Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Narodowy przewoźnik konsekwentnie wprowadza zmiany w klasie biznes, mające na celu wzmocnienie doświadczeń i komfortu podróży pasażerów.
• Zmiany dotyczą kosmetyczek, które na gościnne pokłady LOT-u dostarczy marka Phenomé.
• LOT postawił na wsparcie i promocję polskiego partnera, który tworzy innowacyjne i naturalne kosmetyki ze składników przyjaznych człowiekowi i środowisku.
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają kolejne zmiany na swoich pokładach. Wszystko za sprawą nowej współpracy z polską dynamicznie rozwijającą się kosmetyczną marką Phenomé, dzięki której każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT. W jej wnętrzu znajdą się dwa wyjątkowe produkty z jabłkowej linii Phenomé - krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust.
„Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości - pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT - jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
W kosmetyczce znajdą się także: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów.
Phenomé to marka, która jako jedna z pierwszych na rynku stworzyła kosmetyki z przyjaznych człowiekowi i środowisku naturalnemu składników. We wszystkich produktach woda w całości została zastąpiona hydrolatami, czyli cennymi składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin. Dzięki nim substancje aktywne wnikają znacznie szybciej i głębiej w skórę. Kosmetyki charakteryzują także wyrafinowane receptury oparte na bogactwie składników naturalnych oraz wyjątkowe nuty zapachowe.
„W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży” - mówi Aldona Luterek, CEO Phenomé.
Nowe kosmetyczki od Phenomé to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT. W czerwcu br. narodowy przewoźnik i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. Dzięki kooperacji produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku polski przewoźnik jest 12. najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
KONTAKT:
Media Relations Team
Polskie Linie Lotnicze LOT
tel. +48 (22) 606 79 19
e-mail: media@lot.pl
[Link do wirtualnego Biura Prasowego PLL LOT]
Śledź/Follow:
https://www.facebook.com/PllLOT
https://www.youtube.com/@lotairlines
https://www.linkedin.com/company/lot-polish-airlines/
https://www.instagram.com/flylot/
https://twitter.com/LOTPLAirlines
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.08.2023, 09:34 |
| Źródło informacji | PLL LOT |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
PARP i Sektorowe Rady ds. Kompetencji razem dla biznesu
- 05.11.2025, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
-
Image
Finnlines spotyka się z ambasadą Włoch w Warszawie w związku z rozwojem działalności
Firma żeglugowa Finnlines prowadzi stały dialog z ambasadą Włoch w Polsce, aby naświetlić swoje bieżące inwestycje w kraju, w tym nowe zawinięcie do Gdyni w ramach serwisu Morza Północnego oraz rosnącą liczbę pasażerów na trasie do Szwecji.- 05.11.2025, 14:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Finnlines
-
Image
Zbliża się XXI edycja Kongresu Consumer Finance
Organizator zaprasza do udziału w Kongresie Consumer Finance, który jest największym dorocznym spotkaniem przedstawicieli sektora consumer finance, poświęconym bieżącym wyzwaniom i przyszłości rynku finansów konsumenckich.- 05.11.2025, 14:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Centrum Myśli Strategicznych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ