Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło już kilka tysięcy uczestników. Tylko w tegorocznej wiosennej edycji naszych szkoleń w 5 miastach w Polsce uczestniczyło ponad 1500 właścicieli małych i średnich firm. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.
Jesienna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w sześciu polskich miastach. Pierwsze szkolenie odbędzie się w 26.09 w Hotelu Agit w Lublinie, 23.10 w Muzeum Śląskim w Katowicach, 25.10 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, 26. 10 organizatorzy zapraszają do Poznania, a na koniec 8.11 Akademia odwiedzi Wrocław. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i bezpłatnymi konsultacjami.
„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne” - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
„By odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać - AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu” - dodaje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.
Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w internecie. Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony WWW, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.
„Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” - mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.
Tylko wiosenna odsłona Akademii e-marketingu, która odbyła się miedzy marcem a majem, odwiedziła 5 miast, takich jak: Gdańsk, Katowice, Warszawę, Kraków i Białystok, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W sumie w tym roku w szkoleniach wzięło już udział ponad 1500 właścicieli małych i średnich biznesów.
Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi 11. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej oraz Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 11. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trójmiasto.pl, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie liczne usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.08.2023, 12:10 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
FM rozpoczyna budowę nowoczesnego Ośrodka Naukowo-Technologicznego w Luksemburgu
Dzięki nowemu obiektowi, FM stworzy centrum badań, innowacji i zaangażowania klientów w sercu Europy. Projekt ten zapewni klientom z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki jeszcze łatwiejszy dostęp do wiedzy inżynieryjnej i badań nad ograniczaniem ryzyka prowadzonych przez FM.- 18.03.2025, 14:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wygodna nocna podróż Baltic Expressem
Wspólne połączenia polskiego i czeskiego przewoźnika okazało się sukcesem. Podróż pociągami Baltic Express wybrało już 215 tysięcy pasażerów. Od połowy kwietnia podróż do Czech stanie się wygodniejsza, ponieważ w składzie nocnego pociągu będzie wagon sypialny.- 18.03.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP IC
-
Image
Organizacje odzysku reprezentujące sektor MŚP: ryzykowne propozycje rządu w sprawie odpadów
Nowe założenia do projektu ustawy regulującej recykling są niekonstytucyjne i mogą doprowadzić do nawet kilkukrotnego wzrostu kosztów odzysku i przetwarzania odpadów - alarmują przedsiębiorcy z branży. Chodzi o przepisy regulujące tzw. rozszerzoną odpowiedzialność producenta (ROP).- 17.03.2025, 19:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ