Newsletter

Toshiba Global Commerce Solutions otwiera nowe Centrum operacyjne handlu detalicznego w Europie

02.08.2023, 16:58aktualizacja: 02.08.2023, 17:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Toshiba
Business Wire/ Toshiba

Almere, Holandia -- (BUSINESS WIRE) -- Toshiba Global Commerce Solutions otwiera najnowocześniejsze Centrum obsługi handlu detalicznego w Almere w Holandii. To strategiczne posunięcie zwiększy efektywność operacyjną i zapewni doskonałą obsługę cenionym klientom i partnerom firmy w całej Europie.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230802228828/pl/ 

Obiekt jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię i solidny system zarządzania zapasami, umożliwiający firmie Toshiba optymalizację przechowywania, śledzenie zapasów w czasie rzeczywistym i konfigurowanie rozwiązań dostosowanych do specyfikacji klientów detalicznych i partnerów.

„Otwarcie nowego Centrum obsługi handlu detalicznego stanowi ważny kamień milowy w naszym zaangażowaniu w dostarczanie wyjątkowych usług naszym klientom w całej Europie - powiedziała Linda Scott, dyrektor wykonawczy ds. operacji europejskich w firmie Toshiba Global Commerce Solutions w Europie. - Strategiczna lokalizacja centrum operacyjnego w pobliżu Amsterdamu umożliwia dostęp do doskonałej infrastruktury i zalet logistycznych Holandii, zapewniając bliskość głównych szlaków transportowych i łatwy dostęp do międzynarodowych usług spedycyjnych. To sprawia, że jest to idealna lokalizacja do centralizacji europejskich operacji detalicznych, zwiększenia naszej efektywności operacyjnej oraz świadczenia większej liczby usług o wyższej jakości dla naszych klientów i partnerów”.

Toshiba Global Commerce Solutions rozumie, że każdy klient jest wyjątkowy i ma określone potrzeby dostosowywania podczas wdrażania rozwiązań dla handlu detalicznego. W nowej lokalizacji klienci mogą współpracować z wysoce doświadczonym zespołem firmy Toshiba, aby tworzyć dostosowane rozwiązania wdrożeniowe, które idealnie pasują do ich konkretnych potrzeb i planów wdrożenia sklepu.

„Centrum operacyjne handlu detalicznego odgrywa kluczową rolę w strategii rozwoju naszej firmy, umożliwiając firmie Toshiba poszerzanie oferty wyspecjalizowanych usług detalicznych i zdobywanie nowych rynków - powiedział Andrew Mc Daniel, starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający w Europie. - Już teraz przekonujemy się, że centrum jest w stanie zapewnić naszym klientom wydajność. Ten kamień milowy podkreśla nasze zaangażowanie w lepszą obsługę naszych klientów, usprawnienie naszych operacji i wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącego dostawcy kompleksowych rozwiązań w sektorze rozwiązań IT dla sklepów detalicznych”.

Informacje o firmie Toshiba Global Commerce Solutions

Toshiba Global Commerce Solutions wspiera rozwój handlu detalicznego dzięki dynamicznemu ekosystemowi inteligentniejszych, bardziej elastycznych rozwiązań i usług, które umożliwiają sprzedawcom detalicznym elastyczną ewolucję wraz z pokoleniami konsumentów i dostosowanie się do warunków rynkowych. Wspierani przez globalną organizację oddanych pracowników i partnerów, detaliści zyskują większą widoczność i kontrolę nad operacjami, jednocześnie ciesząc się elastycznością w budowaniu, skalowaniu i przekształcaniu doświadczeń handlowych, które przewidują i zaspokajają stale zmieniające się potrzeby konsumentów. Odwiedź commerce.toshiba.com i współpracuj z nami na Twitter, LinkedIn, Instagram oraz YouTube, aby dowiedzieć się więcej.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230802228828/pl/ 

Źródło: Toshiba

KONTAKT:

Toshiba Global Commerce Solutions

Elizabeth Romero

Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej

e-mail: elizabeth.romero@toshibagcs.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2023, 16:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ