Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To efekt badań ankietowych przeprowadzonych wśród załogi firmy. Zarząd KGHM zadeklarował, że za każdy wypełniony dokument przekaże 6 zł na szczytny cel a po przekroczeniu 50% frekwencji 12 zł za każdy kolejny kwestionariusz.
Ankiety badania zaangażowania przeprowadzone pod koniec 2022 roku wypełniło aż 71,3 proc. pracowników KGHM Polska Miedź S.A.
- W KGHM ważna jest dla Nas zarówno efektywność w pracy, jak i zaangażowanie m.in. w działalność wolontariacką czy pomoc dla potrzebujących. Frekwencja w przeprowadzonych badaniach pokazuje, że nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w życiu, a także mają ogromne pokłady wrażliwości i zdecydowanie chcą angażować się w pomoc dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.
Pieniądze zebrane z ankiet trafiły do powiatów legnickiego, polkowickiego, lubińskiego, miasta Legnica oraz Stowarzyszenia Rodzin Zastępczych Mieć rodzinę z Polkowic.
- Wynik osiągnięty w badaniu zaangażowania daje podwójną satysfakcję. Z jednej strony udało nam się zachęcić pracowników do wyrażenia swojej opinii a z drugiej wesprzeć działania charytatywne. W ten sposób każda oddana ankieta przyniosła dwie korzyści: informacje niezwykle ważne dla pracodawcy, które pomogą w ulepszaniu środowiska pracy oraz realne wsparcie dla potrzebujących – mówił Marek Makuch, dyrektor naczelny ds. zarządzania zasobami ludzkimi KGHM Polska Miedź S.A.
Badania zaangażowania pracowników KGHM są prowadzone od 2021 roku. Mają formę anonimowych ankiet w trzech wersjach dostępnych papierowo, internetowo oraz na smartfonie. Ich efektem było uruchomienie m.in. kilku projektów rozwojowych jak: „Akademia Giganci KGHM” czy dwie edycje studiów podyplomowych „Miedziowi Liderzy”. Uruchomiony został również benefit pracowniczy, jakim jest wsparcie psychologiczne dla załogi i rodzin pracowników oraz warsztaty psychologiczne dla menedżerów.
KGHM Polska Miedź S.A. w swoich prospołecznych działaniach angażuje się m.in. w pieczę zastępczą. Miedziowa spółka zainicjowała akcję poszukiwania rodziców zastępczych dla najmłodszych mieszkańców Zagłębia Miedziowego „Miedź Rodzinę”. W kampanię zaangażowały się wszystkie miedziowe samorządy powiatowe, a także inne organizacje z regionu.
Miedziowa spółka prowadzi swoje działania prospołeczne w Zagłębiu Miedziowym na ogromną skalę. W ubiegłym roku KGHM został m.in. wyróżniony w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Pracodawca godny zaufania”. KGHM zdobył nagrodę w kategorii „Edukacja” za działalność i współpracę z instytucjami, szkołami i organizacjami zajmującymi się nauką, szkoleniami i kształceniem młodych ludzi. Spółka została doceniony również za prowadzone wspólnie z samorządami Zagłębia Miedziowego programy wspierające edukację i rodzinę oraz projekty związane z walką z depresją.
KGHM prowadzi również program patronacki „Kompetentni w branży górniczo-hutniczej”. Projektem objętych jest 9 szkół ponadpodstawowych z Zagłębia Miedziowego. Młodzież zdobywa wiedzę praktyczną w nowoczesnych pracowniach, które doposaża miedziowa spółka. W ramach zajęć odbywają się również praktyki w oddziałach KGHM, a najlepsi uczniowie mają szansę na stypendia.
Źródło: KGHM Polska MIedź
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.08.2023, 10:39 |
Źródło informacji | UM Legnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ