliminacji jednorazowego plastiku. Zobaczymy również nieograniczone możliwości przygotowywania napojów i bezalkoholowych drinków, dzięki syropom SodaStream. A to wszystko bez jednorazowego plastiku.
Film na YouTube: https://youtu.be/_gKFM9JF9DE
Kampania „Uwolnij swój potencjał” pozostanie z marką na dłużej. W 2023 konsumenci spotkają się z nią w wielu kanałach.
Źródło informacji: SodaStream
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.07.2023, 13:36 |
Źródło informacji | SodaStream |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PZU wspiera Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci
PZU zaangażowało się Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci. W ramach akcji 80 fiatów 126p, w tym samochód ubezpieczyciela, w tydzień pokonało trasę z Warszawy do Monte Cassino. Celem inicjatywy jest pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych. PZU zachęca do wsparcia zbiórki na ten cel i zaprasza na oficjalne zakończenie Wyprawy, które odbędzie się w piątek 19 lipca na Rynku Głównym w Krakowie.- 19.07.2024, 09:31
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Grupa PZU
-
Image
Konferencja BioEM 2024 w Grecji: pole elektromagnetyczne nie jest szkodliwe, ale trzeba walczyć z mitami
Pole elektromagnetyczne towarzyszy nam na co dzień. Czy jest ono szkodliwe dla naszego zdrowia? Czy powinniśmy się go bać? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć uczestnicy konferencji BioEM 2024, która odbyła się w czerwcu na greckiej wyspie Kreta. To największe i najważniejsze spotkanie naukowców i praktyków zajmujących się bioelektromagnetyką, czyli nauką o wpływie pola elektromagnetycznego na żywe organizmy.- 18.07.2024, 14:02
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Polskie Towarzystwo Zastosowań Elektromagnetyzmu