Newsletter

100 lat skutecznych działań NIQ na rzecz przedsiębiorstw dzięki dostarczaniu przyszłościowych analiz dotyczących nabywców

24.08.2023, 14:14aktualizacja: 24.08.2023, 14:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sto lat inwestycji w analizy, technologie i talenty, aby dostarczać kompleksową wiedzę na temat zachowań zakupowych klientów.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NIQ, globalny lider w dziedzinie informacji o zachowaniach konsumentów, świętuje dzisiaj swoją 100. rocznicę. Założona przez Arthura C. Nielsena, Sr. w 1923 r. firma, dzięki której powstała koncepcja udziału w rynku, dziś jest wiodącym na świecie ekspertem z zakresu zachowań zakupowych klientów i praktycznych analiz w oparciu o dane, dokonującym pomiarów w większej liczbie kanałów, na większej próbie konsumentów oraz w większej liczbie krajów niż jakikolwiek inny dostawca.

W poprzednich miesiącach NIQ informowała o pomyślnym ukończeniu strategicznego połączenia z GfK. Dzięki fuzji wiodących dostawców analiz zachowań konsumentów w obszarze artykułów szybko zbywalnych, technologii i dóbr trwałego użytku globalna firma zyskała wyjątkową możliwość do zapewnienia Full View™, najbardziej kompleksowego i przejrzystego rozwiązania prezentującego obraz zachowań zakupowych konsumentów na świecie. Połączone przedsiębiorstwo może się poszczycić obrotami w wysokości ponad 4 mld USD oraz gronem ponad 30 tys. klientów w ponad 100 krajach. Ukończona fuzja wpisuje się w kilkudziesięcioletnią historię pomyślnych inwestycji w zasięg i innowacje technologiczne zaprojektowane z myślą o przygotowaniu klientów na wyzwania przyszłości dzięki zapewnieniu wielokanałowego zasięgu, narzędzi z zakresu analityki biznesowej oraz analiz predykcyjnych.

„To wspaniały rok dla NIQ, który niesie ze sobą wiele przemian. Świętujemy długą historię działalności jako wiodącego podmiotu w branży, a jednocześnie realizujemy obraną wizję, by wieść prym w nowej erze analityki zachowań konsumenckich - powiedział Jim Peck, dyrektor generalny NIQ. - Jesteśmy niezwykle dumni z dotychczasowych osiągnięć i nie mamy wątpliwości, że nasza firma jest najlepszym, a zarazem jedynym właściwym wyborem dla przedsiębiorstw świadomych ogromnych możliwości płynących z danych i analiz wielokanałowych, prowadzących działalność na coraz bardziej złożonym rynku konsumenckim”.

Co najmniej przez kolejnych 100 lat NIQ zamierza w dalszym ciągu doskonalić pomiary i odkrywać nowe sposoby rozwoju, pomagając sprzedawcom detalicznym i markom w:

  • monitorowaniu sprzedaży i udostępnianiu danych z obiektów stacjonarnych, sektora e-commerce i sprzedaży wielokanałowej w celu identyfikowania trendów i ustalania poziomu efektywności na tle konkurencji oraz w danym segmencie rynku;
  • poznawaniu zachowań konsumentów i nabywców, danych demograficznych i dotyczących poziomu lojalności za pomocą paneli konsumenckich i spersonalizowanych ankiet;
  • maksymalizacji rentowności, eliminowaniu niepotrzebnych kosztów działalności gospodarczej i zapewnieniu odpowiednich strategii w zakresie cen i promocji z wykorzystaniem bardziej szczegółowych danych i precyzyjnych zaleceń;
  • podążaniu ścieżką zrównoważonego wzrostu dzięki doskonaleniu asortymentu i działalności promocyjnej;
  • ocenie możliwości zwiększenia sprzedaży i wykorzystania wpływu potencjalnych działań, wystąpień w mediach i akcji prowadzonych w sklepach na podstawie danych dotyczących danej lokalizacji oraz danych demograficznych;
  • zapewnieniu najlepszych doświadczeń zakupowych dla klientów dzięki personalizacji i cyfryzacji;
  • utrzymaniu poziomu sprzedaży dzięki szybkiej identyfikacji ryzyka wyczerpania zapasów i ograniczeniu zakłóceń w łańcuchu dostaw;
  • stymulowaniu wzrostu i skróceniu czasu wprowadzenia produktów na rynek dzięki testom, doskonaleniu i metamorfozom linii produktowych na podstawie wysoce trafnych prognoz w ramach sprawdzonych na rynku analiz konsumenckich.

„Wkraczając w kolejne stulecie, jesteśmy niezwykle zmotywowani, by wykorzystywać przełomowe technologie w celu wspierania przedsiębiorstw za pomocą niezbędnych informacji. Jestem głęboko przekonany, że najlepsze jeszcze przed nami” - dodał Peck.

Informacje o NIQ

NIQ, wiodąca na świecie firma w dziedzinie informacji na temat zachowań konsumentów, dostarcza najbardziej kompleksowych informacji na temat zachowań zakupowych konsumentów i prezentuje nowe ścieżki rozwoju. W 2023 r. nastąpiła fuzja NIQ z GfK w celu połączenia dwóch branżowych gigantów o niezrównanym zasięgu globalnym. Dzięki holistycznej analizie rynku detalicznego i najbardziej kompleksowym informacjom na temat zachowań konsumenckich - dostarczanym w drodze zaawansowanych analiz z wykorzystaniem najnowocześniejszych platform - NIQ oferuje rozwiązanie Full View™.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NIQ działa na ponad 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NIQ.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230824433771/pl/ 

Źródło: NIQ

KONTAKT

Media

Gillian Mosher

e-mail: gillian.mosher@nielseniq.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.08.2023, 14:14
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ